Cum să devii un boxer profesionist

Pentru mulți, boxul este un mod de viață și se fac sacrificii extreme în scopul de a deveni un luptător profesionist. Indiferent dacă deja faceți acest lucru sau doriți să începeți să vă urmați visurile de box, nu este mai bine decât acum să începeți să faceți pașii de care aveți nevoie pentru a deveni un boxer profesionist.

Cap 1
Intrarea într-un club de box

  1. Alegeți un club de box să se alăture.
    1
    Alegeți un club de box să se alăture. Vrei o persoană care este afiliată la o organizație națională de box și care are și o reputație de luptători de antrenament. Dacă sunteți serios în acest sens, nu mergeți la un club de sănătate care se întâmplă să aibă cursuri de box. Aveți nevoie de o sală de gimnastică dedicată boxului (și, eventual, de alte arte marțiale). Câștigurile sunt dacă faceți puțin în jur, veți găsi locul care are reputația celor mai bune dintre cele mai bune din zona dvs. Nu va fi nici o îndoială în legătură cu care club doriți să vă alăturați.
  2. Vorbește cu un antrenor.
    2
    Vorbește cu un antrenor. El va explica orele de funcționare, taxele și metodele de instruire. Puteți afla, de asemenea, experiența sa ca antrenor de box și dacă el a fost un luptător el însuși la un moment dat. Faceți cunoștință cu personalul și obțineți un sentiment pentru acest loc. Dacă te umple de un sentiment de emoție și de anticipare, probabil e potrivit pentru tine. Puneți întrebări. Aflați ce ar recomanda pentru dvs. și ce fel de antrenament ar trebui să începeți. Care este programul lor? Cu cine ai lucra? Cum vă puteți întâlni pe toți? Asigurați-vă că știți ce intrăți înainte de a vă înscrie.
  3. Verificați calitatea de membru.
    3
    Verificați calitatea de membru. Vrei un club care are o gamă largă de clienți la diferite nivele. Pe măsură ce începeți să vă dezvoltați abilitățile, veți dori să începeți sparring cu alte persoane. Un club cu luptători la toate nivelele diferite înseamnă că va exista întotdeauna cineva cu care să lucrați și că puteți merge în creștere cu clubul. Gândiți-vă cum ar fi să mergeți într-un restaurant: dacă nu este nimeni acolo, nu ați mânca acolo. Și dacă sunt doar oameni în pălăriile albastre și nu purtați o pălărie albastră, este posibil să nu mâncați acolo. Dacă există numai oameni care par să fie mizerabili, probabil că nu veți mânca acolo. Așadar, aruncați o privire - clienții par a) potriviți și competenți și B) mulțumiți de pregătirea lor? Dacă puteți, găsiți pe cineva care nu lucrează acolo despre unitate. Uneori aveți nevoie de o petrecere imparțială pentru a obține o opinie cinstită.
  4. Familiarizați-vă cu elementele de bază.
    4
    Familiarizați-vă cu elementele de bază. Înainte de a începe să lucrați cu un antrenor, este probabil o idee bună să știți cel puțin 101 de boxe și o parte din terminologie. Nu trebuie să fii bun la asta, ar trebui să știi doar puțin despre ceea ce vorbesc colegii tăi de club. Iată câteva începuturi: [1] Jab. Aceasta este pumnul cel mai aglomerat din box. Este o lovitură simplă aruncată la bărbia adversarului cu mâna cea mai importantă (mâna piciorului înainte). Cruce. Această lovitură este aruncată cu mâna dvs. dominantă. Este un pumn de putere. Aceasta presupune o rotație ușoară a trunchiului, simulând un moment orizontal pe planul vostru. Upercut. Această lovitură se termină în barbia adversarului sau în plexul solar. Este aruncat de la distanță și poate fi destul de cincar. Cârlig. Acesta este un pumn scurt lateral livrat cu cotul afară și în lateral, astfel încât brațul dvs. formează un cârlig. Stangaci. Acesta este un luptător stângaci (fie natural, fie convertit). Pentru un luptător "normal", fac totul în sens invers. Din cauza diferențelor de poziție, practic luptă unul peste celălalt. Luptătorii din exterior și din interior. Un luptător din afară îi place să-și păstreze distanța, introducându-se pentru lovitură. Un luptător din interior se află aproape, preferând mișcări precum cea de sus.

Cap 2
Începutul pregătirii

  1. Începeți să lucrați cu antrenorul dvs.
    1
    Începeți să lucrați cu antrenorul dvs. Instructorul dvs. vă va arăta că box-ul de bază se mișcă ca niște jaburi, cârlige și cârlige și, în loc să cunoască terminologia, veți fi bine la el. Veți fi, de asemenea, oferite indicii în mișcare de picioare, poziționare și apărare. Un formator bun va lucra, de asemenea, pe abilitățile dvs. secundare, cum ar fi rezistența și agilitatea. Când te trimite să alergi în jurul blocului, e pentru un motiv bun. Și nu vă așteptați să vă spargi încă - vă va informa când sunteți acolo.
  2. Începeți un regim complet de antrenament fizic.
    2
    Începeți un regim complet de antrenament fizic. Numărul de moduri în care un boxer își poate îmbunătăți corpul este fără sfârșit. Un program bun va include perforarea grea și viteza, antrenarea circuitului și coarda de sărituri. Ar trebui să vă antrenați în afara ringului de câteva ori pe săptămână, la minimum. Ar trebui să faci antrenament cardio și în greutate, în plus față de perfecționarea aptitudinilor secundare cu dans, yoga, instruire la intervale și exerciții de bază. Acestea fiind spuse, aveți o zi sau o săptămână când o faceți mai ușor - nu vreți să vă purtați corpul fără a intra într-o luptă.
  3. Începeți unele antrenamente destul de intense.
    3
    Începeți unele antrenamente destul de intense. Aceste antrenamente ar trebui să dureze 90 de minute și să se facă de trei până la patru ori pe săptămână. Un antrenament pe bază de box ar fi de 20 de minute de ședere și de împingere, 20 de minute pe o bicicletă staționară și apoi 30 de minute de jogging. Sesiunea ar putea termina cu 10 minute de sărituri și 10 minute de sparring cu o pungă de perforare sau, dacă este posibil, cu o altă persoană. O alergare de 3 mile nu ar trebui să fie o problemă pentru tine. Combinați-l cu frânghii de sărituri, cricuri de sărituri, șezuturi, împingere și sac de lucru. Vedeți cât timp ați trecut înainte de a vă antrenați și tehnica dvs. începe să eșueze.
  4. Nu uitați să vă întindeți.
    4
    Nu uitați să vă întindeți. Ar trebui să faceți 20-30 de minute de întindere dinamică (articulații rotative, să lucrați cu pete deosebit de rigide, fără întinderi ținute pentru o lungă perioadă de timp) înainte de antrenament și / sau sparring. După ce antrenamentele petrec o perioadă considerabilă de timp făcând câteva întinderi statice lungi (întinderi care sunt ținute pentru o lungă perioadă de timp). Acest lucru ajută la prevenirea rănilor și reducerea rigidității musculare. Puteți râde, dar luarea de yoga nu este o idee rea. Acesta va ajuta cu tonul dvs. muscular, flexibilitate și ajunge, și pentru a vă întregul corp relaxat și gata pentru orice. Nu este vorba despre liniștea și concentrarea pe care o poate acorda și ea. [2]
  5. Începeți dieta sportivului.
    5
    Începeți dieta sportivului. Toți boxerii profesioniști urmează un fel de program de dietă sau nutriție. Pregătirea nu înseamnă nimic dacă nu mâncați bine. Mai mult, dacă mănânci prost, performanța dvs. nu va fi foarte bună. Corpul tău este banii tăi în această situație. Ce este dieta unui boxer? Este bogat în proteine ​​sănătoase - și anume pui, pește (cum ar fi somonul și tonul), ouă, unt de arahide și fructe și legume. Acesta include, de asemenea, surse de grăsimi sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, avocado și fructele cu coajă lemnoasă. [3] Corpul tau are nevoie de un echilibru de nutrienti, grasimea inclusa, pentru a face totul prin munca pe care o forti.
  6. Lucrați pe rezistența voastră.
    6
    Lucrați pe rezistența voastră. S-ar putea sa credeti ca aceasta inseamna rezistenta cardiovasculara, si asta, dar inseamna si alte doua tipuri de anduranta: [4] Rezistenta piciorului. Pentru a fi un boxer grozav, picioarele se mișcă constant. Uneori, în momente mici, mici, care pot fi și mai greu de făcut. După runde și runde de lupte, picioarele se vor simți ca un ciment. Puteți prelungi rezistența piciorului prin activități cum ar fi coarda de sărituri. Umărul de anduranță. Când umerii tăi sunt obosiți, spune la revedere loviturile și apărarea ta. Nici măcar nu veți putea să vă țineți mâinile în fața feței, când umerii sunt în jos pentru conte. Deci, lucrați la acea pungă de viteză și faceți exerciții de rezistență a brațelor în mod consecvent.
  7. Antrenează-ți și mintea.
    7
    Antrenează-ți și mintea. Boxul nu are legătură doar cu boxul. Sigur, asta e greutatea ei, dar ai nevoie de alte abilități pentru a te face bine rotunjite și pregătite pentru viitor. Nu râdeți încă - luați în considerare câteva dintre aceste idei: [5] Luați o clasă de dans sau două. O mulțime de atleți, nu doar boxeri, iau cursuri de dans. De ce? Dansul este totul despre echilibru, agilitate și flexibilitate - trei abilități foarte importante în sport. Luați o clasă de actorie. Vrei să faci promoții, reclame și să obțineți sponsorizări, nu? De asemenea, nu vreți să arătați ca un idiot care le face. Așadar, apucați-vă abilitățile în lumina reflectoarelor pentru a vă sublinia farmecul. Studii de afaceri sau management sportiv. Acest lucru este bun din două motive: A) nu doriți să trageți un Mike Tyson și să vă suflați toate banii și nici nu doriți să fiți profitat de oamenii care spun că "merită o tăiere" și că B) doriți un viitor . Corpul tau nu va fi capabil sa castige pentru totdeauna, astfel incat sa ai un fundal mai practic, dar legat de acesta te poate ajuta sa treci in coaching sau promovare.

Cap 3
A deveni un boxer amator

  1. Găsiți-vă organizația locală de box-amatori.
    1
    Găsiți-vă organizația locală de box-amatori. Acest lucru poate fi rezolvat efectuând o căutare rapidă pe Internet sau vorbind cu toate conexiunile la clubul de box. Când ești pregătit, antrenorul tău te va informa probabil. Probabil că știi și tu. Acest pas este mai mult decât orice alt document. Vizitați USAboxing.org (dacă aveți sediul în SUA, desigur) pentru a obține o listă de informații de stat. După ce faceți acest lucru, veți putea găsi evenimente deschise la care puteți participa.
  2. Înregistrează-te ca un boxer amator.
    2
    Înregistrează-te ca un boxer amator. Veți face acest lucru prin completarea unei cereri și efectuarea unui examen fizic de la medicul dumneavoastră. Acest lucru se face la nivel de stat prin intermediul Comisiei de Atletism de Stat în ceea ce privește Statele Unite. [6] Va trebui să contactați persoanele necesare pentru a obține permisiunea de a concura în evenimente. Există o taxă minimă și variază în funcție de stat. În afară de asta, este doar o grămadă de forme și o evaluare fizică. [7]
  3. Participați la evenimente de box nesusținute.
    3
    Participați la evenimente de box nesusținute. Aceste evenimente sunt modul în care cei mai mulți luptători își primesc experiența inițială. Luptele nu sunt luate în considerare pentru înregistrarea dvs., dar sunt cel mai sigur și mai practic mod de a obține experiență. Veți putea să le găsiți prin intermediul conexiunilor și prin intermediul site-ului organizației dvs., care ar trebui să trimită evenimente viitoare. Veți fi clasificați după vârstă, greutate și înregistrați inițial. Puteți fi un boxer amator în SUA, la doar 8 ani! [8]
  4. Incepe cariera ta de box amator.
    4
    Incepe cariera ta de box amator. Diferența dintre boxerul amator și profesionist este că vi se va permite să purtați articole de protecție. Acest lucru este esențial în fazele de început ale carierei dvs. de luptă pentru a preveni rănirile potențial letale în timp ce învățați să vă protejați. Din nou, veți fi plasat în funcție de greutatea dvs., grupul de vârstă și clasa, care va începe ca "novice" dacă aveți 17 ani sau mai mult. Veți începe în turnee locale și regionale, cu un obiectiv pe termen lung de a concura în campionatul american de amatori și de a câștiga un loc în echipa americană Box.
  5. Nu completați doar un spațiu liber într-o clasă de greutate.
    5
    Nu completați doar un spațiu liber într-o clasă de greutate. Unii antrenori sunt destul de schițați. Ei vor încuraja să umple un slot într-o clasă de greutate doar pentru a putea merge și pot începe să profit de tine. Nu face acest lucru - uneori nu este doar sanatos si corpul tau va lua la rana mult mai usor. [9] Concurează numai acolo unde te simți confortabil, nu în cazul în care antrenorul tău spune că ar trebui să mergi. Gândiți-vă unde în mod normal rămâne greutatea dvs. (cu condiția să fie consecventă și, bineînțeles, sunteți în formă). Este posibil să puteți concura la aproximativ 5 kilograme mai mult sau mai puțin decât asta, dar orice altceva mai mare va pune probabil tensiune pe corpul dumneavoastră și să fie nesănătoase.
  6. Mărește și mai mult.
    6
    Mărește și mai mult. Veți fi confruntați cu persoane cu adevărat talentați. Crezi că ești potrivit acum, dar ai fi surprins de pașii pe care le poate face corpul tău, mai ales când e vorba de rezistență. La acest nivel, iată ce ar trebui să fii capabil să: [10] alergând la 3,8 km fără să fii prea obosit Rochie de jumătate timp de 30 de minute drepte Lovind punga grea timp de 15 minute non-stop Să fii capabil să lupți cu orice amator din orice sală de gimnastică (fără a include amatori profesioniști cu peste 100 de lupte) Sparring dublu de rundele necesare (boxul amator este de 3 runde)

Cap 4
Deveniți un boxer profesionist

  1. Puneți-vă apărarea, viteza, puterea și simțul autonomiei.
    1
    Puneți-vă apărarea, viteza, puterea și simțul autonomiei. Să acoperim aceste patru lucruri separat: Apărare. Veți căuta oriunde de la 60 la 150 de lovituri per rundă. Nu contează cât de puternice sunt propriile dvs. pumni - trebuie să aveți rezistența la umăr și să vă mențineți apărarea și să mergeți la 100% în orice moment. Viteză. Te lupți împotriva adversarilor care sunt cei mai rapizi pe care ai luptat-o ​​vreodată. Nu contează cât de puternici sunteți - dacă nu puteți obține o lovitură deoarece sunteți prea lent, nu veți ajunge nicăieri. Putere. Acest lucru vine de la o tehnică bună. Sigur, aruncarea de lovituri sălbatice va prinde concurența în cele din urmă, dar vă veți purta singur. Trebuie să vă concentrați puterea și să o controlați. Lasă-l și ai pierdut meciul. Autonomie. Până acum, trebuie să fii pe pilotul automat. Nu ai timp să te gândești: "Bine ... acum ar trebui să fac o stînga superioară stîngă ... ține-ți mâinile în sus, puști ... oh, timpul de rață", genul ăsta. Fiecare mișcare trebuie să fie o reacție intestinală.
  2. Găsiți un manager.
    2
    Găsiți un manager. Managerul tău va avea legături cu boxe de box care te vor stabili cu lupte. Veți câștiga acum bani, dar țineți cont de faptul că cel puțin 20% din salariul dvs. va fi plătit managerului și partenerului. Acestea fiind spuse, merită să fie - aceștia lucrează la îmbunătățirea reputației tale. Până acum, probabil că sunteți destul de scufundat în comunitatea de box. Veți ști care sunt managerii din zona dvs. și care sunt legitime. Dacă aveți talent, probabil că vor să vă ducă. Doar asigurați-vă că este vorba de cineva cu care puteți avea încredere.
  3. Nu renunțați încă la slujba de zi.
    3
    Nu renunțați încă la slujba de zi. Cel mai mare dintre cei mai mari boxeri de acolo conduce mașini fantastice, rake în milioane, și poate doar lupta de câteva ori pe an. Apoi, există un nivel de mijloc care poate înregistra un timp de emisie la televizor și poate face un cuplu rapid de mii de dolari. Dar atunci sunt toți ceilalți. Nu veți mai băga în monedele de aur pentru o vreme, deci păstrați-vă ziua de lucru acum. [11] Este cam ca și Hollywood - nu vă dați seama cât de mulți oameni se străduiesc să o facă mare. Este normal să începeți. Țineți minte că până la 50% din salariul dvs. se îndreaptă către persoanele de sub tine, cum ar fi promotorul sau managerul tău. Păstrați-vă venitul constant prin a avea cel puțin un concert cu jumătate de normă pe partea laterală.
  4. Obțineți licență.
    4
    Obțineți licență. Va trebui să vă alăturați unei asociații de box profesioniste (IBF, WBC, WBO sau WBA) și să obțineți o licență de boxer de la comisia de boxare pe care o veți lupta. Există un termen pentru acest tip de "supă de alfabet". A fost inventat pentru că se pare că asocierea după asociere se ridică ca focul sălbatic. Dacă nu vă place sunetul unei singure, există o mulțime de alții pe care le puteți lua în considerare. În SUA, din nou, acest lucru se face la nivel de stat. Fiecare stat are cerințe diferite, variind de la experiența unui amator la un manager. Cel puțin, să aveți certificatul de naștere și cartea de securitate socială la gata - vor exista multe documente.
  5. Urcăm în rânduri.
    5
    Urcăm în rânduri. Obiectivul dvs. final ar trebui să fie câștigarea unei centuri de campionat. Dacă puteți ține centurile în trei din cele patru asociații, veți fi clasificat ca un "Super Champion". Ținând toate cele patru curele te face "Campionul nescris". Acest lucru necesită timp și diligență, în plus față de rănirea și înfrângerea. Pielea ta va trebui să fie groasă în mai multe moduri decât una. Boxul are o modalitate de a înlătura slabiciunea corpului și a minții slabe.
  6. Uită-te la profesioniștii de inspirație.
    6
    Uită-te la profesioniștii de inspirație. Mass-media are un mod de a glorifica anumite tipuri de oameni. Cei mai cunoscuți boxeri sunt cei care au fost carismatici și au mâncat camera, cum ar fi Jack Dempsey. Dar daca sapati un pic mai adanc, nu se potrivesc cu boxe stereotipice adevarate, in afara de faptul ca foarte putine nu sunt chiar medii. Țineți minte că talentul și realizarea nu înseamnă neapărat glorie. Gene Tunney a ieșit de două ori pe Jack Dempsey, dar comportamentul său autonom nu ia permis să trăiască în lumina reflectoarelor, spre deosebire de adversarul său gregorian, extrovertit. Boxerii nu caută toată faima. [12] Luați un semn de la ei că boxerii provin din toate categoriile sociale. Aveți nevoie de inspirație că puteți face totul? Întoarce-te la Calvin Brock, "bancherul de box". El a fost un bărbat bine educat, cu o carieră legitimă în domeniul bancar, când a devenit profesionist. Dacă sunteți deja la facultate, nu-l transpirați. E posibil. Pe de altă parte, niciodată nu ești prea tânăr. Juan â € œBaby Bullâ € Diaz a mers pro la șaisprezece ani. [14] Sigur, nu a durat mult, dar tot a făcut-o. Acum are o diplomă de drept și încă se descurcă bine pentru el însuși. Indiferent de drumul pe care îl luați, probabil că veți fi bine.