Cum să devii un vorbitor motivațional

Când vă gândiți la vorbitori motivaționali, vă puteți gândi la guru-ii de auto-ajutorare care vă vor spune cum să vă canalizați copilul interior sau să vă imaginați calea spre succes. Cu toate acestea, vorbitorii motivaționali pot prezenta prezentări și discursuri pe orice subiect. Ceea ce contează este pasiunea pentru subiectul pe care îl adresați. Deveniți un vorbitor motivațional prin identificarea mesajului dvs. și a publicului dvs., permițându-vă abilitățile de vorbire publică și promovând abilitățile dvs. de vorbire.

Cap 1
Identificarea mesajului și a publicului

  1. Alegeți subiectul despre care doriți să vorbiți.
    1
    Alegeți subiectul despre care doriți să vorbiți. Un vorbitor motivațional poate vorbi despre cum să fie de succes, fericit, împlinit și angajat în relații mai bune. Nici un subiect nu este într-adevăr limitat, atâta timp cât ceea ce spui îi inspiră pe oameni să facă ceva. Gândiți-vă la pasiunile voastre și să vă bazați subiectul pe ceva despre care vă simțiți puternic. Va fi greu să-i motivezi pe alții dacă nu-ți pasă prea mult de ceea ce spui.
  2. Mențineți mesajul relevant și în timp util.
    2
    Mențineți mesajul relevant și în timp util. Discursurile motivationale despre cum să utilizați o mașină de scris sau să vindeți telefoane cu plată nu vor fi bine primite în vremurile moderne.
  3. Fii expert.
    3
    Fii expert. Publicul dvs. vă va aștepta să știți foarte multe despre subiectul discursului dvs. motivator. Citiți, studiați și rămâneți curenți în câmp ..
  4. Cunoaște-ți publicul.
    4
    Cunoaște-ți publicul. Înțelegeți persoanele pe care le veți viza ca membri ai publicului, înainte de a ajunge prea departe în dezvoltarea carierei. Diferite grupuri de oameni trebuie să fie comunicate în moduri diferite.

Cap 2
Îmbunătățirea abilităților dvs. publice de vorbire

  1. Luați cursuri în public vorbind.
    1
    Luați cursuri în public vorbind. Puteți să vă înscrieți în colegiul local sau să vedeți ce trebuie să ofere toastmasterii locali. Vrei să fii confortabil să vorbești cu grupuri mari.
  2. Înregistrați-vă discursurile.
    2
    Înregistrați-vă discursurile. Acest lucru vă va oferi ocazia să vă priviți ca și cum ați fi fost membru al publicului dvs. Puteți face îmbunătățiri acolo unde este necesar. Acordați atenție detaliilor care vor inspira motivația. Vrei să faci contact cu ochii, să folosești limbajul corect al corpului și să te simți natural și motivațional.
  3. Practicați-vă scrisul.
    3
    Practicați-vă scrisul. Cei mai mulți vorbitori motivaționali sunt, de asemenea, scriitori și oferă materiale scrise pentru a-și susține angajamentele de vorbire. Comunicarea este cea mai importantă abilitate atunci când sunteți un vorbitor motivațional. Scrieți un blog, păstrați un site web actualizat și publicați articole când aveți ocazia. Continuarea redactării nu numai că va îmbunătăți abilitățile de vorbire motivațională, ci va servi și pentru relații publice bune.
  4. Gândiți-vă la recuzită sau echipament.
    4
    Gândiți-vă la recuzită sau echipament. Unele difuzoare motivaționale dispun de ecrane mari, registre de lucru și prezentări PowerPoint, pregătite atunci când difuzează discursuri. Alegeți instrumentele care vă sunt confortabile și asigurați asistență suplimentară.

Cap 3
Promovarea ta

  1. Găsiți un loc minunat.
    1
    Găsiți un loc minunat. Un discurs motivațional într-o sală de conferințe sau într-o sala de audiență va fi probabil mai bine primit decât unul livrat în subsolul Dumneavoastră. Asigurați-vă că locul de desfășurare este potrivit dimensiunii publicului. Vrei un sentiment de intimitate și o cameră prea mică se va simți aglomerată, în timp ce un loc prea mare se va simți golit.
  2. Elaborați un plan de marketing.
    2
    Elaborați un plan de marketing. Publicați-vă discursurile motivaționale, vindeți bilete ieftine sau vorbiți gratuit până când vă construiți marca și publicați tot felul de materiale, cum ar fi broșuri, cărți poștale, semne și buletine de știri electronice.
  3. Înregistrați-vă cu birourile vorbitorilor și oferiți-vă serviciile la convenții, conferințe și seminarii.
    3
    Înregistrați-vă cu birourile vorbitorilor și oferiți-vă serviciile la convenții, conferințe și seminarii.
  4. Invitați feedback.
    4
    Invitați feedback. Ascultați ce spune publicul dvs. și postați cele mai pozitive recenzii pe site-ul dvs. web și în materialele dvs. publicate.