Cum să devii un fotograf profesionist

Fotografia profesională este o alegere excelentă a carierei pentru oricine dorește să fie plătit pentru utilizarea talentelor creative. Este unul dintre puținele domenii în care studiile de vârstă și colegiu nu sunt la fel de importante ca un ochi bun, un produs de calitate și auto-disciplină. Fotografia este un domeniu competitiv, așa că fii pregătit să începi puțin. Apoi, perfecționați-vă ambarcațiunile și construiți un portofoliu al celei mai bune lucrări.

Cap 1
Concentrându-vă pe fotografia dvs.

  1. Dezvoltați-vă abilitățile de fotografiere.
    1
    Dezvoltați-vă abilitățile de fotografiere. Nu există nici un fel "drept" sau "mod greșit" pentru a deveni un fotograf mai bun. Unii oameni iau o clasă sau au o diplomă de artă colegială cu focalizare în fotografie. Alții cred că colegiul este o pierdere de timp pentru a deveni fotograf. S-ar putea să știți că vă puteți învăța despre fotografie din cărți și experimente, sau ați putea dori să învățați de la alți profesioniști. Indiferent de ce decideți să alegeți, dacă lucrați pentru asta, puteți obține acest lucru.
  2. Obțineți echipamentul corespunzător.
    2
    Obțineți echipamentul corespunzător. Tipul de echipament de care aveți nevoie depinde de tipul de fotografie pe care îl faceți, [1] dar probabil că veți avea nevoie de unul sau două corpuri de cameră și o varietate de lentile pentru situații diferite. De asemenea, veți avea nevoie de un software de editare a fotografiilor de calitate. [2] Este posibil să aveți nevoie de echipamente suplimentare pentru iluminare sau dacă doriți să creați un studio în casă. Din nou, aceasta depinde de specializarea dvs. fotografică.
  3. Achiziționați echipamente frugal.
    3
    Achiziționați echipamente frugal. Echipamentele de calitate sunt importante pentru fotografiile de înaltă calitate, dar nu trebuie să investiți toate economiile în echipamente de ultimă generație, înainte de a începe cu adevărat cariera. Puteți cumpăra echipament uzat în stare bună de funcționare, cumpărați modele mai vechi la o reducere după ce un nou model iese, închiriați echipamente sau chiar împrumutați echipamente până când sunteți sigur că afacerea dvs. va avea succes. [3] Când trebuie să achiziționați unelte, urmăriți-o pentru taxe, deoarece este o scutire de taxe. Lentilele sunt adesea o investiție mai importantă decât corpurile camerei, deoarece acestea pot fi reutilizate dacă cumpărați vreodată o cameră nouă și de obicei oferă un salt mai mare în calitatea imaginii.
  4. Cunoaște camera.
    4
    Cunoaște camera. Înainte de a vă rezerva prima sesiune foto plătită, trebuie să cunoașteți fiecare setare, mesaj de eroare și aspectul aparatului foto. Ar trebui să puteți schimba lentilele cu ochii închiși. Umblarea cu echipamente vă va face să pari neprofesionale și ar putea afecta calitatea produsului final. Citiți manualul aparatului foto față în spate. Manualul vă va oferi o mulțime de detalii despre caracteristicile și funcțiile aparatului foto într-un mod care sursele generice de fotografiere nu fac acest lucru. [4] Pentru a deveni cu adevărat pricepuți, exersați practic acasă. Experimentați cu lumină și umbre, încercați diferite setări ale camerei dvs. foto și aflați cum se poate face fotografia cu echipamentul disponibil. [5]
  5. Cercetați tehnologia camerei și sfaturi de fotografie.
    5
    Cercetați tehnologia camerei și sfaturi de fotografie. Ridicați cărți, reviste și articole online pentru cele mai recente informații despre setările camerei foto, sfaturi și trucuri. Acestea vă vor ajuta să vă învățați noi modalități de utilizare a camerei și a lentilelor dvs. pentru a crea fotografii minunate. Asigurați-vă că aveți cunoștință cu privire la modul în care puteți utiliza celelalte unelte de cameră, cum ar fi un blitz la distanță sau alte obiective. Având un fundal în aceste va îmbunătăți în mod semnificativ fotografiile dvs. [6]
  6. Aflați cum să utilizați software-ul de editare.
    6
    Aflați cum să utilizați software-ul de editare. Chiar și cele mai bune fotografii pot necesita o editare minoră. Folosind un software de editare de calitate poți să-ți iei fotografiile de la "bun" la "mare". [7] Cu toate acestea, fii atent la suprasolicitarea efectelor speciale; este posibil ca clienții dvs. să nu le placă fotografiile care sunt prea stilizate sau editate.
  7. Construiți un portofoliu complet.
    7
    Construiți un portofoliu complet. Pentru a fi angajat de cineva care nu este un membru apropiat al familiei sau prieten, va trebui să aveți un portofoliu pe care să-l afișați. Utilizați fotografii din mai multe filme cu subiecte diferite pentru a evidenția gama de talente. Asigurați-vă că portofoliul dvs. conține mai mult de cinci sau zece fotografii. Oamenii vor dori să vadă marea lucrare pe care ați făcut-o. Dacă aveți nevoie să vă împărțiți portofoliul cu modelare sau cu fotografii, angajați modele amatori de la agențiile locale. Oferiți imprimări gratuite în schimbul modei libere.
  8. Găsiți-vă nișa.
    8
    Găsiți-vă nișa. Încercați mai multe domenii de fotografie înainte de a vă stabili pe una ca preferată. De exemplu, vă puteți concentra pe fotografierea portretului, nunții, sportului sau peisajului. Găsiți zona dvs. de expertiză și folosiți-o în avantajul dvs. în afacerea dvs. [9]
  9. Oferiți clienților ceea ce doresc.
    9
    Oferiți clienților ceea ce doresc. Poate doriți să luați portrete creative ale oamenilor, dar clienții dvs. ar putea dori doar să arate destul. [10] Amintiți-vă că, mai ales când începeți, trebuie să câștigați bani. Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este de a avea clienții dvs. să cumpere tipărite (sau imagini digitale cu drepturi de imprimare). Sunt mult mai probabil să cumpere printuri dacă le place ceea ce văd!

Cap 2
Crearea unei afaceri

  1. Intern cu un fotograf profesionist.
    1
    Intern cu un fotograf profesionist. Dacă sunteți un fotograf amator sau sunteți doar la început, ar trebui să intern sau ucenic cu un fotograf profesionist pentru a obține un sens pentru modul în care o afacere de fotografie ar trebui să fie rulate. Este posibil să nu fiți de acord cu modul în care mentorul dvs. face totul în afacerea dvs., dar vă va oferi o idee bună despre "fotografia mare" a unei afaceri de fotografie.
  2. Dezvoltați-vă abilitățile "oamenilor".
    2
    Dezvoltați-vă abilitățile "oamenilor". "O mare parte a unei afaceri de fotografie lucrează cu oameni. Ar trebui să lucrați la capacitatea dvs. de a vorbi cu oamenii despre viziunile și obiectivele lor pentru o fotografie, pentru a calma clienții care sunt furioși sau dezamăgiți și pentru a construi afaceri repetate.
  3. Obiective stabilite.
    3
    Obiective stabilite. Creați mai multe obiective pe termen lung. Apoi, obiectivele pe termen scurt care vă vor aduce mai aproape de atingerea obiectivelor pe termen lung. Obiectivele pe termen scurt trebuie să fie măsurabile și să aibă un termen sau un termen limită. De exemplu, un obiectiv pe termen scurt ar fi să rezervați 5 noi clienți în următoarele trei luni. Acest lucru vă poate ajuta să atingeți un obiectiv mai mare de a avea o clientelă stabilită în decurs de un an. Asigurați-vă că vă scrieți toate obiectivele. Studiile au arătat că aveți mai multe șanse să finalizați obiectivele pe care le-ați scris. [13]
  4. Configurați un program de lucru.
    4
    Configurați un program de lucru. Acest lucru va depinde în mare măsură de nevoile clientului dvs., astfel încât va trebui să fie organizat și pregătit. Atunci când stabiliți un program, luați în considerare cât durează să dureze fotografiile și cât timp va trebui să editați fotografii înainte de a le trimite clientului. Realizați faptul că anumite tipuri de fotografie vor necesita orare specifice. De exemplu, veți lucra, probabil, o mulțime de weekend-uri și serile dacă vă împușcați nunți. [14] Amintiți-vă că un film include timpul de conducere, timpul de fotografiere, timpul de editare, timpul de întâlnire și altele. Prin urmare, este mai mult decât o "tragere de o oră"
  5. Publicați-vă afacerea.
    5
    Publicați-vă afacerea. Creați un site Web, faceți cărți de vizită, faceți legătura cu localnicii și discutați despre afacerea dvs. de fotografie cu toată lumea pe care o întâlniți. A fi activ pe social media vă va ajuta, de asemenea, să faceți un nume pentru dvs. Instagram este o modalitate foarte bună de a posta poze pe care o vor vedea mulți. Creați un filigran pentru a vă proteja fotografiile astfel încât să le puteți face publicitate online. Permiteți clienților dvs. să utilizeze fotografiile cu filigran pentru propriile site-uri media sociale, făcând în principal publicitatea dvs. pentru dvs. Asigurați-vă că optimizarea motorului dvs. de căutare (SEO) este ridicată pentru site-ul dvs. web, astfel încât afacerea dumneavoastră să se ridice la interogările motorului de căutare.
  6. Spuneți-vă "ochii" unor noi oportunități de lucru.
    6
    Spuneți-vă "ochii" unor noi oportunități de lucru. Dacă o oportunitate este ușor de la nișă, nu o dezactivați pentru că nu este situația ideală de lucru. S-ar putea să știți că vă place ceva ce credeți că a fost în afara zonei de confort. Cu toate acestea, nu ar trebui să vă simțiți forțați să faceți ceva doar pentru că reprezintă o oportunitate de afaceri. [15]
  7. Rețea cu toți.
    7
    Rețea cu toți. Ar trebui să profitați de orice ocazie pentru a vă conecta. [16] Dacă lucrați pentru o specializare specifică, cum ar fi fotografia de nunți, faceți legătura cu toată lumea din orașul dvs. care are o asociere cu nunți. Vorbiți și dați cardul planificatorilor de nuntă, brutarilor de tort, atelierelor de catering, altor fotografi (pot avea un conflict și li se va solicita o sesizare), angajații magazinelor de îmbrăcăminte de nuntă, etc. Fiți pregătiți să vă conectați (profesional) la un eveniment . De exemplu, dacă faceți o fotografie pentru o nuntă, faceți fotografii despre mâncare și le dați la gastronomie. Aceștia pot folosi fotografiile ca reclame și ar putea să vă recomande fotograful care le-a luat. [17] Călătorind în autobuz, în picioare la magazin sau împărtășind o masă la o cafenea sunt vremuri bune pentru a vă face publicitate afacerea dvs. [18]
  8. Solicitați trimiteri și repetați afacerea.
    8
    Solicitați trimiteri și repetați afacerea. Dacă cineva este mulțumit de fotografiile pe care le-ați luat pentru ea, cereți-i să vă adreseze prietenilor ei. În plus, încercați să construiți afaceri repetate; dacă ați luat portrete de 6 luni pentru un copil, luați legătura cu familia după 4 sau 5 luni și întrebați dacă ar dori să rezerve o sesiune de portret de 1 an. Afacerea dvs. poate bloca bulgăre de zăpadă prin cuvânt-of-mouth. [19]

Cap 3
Gestionarea afacerii dvs.

  1. Păstrați-vă la început munca de zi.
    1
    Păstrați-vă la început munca de zi. Probabil nu veți putea trece de la un fotograf amator la un fotograf profesionist într-o manieră de săptămâni. [20] Va fi nevoie de timp pentru a stabili și a construi afaceri înainte de a începe să câștigați suficienți bani pentru a vă sprijini. Ca atare, poate doriți să păstrați o altă sursă de venit până când veți deveni profesionist. Acest lucru ar putea face viața ta dificilă pentru o vreme, dar puteți constata că o mare parte din munca dvs. de fotografiere se întâmplă în timpul orelor de muncă, oricum. De exemplu, mulți oameni planifică sesiuni de fotografie de familie în weekend, când copiii lor nu mai au școală.
  2. Organizați-vă documentele și fișierele.
    2
    Organizați-vă documentele și fișierele. Înainte de a începe să lucrați ca fotograf profesionist, trebuie să obțineți licența de afaceri și să începeți să vă faceți o afacere. Cercetați-vă cerințele de stat sau județ pentru o licență de afaceri și documentele de care aveți nevoie pentru a vă numi în mod legal un profesionist. [21] Vorbiți cu un avocat de afaceri mic pentru o idee mai bună despre lucrurile specifice pe care le nevoie. De exemplu, dacă aveți de gând să faci numai fotografie, asigurați-vă că aveți o asigurare care acoperă afacerea dvs. Aceasta poate include echipamente și asigurare de sănătate pentru dvs. și angajații dvs. [22] Ar trebui să fii meticulos cu privire la înregistrarea ta. Păstrați contracte, chitanțe, e-mailuri clienți și facturi. Organizați totul într-un mod care are sens pentru dvs. (după lună, după numele clientului sau pe locație) și luați în considerare păstrarea atât copiilor electronice cât și pe hârtie a celor mai importante documente.
  3. Gestionați banii.
    3
    Gestionați banii. Creați un cont bancar de afaceri, creați un registru și echilibrați bugetul. În fiecare săptămână, trebuie să vă actualizați registrul cu toate schimburile valutare pe care le-ați făcut în ultimele șapte zile. [23] Asigurați-vă că aveți suficienți bani economisiți pentru a plăti cel puțin un an întreg de cheltuieli. În acest fel, dacă afacerea dvs. va cădea sau dacă aveți o situație de urgență în afaceri, veți avea destui bani pentru a trăi până când veți obține un alt loc de muncă. Asigurați-vă că păstrați chitanțele pentru toate cheltuielile legate de afaceri. Contabilul dvs. poate utiliza chitanțe pentru a calcula deducerile fiscale pentru cheltuielile dvs. de afaceri. Amintiți-vă că (în funcție de modul în care afacerea dvs. este stabilită în mod legal), veniturile dvs. vor fi supuse impozitelor pe cont propriu; luați în considerare anularea de bani din toate fotografiile pentru a plăti impozite în anul următor. [24]
  4. Creați un contract.
    4
    Creați un contract. Înainte de a vă fi de acord să mergeți în orice film cu cineva, asigurați-vă că aveți un contract de afaceri pe care trebuie să-l semneze. Aceasta ar trebui să includă tot ceea ce plătesc banii și lucrurile pentru care sunteți și nu sunteți răspunzători. De exemplu, clarificați dacă dețineți răspunderea pentru fotografiile șterse accidental și irevocabil sau dacă după semnarea contractului nu mai este o problemă a dvs. [25] Apelați un avocat pentru a vă scrie un contract dacă doriți să luați calea cea mai sigură. Împreună cu un grup de fotografie vă oferă, de asemenea, posibilitatea de a utiliza un contract pre-scris disponibil pentru membrii grupului. [26]
  5. Stabiliți tarifele.
    5
    Stabiliți tarifele. Luați în considerare perioada de timp necesară pentru fiecare fotografiere, costul echipamentului dvs., costul amprentelor sau CD-ul imaginilor ca produs final și experiența dvs. Evitați prețurile sesiunilor de fotografie prea ridicate sau prea scăzute. Un preț prea mare va sperieri pe cei mai mulți clienți, în timp ce stabilirea unui preț foarte scăzut vă face să vă fie disperată sau neatrăgătoare ca fotograf. [27] Căutați alți fotografi locali și vedeți ce percepe pentru afacerea lor. Apoi, bazați-vă propriile prețuri pe baza abilităților și abilităților dumneavoastră în comparație cu ale lor.