Cum să a atenua durerea de spate în mod natural

Expert revizuit

Cap 1
Folosirea ajutorului pentru ameliorarea durerii naturale

  1. Vizitați un chiropractician.
    1
    Vizitați un chiropractician. Un chiropractician este un specialist care tratează afecțiunile neuromusculoscheletale, în special cele care afectează spatele, gâtul și articulațiile [3]. Un chiropractician vă va evalua starea și apoi vă va ajuta să aliniați coloana naturală printr-o serie de ajustări. Aceasta este de obicei nedureroasă și necesită medicamente puțin sau deloc [4]. Este posibil să fie nevoie să vizitați un birou de chiropractici o dată sau de două ori pe săptămână timp de 2-4 săptămâni. Chiropractorii dețin un doctorat, absolvind un program de absolvent de ani și trebuie să dețină o licență oriunde ar practica. Persoanele fizice au de 28 de ori mai puțin probabil să aibă nevoie de o intervenție chirurgicală dacă primesc tratament de la un chiropracticier, mai degrabă decât de la un chirurg.
  2. Încercați acupunctura.
    2
    Încercați acupunctura. Ace extrem de subți sunt amplasate pe anumite puncte de-a lungul corpului, care sunt considerate a deschide sau controla curenții energetici. Acupunctura a fost utilizată pentru a trata durerea, greața, fibromialgia și alte afecțiuni. [6] Sa demonstrat că este un tratament eficient pentru durerile cronice ale spatelui inferior. [7] [8] Acupunctura poartă puține riscuri, în primul rând durere la locul acului. Acupuncturistii licentiati folosesc ace sterile de unica folosinta, deci riscul de infectie este scazut. [9] Dacă aveți o tulburare de sângerare, luați un diluant sanguin sau aveți un stimulator cardiac, asigurați-vă că îi lăsați pe acupuncturist să știe. [10]
  3. Obțineți un masaj profesionist.
    3
    Obțineți un masaj profesionist. Nu încercați să vă faceți un masaj. Puteți să vă răniți în continuare. În schimb, găsiți un terapeut de masaj instruit și licențiat. În timpul terapiei cu masaj, terapeutul va folosi diferite grade de presiune asupra zonelor de dureri musculare și spasm. Această presiune de la degete, mâini, articulații sau cot vă va semnaliza mușchii să se relaxeze. Studiile au arătat că terapia prin masaj poate reduce durerile de spate scăzute și poate crește mișcarea și flexibilitatea. [11] De asemenea, oferă o ușurare a durerii [12] [13], prin creșterea circulației, relaxarea mușchilor și creșterea nivelului de eliminare a durerilor naturale. [14]
  4. Încearcă terapia fizică.
    4
    Încearcă terapia fizică. Acest lucru vă poate reduce durerile de spate scăzute în timp ce crește mobilitatea. În acest proces, terapeuții fizici profesioniști instruiți vă manipulează spatele, vă oferă exerciții specifice pentru a vă întări spatele și vă oferă sfaturi pentru a preveni durerea de spate, precum și o instruire specifică privind modul de prevenire a durerii de spate. [15] Fizioterapia funcționează fără medicație sau interventie chirurgicala.
  5. Folosiți ierburi.
    5
    Folosiți ierburi. Multe plante au proprietăți antiinflamatorii. Utilizați următoarele plante medicinale în gătit, ca un ceai, sau ca supliment. Dacă completați, urmați instrucțiunile producătorului. Încercați aceste plante: scoarță de salcie Vasile Calendula Cardamon Scorțișoară Turmeric: 400-600 mg de trei ori pe zi Cuișoare Ginger: 500-600 mg de două ori pe zi
  6. Faceți o picătură de ușurare a durerii.
    6
    Faceți o picătură de ușurare a durerii. Încet, amestecați zece linguri de lut bentonit cu 20 de linguri de apă distilată la temperatura camerei. Se amestecă 2 picături de uleiuri esențiale sau 1 linguriță de plante antiinflamatoare. Amestecul va fi consistența noroiului. Împrăștiați amestecul pe o cârpă curată de bumbac sau un prosop, astfel încât amestecul să aibă o grosime de ¼ ". Asigurați-vă că lăsați spațiu în jurul marginilor pânzei de bumbac pentru a fi mai ușor de aplicat.
  7. Aplică mantaua.
    7
    Aplică mantaua. Încercați să aplicați frigul la rece sau la temperatura camerei pentru a vedea care funcționează cel mai bine pentru dvs. Acoperiți capacul cu un prosop pentru ao menține în poziție. Țineți-l în picioare timp de 30 de minute, verificându-vă că lutul nu a fost uscat. Îndepărtați capacul înainte ca lutul să se usuce pentru a evita uscarea pielii. Puteți repeta procesul și aplicați din nou capacul pentru un total de două ore. Înainte de a încerca oricare din aceste afecțiuni pe spate, încercați o mică zonă de piele. Așteptați zece minute și spălați capacul. Verificați o erupție cutanată sau orice iritație. Dacă nu există iritații, aplicați mantaua. Dacă există o anumită iritare, încercați altă plante medicinale.

Cap 2
Întinzându-vă spatele

  1. Purtați haine confortabile.
    1
    Purtați haine confortabile. Când sunteți pregătiți să vă întindeți spatele, asigurați-vă că purtați haine confortabile pe care le puteți mișca ușor. Aceasta vă va permite să vă întindeți mai ușor și să vă concentrați pe întindere. Discutați cu medicul sau terapeutul înainte de a vă exercita pentru a ușura durerea. Întinderea vă poate pregăti spatele pentru o încălzire zilnică sau o activitate specifică. Extinderea mușchilor poate contribui la ameliorarea tensiunilor care ar putea provoca dureri de spate.
  2. Întindeți partea superioară a spatelui.
    2
    Întindeți partea superioară a spatelui. Relaxați-vă mușchii din spate. Mușchii pot intra în spasm, ducând la dureri de spate. Vă puteți ajuta să preveniți acest lucru prin relaxarea și apoi întinzând ușor spatele. Repetați-le de până la trei ori pe zi. [16] Încercați unele dintre aceste întinderi pentru a vă direcționa partea superioară a spatelui: [17] Stați sau stați în picioare. Strângeți lamelele umărului împreună cât mai strâns posibil. Țineți apăsat timp de 5-10 secunde și eliberați. Stai sau stai inalt. Puneți-vă mâinile în spatele gâtului și ardeți ușor spatele înapoi în timp ce priviți până la tavan. Stai înalt pe scaun. Transversați-vă brațele peste piept și răsuciți-vă trunchiul într-o parte și apoi în celălalt încet și ușor.
  3. Întindeți partea inferioară a spatelui.
    3
    Întindeți partea inferioară a spatelui. Lie pe spate și adu-ți genunchii până la piept. Îndoiți-vă capul spre genunchi. Țineți această poziție timp de cel puțin zece secunde, apoi eliberați-o. Repetați după cum este necesar până când tensiunea începe să scadă. Puteți chiar să încercați să rockați de la o parte la alta, sau de la gât la fese. Amintiți-vă să fiți blând. Încercați aceste alte întinderi pentru o ușurare suplimentară: [18] Poziția copilului: Îngenunchează și apoi stai pe spate. Coborâți corpul de sus pe podea, cu brațele întinse direct în fața dvs. Întindeți partea inferioară a spatelui. [19] Răsuciți-vă cu genunchiul: stați pe spate. Aduceți ambele genunchii până la piept și apoi lăsați-le pe ambele părți ale corpului. Împingeți-vă brațele direct de pe corp. Eliberați și repetați pe cealaltă parte.
  4. Întindeți părțile laterale ale spatelui.
    4
    Întindeți părțile laterale ale spatelui. Lie pe spate, cu brațele întinse în lateral. Îndoiți un genunchi și rotiți încet pe partea opusă genunchiului îndoit. Rotiți cât puteți, păstrând în același timp ambii umerii la sol. Țineți această poziție timp de cel puțin 10 secunde, apoi comutați părțile laterale. Repetați această întindere, alternând laturile de 10 ori pe fiecare parte. [20]
  5. Îți întinzi gâtul.
    5
    Îți întinzi gâtul. Stați în picioare sau în picioare cu poziție bună. Îndoiți-vă capul înainte, pentru a vă simți o întindere în partea din spate a gâtului. Apoi începeți să vă rotiți capul într-un cerc, introducând mai întâi bărbia în piept, urechea stângă la umărul stâng și rotirea capului în jurul pentru a vă aduce urechea dreaptă la umărul drept. Se repetă. [21]

Cap 3
Tratarea durerii din spate prin metode standard

  1. Utilizați un ambalaj fierbinte sau rece.
    1
    Utilizați un ambalaj fierbinte sau rece. Acestea pot ușura durerea și inflamația, deși sunt necesare studii pentru a arăta acest lucru. [22] Durerea acută durează, de obicei, mai bine cu pachetele reci, în timp ce durerea cronică se face adesea mai bine cu pachetele fierbinți. Pentru a utiliza un pachet rece, înfășurați pachetul de gheață într-un prosop și lăsați-l pe spate în spate timp de 10-15 minute în același timp. Repetați acest lucru de 4-5 ori pe zi. Pentru a utiliza un pachet de căldură, așezați un tampon de încălzire pe spate și păstrați-l jos timp de 20-30 de minute.
  2. Obțineți repaus pe termen scurt.
    2
    Obțineți repaus pe termen scurt. Aceasta înseamnă că trebuie să vă odihniți cât mai curând posibil și să vă deplasați cu grijă cât mai repede posibil. Prelungirea perioadei de odihnă a patului poate duce la agravarea durerilor de spate și poate duce la creșterea riscului de formare a cheagurilor de sânge, a depresiei și a scăderii tonusului muscular.
  3. Utilizați medicamente pentru durere.
    3
    Utilizați medicamente pentru durere. De cele mai multe ori, medicamentele fără prescripție medicală sunt suficiente pentru a ușura durerea din spate. Puteți lua medicamente antiinflamatoare nesteroidiene (NSAIDS), cum ar fi ibuprofenul. În cazuri severe, medicul dumneavoastră poate prescrie opiacee. Aceste medicamente trebuie utilizate doar pentru o perioadă scurtă și numai sub supravegherea unui medic. Evitați utilizarea AINS pe termen lung, deoarece acestea pot provoca tulburări gastrice și GI, ulcere, arsuri la stomac (reflux de acid), diaree, retenție de lichide și, în cazuri rare, disfuncție renală și boli cardiovasculare. Verificați dacă există interacțiuni cu alte medicamente înainte de a lua NSAIDS. [24] [25]
  4. Luați în considerare operația.
    4
    Luați în considerare operația. Chirurgia poate fi folosită ca "tratament de ultimă instanță" pentru durere severă. Aceste intervenții chirurgicale nu sunt întotdeauna de succes, pot implica un timp îndelungat de recuperare și pot prezenta riscul unei invalidități permanente. [26] [27] Dar, mai multe operații minim invazive pot corecta problemele fizice ale coloanei vertebrale. Discutați cu medicul despre ce opțiuni aveți la dispoziție.

Cap 4
Înțelegerea durerii din spate

  1. Aflați simptomele.
    1
    Aflați simptomele. Durerea poate fi o durere constantă, constantă sau poate fi o durere bruscă, ascuțită și piercing. Durerea din spate poate fi cronică (definită ca durată mai mare de 12 săptămâni), acută (durează câteva zile până la câteva săptămâni) sau subacută, care durează între 4-12 săptămâni. Cele mai multe dureri de spate sunt de natură mecanică, ceea ce înseamnă că mușchii, vertebrele, articulațiile fațete ale coloanei vertebrale, nervii și discurile nu mai funcționează ca unitate. [28] [29] [30]
  2. Înțelegeți factorii de risc.
    2
    Înțelegeți factorii de risc. Atât bărbații, cât și femeile sunt la același risc pentru durerile de spate, dar anumiți factori de risc vă pot crește șansele de a suferi dureri de spate. Acestea includ: [31] Vârsta: durerile de spate sunt mult mai probabile pe măsură ce îmbătrâniți. Nivelul de fitness fizic: explozii intense de activitate fizică vă pot deteriora spatele. Greutate: excesul de greutate crește riscul de dureri de spate. Sarcina: greutatea copilului în creștere și modificările structurii pelvine pun femeile gravide la risc pentru dureri de spate. Antecedente familiale: unele tulburări (cum ar fi spondilita anchilozantă) au o bază genetică. Ocupație: locurile de muncă care necesită ridicare greu sau greu de muncă manuală vă pune la un risc mai mare. Lucrări de birou: ședința în aceeași poziție fără a se deplasa mult poate provoca dureri de spate. Probleme preexistente legate de sănătatea mintală: depresia, stresul și anxietatea pot agrava durerile de spate. Rucsacurile copiilor: atunci când sunt încărcate sau încărcate neuniform, rucsacurile pot răni spatele copilului.
  3. Știți când să vizitați un medic.
    3
    Știți când să vizitați un medic. De cele mai multe ori, aveți posibilitatea să aveți grijă de o durere înapoi cu odihnă, puțină îngrijire la domiciliu și ceva timp. Asigurați-vă că solicitați tratament dacă sunteți deprimat. Durerea cronică a spatelui este adesea însoțită de depresie, iar depresia poate face durerea din spate mai gravă. [32] [33] Ar trebui să vedeți un medic imediat dacă aveți dureri de spate și oricare dintre următoarele simptome: [34] modificări ale obiceiurilor vezicii urinare sau ale intestinului durere sau durere de febră în abdomen a suferit recent o cădere sau altă leziune dureroasă intensă, severă și constantă a spatelui mai ales noaptea sau când vă culcați) dureri de spate care se răspândesc în jos pe picioare și sub genunchi amorțeală, slăbiciune sau furnicături la nivelul picioarelor inexplicabil pierdere în greutate umflare sau roșeață pe spatele dvs. Sunteți peste 50 de ani și aceasta este prima dată când aveți au avut dureri de spate semnificative Aveți o istorie de cancer, osteoporoză sau abuz de droguri / alcool
  4. Aflați cum este diagnosticată durerea de spate.
    4
    Aflați cum este diagnosticată durerea de spate. În general, un diagnostic se va baza pe simptomele, istoricul și examenul medical. Puteți, de asemenea, să faceți niște imagini, cum ar fi raze X, RMN, CT sau ultrasunete. Alte teste pot fi mai invazive. Unii utilizează un colorant de contrast care este injectat în canalul vertebral pentru a vedea probleme structurale cum ar fi discul herniat, fracturi sau spondilolisteză. Nu sunt necesare teste de sânge pentru a diagnostica durerile de spate.

Cap 5
Protejarea spatelui

  1. Practicați ridicarea inteligentă.
    1
    Practicați ridicarea inteligentă. Evitați ridicarea și îndoirea cât mai mult posibil. Dacă trebuie să ridici ceva greu, testați cât de greu este sarcina prima încercând să o mutați. Dacă pare prea grea, obțineți niște ajutor, cum ar fi o păpușă, un stivuitor, curele, mânere sau alte persoane, înainte de a încerca să-l ridicați. [35] Curelele din spate nu sunt cu adevărat dovedite pentru a preveni rănile din spate, deci nu se bazează pe una care să vă protejeze. [36]
  2. Se întinde înainte de ridicare.
    2
    Se întinde înainte de ridicare. Cea mai ușoară întindere este să te prefă-te că ajungi la ceva puțin la îndemână. Alternativ, ajungând cu o mână și apoi cu cealaltă. Faceți acest lucru de zece ori (cinci pe fiecare parte). Apoi, îndoiți-vă încet înainte și îndoiți-vă înapoi, de cinci ori fiecare. [37] Asigurați-vă că vă întindeți mușchii hamstring bine; acestea sunt mușchii din spatele coapsei dvs. [38] Luați-vă pe spate și ridicați un picior în sus, sprijinind genunchiul cu mâinile sau prin îndoirea unui prosop în jurul genunchiului. Trageți înapoi ușor până când vă simțiți bine. Țineți apăsat timp de 10-30 secunde. Repetați pe celălalt picior.
  3. Ridicați-vă genunchii.
    3
    Ridicați-vă genunchii. Puneți-vă picioarele în jurul lățimii umărului. Squat jos aproape de obiect și apuca-l cu o prindere sigură. Păstrați spatele cât mai drept posibil și ridicați încet muschii din picioare, abdomen și fese. Asigurați-vă că păstrați obiectul între umăr și corpul dvs. [39] Nu vă răsuciți la talie. În acest fel, nu vă folosiți spatele ca pârghie. În schimb, îl utilizați ca macara, cu picioarele dvs. făcând cea mai mare parte a muncii. Când ridicați ceva, ridicați-vă prin îndoirea genunchilor și nu lăsând greutatea cu spatele.
  4. A se mentine in forma.
    4
    A se mentine in forma. Exercitați în mod regulat și asigurați-vă că vă întăriți mușchii de bază și abdominali. Crunch-urile sunt o modalitate excelentă de a vă menține forma mușchilor abdominali. Indiferent de exercițiul pe care îl alegeți, faceți-vă singur. Asigurați-vă că luați o mulțime de pauze mici între ascensoare și exerciții.
  5. Protejați-vă spatele în timp ce lucrați.
    5
    Protejați-vă spatele în timp ce lucrați. Țineți-vă poziția corectă. [40] Stați drept și evitați să vă bateți înainte cu umerii tăi săniți. Utilizați un scaun ergonomic în timp ce lucrați. Aceasta va sprijini poziția generală a corpului dumneavoastră. Dacă vă petreceți cea mai mare parte a zilei de ședere, ridicați-vă și umblați fiecare așa de des. Utilizați o pernă lombară care vă ajută să vă mențineți curba naturală în spate când stați pe un scaun. Vă ajută să vă păstrați coloana vertebrală în alinierea corectă. Dacă petreceți mult timp în mașină, este o idee bună să folosiți o pernă lombară în timp ce conduceți. [41]
  6. Adormiți-vă de partea voastră.
    6
    Adormiți-vă de partea voastră. Acest lucru reduce solicitarea pe spate. Încercați diferite saltele timp de cel puțin 10-15 minute până când găsiți unul care să vă sprijine spatele și coloana vertebrală de-a lungul curbei sale naturale. [42] Unii oameni preferă saltele sau paturi reglabile [43]. S-ar putea chiar să încercați să dormiți pe stomac pentru a obține scutire de durere înapoi. Așezați o pernă între genunchi dacă vă odihniți pe partea dvs. Aceasta menține presiunea din spate și poate ajuta la menținerea șoldurilor suportate. [44]