Cum să fii o persoană de dimineață

Oamenii au tendința să spună că nu-i plac "o persoană de dimineață" - unul dintre acei puțini norocoși care sunt fericiți, plini de pep și productivi în timp ce încă lupți cu butonul de amânare. În secret, cu toate acestea, majoritatea dintre noi doresc să putem fi una. Trecerea de la "bufnița de noapte" la a fi cu ochii strălucitori și cu ochi buni la ziuă nu este o sarcină ușoară, dar sunt pași simpli pe care să îi poți face tranziția mai ușor de manevrat. Așa că luați înapoi dimineața dvs. fără a sacrifica somnul de care aveți nevoie!

Cap 1
Setarea unei rutine de seară

  1. Mai dormi mai mult și mai consistent.
    1
    Mai dormi mai mult și mai consistent. Mulți dintre noi ar putea fi oameni de dimineață dacă ne-ar da doar șansa de a dormi mai mult pe timp de noapte. Obținerea de somn suficient pentru nevoile corpului vostru vă oferă energia, sănătatea și motivația pentru a face lucrurile în dimineața și în timpul zilei. [1] În timp ce șapte până la nouă ore de somn este recomandarea generală pentru adulți, toată lumea este diferit. O modalitate de a testa nevoile dvs. de somn este să mergeți o săptămână fără ceas deșteptător (cum ar fi atunci când vă aflați în vacanță). Du-te la culcare în același timp în fiecare noapte și vedeți ce înseamnă timpul mediu până când vă treziți singură dimineața. Stabiliți un timp de culcare consistent și timp de trezire, în timpul săptămânii și în weekend. Desigur, este tentant să stați puțin târziu și să dormiți în zilele în care nu aveți de lucru sau alte responsabilități de dimineață devreme, dar păstrarea unei cotidiene consecvente va ajuta la formarea corpului dvs. [3] Tăiați o oră de la sfârșitul fiecărei zile. Nu, nu poți sări peste ceasul de la 10 la 11, dar poți lăsa o oră înainte de culcare, în timpul căreia nu poți programa nici o muncă sau alte activități. Trebuie să aveți timp să vă lăsați în picioare înainte de culcare. [4]
  2. Du-te la culcare mai devreme.
    2
    Du-te la culcare mai devreme. Pentru a vă ridica mai devreme, va trebui să începeți să dormiți mai devreme, iar acest lucru poate fi greu dacă sunteți obișnuit să utilizați orele ulterioare ale nopții pentru activități precum citirea, vizionarea TV sau scrierea. Luați în considerare să mergeți la culcare mai devreme în trepte. Începeți cu 15 minute mai devreme, așteptându-vă să vă ridicați cu 15 minute mai devreme, apoi măriți treptat acest lucru la o jumătate de oră și apoi la o oră. Dacă faceți acest lucru treptat, acesta va da atât corpului, cât și minții voastre timpul să se adapteze la timpurile de dormit și de veghe mai devreme. De asemenea, vă va permite să găsiți mediul fericit între prea devreme și prea târziu. [5] Diminuează-ți lumina cu o oră înainte de culcare pentru a facilita eliberarea melatoninei și pentru a te face somnolenți. În cazul în care camera este, de asemenea, confortabil rece (aproximativ 65-69 "‰), va fi mai ușor pentru tine de a adormi, de asemenea. [6] Evitați luminile puternice, cofeina și alcoolul, deoarece acestea vă vor trezi mai mult. Evitați "ora ecranului" (TV, calculator etc.) în timpul orelor de pregătire pentru un timp de culcare mai devreme. Chiar și o emisiune TV relaxantă vă stimulează și vă face mai greu să adormiți. [7] Permiteți-vă să citiți în pat. Citirea este o activitate liniștită și adesea va induce somnul când se află într-o poziție înclinată. Lectura dvs. nu trebuie să fie plictisitoare, dar alegeți lectura înainte de culcare, care nu este prea tensionată sau obositoare. Dacă locuiți cu o bufniță de noapte care nu are nici cel mai mic interes pentru a-și schimba programul de dormit, cereți un pic de slăbiciune și nu vă zgomot când în cele din urmă se duc la culcare.
  3. Găsiți ceasul deșteptător potrivit și localizați-l inteligent.
    3
    Găsiți ceasul deșteptător potrivit și localizați-l inteligent. Deși este important să înveți să te trezești mai devreme ca o chestie de voință, ceasul tău de alarmă este principala sursă de ajutor pentru a-ți stabili noua rutină atunci când schimbi modelele de dormit. [8] Unii oameni vor face mai bine cu o alarmă puternică, altele cu o alarmă treptată. Încercați mai multe opțiuni până când veți găsi ce funcționează cel mai bine la ridicarea dvs. Păstrați ceasul deșteptător suficient de departe încât trebuie să ieșiți din pat pentru al opri. Efortul de a se ridica din pat pentru al opri va fi suficient pentru a începe să te trezești în mod corespunzător.
  4. Pregătiți-vă pentru somn și trezire.
    4
    Pregătiți-vă pentru somn și trezire. Pe lângă recomandările deja menționate, cum ar fi evitarea dispozitivelor electronice cu ecrane înainte de culcare, stabilirea unei rutine consecvente pentru culcare este esențială pentru trecerea la persoana de dimineață. [9] Încercați să vă culcați, nici prea foame și prea umplute. Orice condiție face mai greu să adormi. Începeți pregătirile dimineții cu o seară înainte. Împachetați-vă punga de lucru sau școală. Pune-ți hainele. Înființat pentru micul dejun. Eliberați-vă mai mult de timpul de dimineață recent câștigat. Încercați să faceți o baie caldă sau duș înainte de a merge la culcare. Temperatura corpului va scădea după aceea, ceea ce vă va face mai somnoroasă. [10]
  5. Reflectați cu scopul de a vă ridica mai devreme.
    5
    Reflectați cu scopul de a vă ridica mai devreme. Dacă sunteți motivați din punct de vedere mental să vă ridicați mai devreme, vă poate ajuta să faceți o dentară mare în scuzele dvs. de dormit. În fiecare noapte, creați o imagine mentală clară despre motivul pentru care doriți să vă ridicați și ce veți realiza în acea dimineață. [11] Motivele obișnuite includ: Timpul tău pentru tine înainte ca oricine altcineva din casă să se ridice. În acest timp, puteți să citiți, să scrieți, să faceți exerciții, să contemplați, să meditați, să faceți cina de seară sau chiar să faceți puțină curățenie. Acordând timp credinței voastre. Pentru mulți, dimineața devreme este un moment important pentru a reflecta sau a practica elemente ale credinței lor. Prinde rasaritul soarelui. La fel de minunat ca apusul soarelui, răsăritul soarelui anunță ziua nouă și promite un nou început. Adesea merită efortul. Noțiuni de bază pentru a lucra, școală sau colegiu mai devreme, astfel încât să puteți veni acasă mai devreme și face alte lucruri pe care doriți să faceți. Îngrijirea unui membru al familiei sau a unui însoțitor de animale. Cei responsabili pentru îngrijirea altor persoane sau animale pot beneficia de a se ridica mai devreme, mai ales dacă au nevoie de hrănire, de baie, de exerciții etc. Planificați o activitate plăcută de dimineață pentru fiecare zi - aceeași, sau una diferită în fiecare zi [12]. De exemplu, prindeți-vă cu un vechi prieten pe telefon; scrieți acea colecție de povestiri pe care ați dorit-o mereu să o faceți; începe pregătirea pentru semimaraton; sau redecorați-vă sala de mese. Este, de asemenea, un moment bun pentru a face față problemelor de rutină în timp ce sunteți alertați și gata să mergeți; lucruri cum ar fi verificarea e-mailurilor, plata facturilor și depunerea administrativă se poate face primul lucru dimineață pentru a le scoate din drum. Pentru unii oameni, este vorba de restabilirea persoanei de dimineață pe care o fi fost până când ați lăsat TV târziu noaptea, chat pe Internet și alte activități trezite pentru a vă ține până târziu.

Cap 2
Trezirea gata de a merge

  1. Luminează-ți dimineața.
    1
    Luminează-ți dimineața. Va fi deosebit de dificil atunci când încercați mai întâi să treceți de la modelele de somn de noapte până la ritmurile de somn ale persoanei de dimineață, dar folosirea luminii este o modalitate de a "trăda" corpul în vigilență mai mare. Expunerea la lumină, fie ea naturală sau artificială, la timpul de trezire vă ajută să vă reinițializați ritmul circadian și să vă faceți mai atent. Permiteți lumina naturală a soarelui să se toarne în dormitorul dvs. sau să investească într-o "cutie de lumină" sau un ceas treptat de alarmă care produce o lumină constantă mai luminoasă. [13]
  2. Încercați diverse strategii de trezire.
    2
    Încercați diverse strategii de trezire. Găsiți ceva care vă forțează să ieșiți (și să rămâneți) din pat. Luați în considerare următoarele pentru a vă ajuta să treceți la modul de trezire: faceți patul. Este mult mai puțin de dorit să vă întoarceți înapoi atunci când ați avut probleme să faceți acest lucru. Feriți-vă să părăsiți camera - mergeți la baie, beți un pahar cu apă, periați dinții sau faceți orice altceva care vă va depăși chat-ul interior despre revenirea la culcare. Ca deoparte, deseori suntem deshidratați la trezire, așa că băut un pahar de apă poate ajuta organismul să se întinerească și să se pregătească pentru activitate. [14] Stropiți-vă fața cu apă imediat ce ieșiți din pat. Întinde. Întinderea vă poate ajuta să vă treziți ușor, precum și să vă îmbunătățiți flexibilitatea. Puneți muzică optimistă și dansați-vă puțin. Luați o ceașcă de ceai sau cafea pentru a vă trezi simțurile. Unii oameni jură în apă ușor încălzită, cu suc de lămâie proaspăt storcit ca un tonic răcoritor.
  3. Exercițiu înainte de micul dejun.
    3
    Exercițiu înainte de micul dejun. S-ar putea să faceți o transpirație înainte de a vă lua dușul de dimineață și puteți începe ziua prin arderea unor calorii înainte de a vă lua chiar și în orice. Activitatea fizică vă va ajuta să vă trezesc, iar exercițiul efectuat primul lucru dimineața este mai eficient la încărcarea metabolismului decât la exercițiile efectuate în orice moment al zilei. [15] Puneți-vă echipamentul pregătit să meargă noaptea înainte de a vă pune hainele și încălțămintea de alergat, aliniați bicicleta, așezați greutatea setată sau așezați-vă antrenamentul DVD. Mergeți în acțiune înainte ca capul vostru interior să vă convingă altfel. Asigurați-vă că beți multă apă înainte și în timpul exercițiilor de dimineață.
  4. Mănâncă un mic dejun plăcut.
    4
    Mănâncă un mic dejun plăcut. Nu fi tentat să renunți la micul dejun - este energia dvs. de pornire pentru restul zilei, iar pasărea timpurie trebuie să aștepte până la prânz. Un mic dejun care conține proteine, fructe sau legume și un grăunte întreg poate ajuta să vă energizați pentru ziua următoare. Pentru un exemplu rapid și sănătos, încercați iaurtul grecesc acoperit cu afine și granola cu semințe de chia. [16] Consultați opțiunile cum ar fi adăugarea varietății la mese sau chiar discutarea cu medicul dumneavoastră, dacă în mod constant nu vă simțiți să mănânci micul dejun dimineața.
  5. Păstrați noul ritm de dimineață, odată stabilit.
    5
    Păstrați noul ritm de dimineață, odată stabilit. Este important să te ridici în același timp în fiecare zi odată ce ai fost stabilit în noua ta rutină, inclusiv în week-end. Nu dormiți în zile când nu trebuie să fii undeva; acest lucru îți aruncă ritmul de somn. Lasă-te să dormi când nu te simți bine. În schimb, ridicați-vă și folosiți timpul pentru a citi, a savura un mic dejun mai lung, a discuta cu ceilalți sau a-și exersa. În fiecare seară, sau în fiecare săptămână, plănuiți ceva plăcut de făcut cu noul dvs. timp de dimineață. Fie că vă apropiați de un vechi prieten sau învățați să faceți croșetat, dați-vă ceva de așteptat în fiecare noapte. [18] Luați notă de cât de mult ați realizat atunci când ajungeți acasă de la locul de muncă și / sau de la școală. Vă veți relaxa mai mult, veți dormi mai bine noaptea și veți fi mai reîmprospătați când vă veți trezi devreme.
  6. Perseverează-te și fii realist.
    6
    Perseverează-te și fii realist. Este nevoie de timp pentru a trece de la o bufnita de noapte la o persoana de dimineata. Mai mult decât atât, fiind o persoană de dimineață sau o bufniță de noapte are o bază genetică care nu poate fi ușor de suprasarcinat. (Se estimează că doar 10% din noi sunt cei dintâi și 20% din cei din urmă, ceea ce înseamnă că restul de 70% dintre noi ar trebui să poată schimba mai ușor căile noastre. [19]) Ca atare, este posibil să nu fie posibil pentru a vă schimba în întregime spre a deveni o persoană de dimineață, cu excepția cazului în care sunteți o persoană de dimineață care se reformează dintr-o dată într-un stil de viață de noapte bufniță. Cu toate acestea, dacă vă treziți chiar și cu o oră mai devreme, vă puteți bucura de efortul și de noua rutină din viața voastră. Chiar și buchetele de noapte sunt predispuse să se trezească mai devreme în timpul lunilor calde, când lumina dimineții curge mai devreme. Încercați să mergeți cu fluxul natural al corpului și este mai probabil să vă treziți mai devreme decât de obicei oricum în lunile de primăvară și de vară. Stick cu procesul; nu va fi ușor pentru primele câteva dimineți. Cu cât corpul dvs. devine mai obișnuit cu indicațiile luminoase și cu orele normale de observație, cu atât veți găsi mai ușor tranziția. Beneficiați de recompense pentru a vă ridica timpuriu, cum ar fi un mic dejun delicios la cafeneaua locală, un nou paperback pentru citire, un masaj de întâlniri precoce etc. Recompensați-vă cu ceva care vă încurajează să vă ridicați devreme în fiecare zi. Dați-vă o poveste de vorbă ultimul lucru în fiecare noapte și primul lucru în fiecare dimineață. [20] Amintiți-vă că mâine / astăzi este o zi nouă. Uitați de ceea ce sa întâmplat ieri, este în trecut. Astăzi este o zi proaspătă, bucurați-vă!