Cum să depuneți taxe online

Vă puteți pregăti on-line impozitele pe venit cu servicii simple și simple de impozitare a venitului. Depunerea online economisește timp și bani. Pregătiți-vă, imprimați și trimiteți-vă online taxele federale și de stat online pentru a obține o rambursare rapidă a impozitelor.

Cap 1
Pregătirea pentru a fișier

  1. Adunați documentele financiare.
    1
    Adunați documentele financiare. Ar trebui să primiți un formular W-2 dacă sunteți angajat și angajatorul dvs. retine impozite din salariul dvs. Puteți primi, de asemenea, un formular 1099. Aceste anunțuri de informare sunt trimise din mai multe motive: deoarece ați fost plătit pentru serviciile furnizate în calitate de antreprenor independent, ați primit dobânzi sau dividende, ați primit plăți guvernamentale (cum ar fi compensația pentru șomaj) și ați primit retrageri din contul de pensionare. Ar trebui să primiți formularele financiare până cel târziu la începutul lunii februarie. Dacă nu le-ați primit, urmați-vă cu angajatorul sau cu cei care v-au angajat ca freelancer.
  2. Listați deducerile.
    2
    Listați deducerile. Puteți lua deducerea standard sau să includeți articolele pentru cheltuieli deductibile. Pentru anul fiscal 2015, deducerea standard va fi de 6.300 de dolari pentru cei care se depun separat sau pentru căsătoria separată sau 12.600 dolari pentru depunerea împreună a căsătoriei. Este necesară deducerea standard, cu excepția cazului în care aveți deducerea detaliată permisă mai mult decât valoarea permisă de deducere standard. Reducerile admise pot include dobânzile ipotecare la domiciliu, impozitele pe venitul statului sau local sau impozitul pe vânzări (dar nu ambele), contribuțiile caritabile, cheltuielile medicale neraponate și cheltuielile de afaceri ale angajaților, precum și impozitele pe proprietăți și proprietățile personale.
  3. Calculați venitul brut ajustat (AGI).
    3
    Calculați venitul brut ajustat (AGI). Deoarece numeroase site-uri gratuite necesită un venit sub o anumită sumă, ar trebui să calculați aproximativ AGI înainte de a vă conecta online. Pentru a calcula, multiplicați scutirile personale cu 4 000 de dolari. [2] Apoi deduceți scutirile și deducerea standard sau detaliat din venitul total. Acest lucru vă va oferi o estimare brută a AGI-ului dvs.
  4. Luați în considerare angajarea unui contabil.
    4
    Luați în considerare angajarea unui contabil. Dacă vă puteți da seama, pur și simplu prin estimarea AGI-ului, că vă pregătiți impozitele, o alternativă este să angajați un contabil în zona dvs. Ei vor calcula impozitele pentru tine, ridicând o greutate de pe umerii tăi. Contabilii pot, de asemenea, să înregistreze taxele dvs. online, obținând astfel o rambursare mai rapidă. Programul de Asistență pentru Impozitul pe Venituri Voluntare (VITA) oferă pregătire gratuită pentru cei cu venituri sub 53.000 $. Programul este, de asemenea, disponibil pentru cei peste 60 de ani, persoanele cu dizabilități și persoanele cu limbă engleză limitată. [3] Puteți găsi un VITA lângă dvs. sunând la numărul 1-888-227-7669.

Cap 2
Alegerea unui sistem de arhivare online

  1. Vizitați site-urile web care vă permit să vă înregistrați gratuit.
    1
    Vizitați site-urile web care vă permit să vă înregistrați gratuit. Cel mai popular este site-ul IRS. Puteți vizita site-ul IRS pentru a afla mai multe despre problemele legate de impozite. IRS oferă un program gratuit de arhivare pe care îl puteți folosi pentru a vă pregăti și a vă depune cu ușurință taxele. Dacă AGI este de 60.000 $ sau mai puțin, atunci sunteți eligibil pentru acest program. [4] Myfreetaxes.com este un alt sistem de arhivare gratuit pentru cei cu un AGI sub 60.000 $. Dacă venitul dvs. este mai mare de 60.000 dolari, atunci luați în considerare serviciile de pregătire a impozitelor online care vă pot percepe o taxă nominală.
  2. Alegeți un serviciu de înregistrare cu taxă redusă.
    2
    Alegeți un serviciu de înregistrare cu taxă redusă. Dacă nu sunteți eligibil pentru depunerea gratuită, atunci vizitați cele mai populare sisteme de arhivare online care percep o taxă. Există multe site-uri web care oferă taxe online, care diferă în funcție de preț. eSmartTax.com oferă pachete de depunere fiscală în funcție de complexitate. Acestea oferă niveluri de serviciu de la depunerea gratuită pentru suma de 1040EZ până la 59,95 $ pentru returnări mai complicate (cum ar fi depunerea de afaceri). Turbotax.com este cel mai mare serviciu de taxare pe internet și incredibil de fiabil. Acesta oferă instrucțiuni ușor de urmărit, precum și importul de informații, permițându-vă să importați informațiile dvs. fiscale direct pe site-ul lor. Pachetul cel mai de bază permite deplasarea gratuită a dispozitivului 1040EZ. Serviciul Premier costă 79,99 USD. Hrblock.com este cel de-al doilea sistem de depozitare a taxelor pe Internet după TurboTax și este la fel de util. Ele oferă un pachet de bază pentru $ 39.99.
  3. Determinați pachetul de care aveți nevoie.
    3
    Determinați pachetul de care aveți nevoie. Dacă sunteți salariat al cărui angajator reține impozite, atunci ar trebui să vă uitați la pachetele de bază. Cei care lucrează independent și primesc 1099 de formulare ar trebui să urmărească pachetele de tip Deluxe sau de altă natură. Fișierele cu investiții imobiliare și câștigurile sau pierderile de capital ar trebui să utilizeze pachetele Premier sau de nivel superior.
  4. Amintiți-vă de asemenea să depuneți taxe de stat
    4
    Amintiți-vă de asemenea să depuneți taxe de stat Cele mai multe sisteme de arhivare online vor depune și taxele de stat, dar se poate aplica o taxă separată. Cu pachetul gratuit H & R Block, o depunere de stat va costa un extra $ 29.99. TurboTax taxează la fel ca H & R Block pentru fiecare depozit de stat.

Cap 3
Depunerea taxelor

  1. Începeți mai devreme.
    1
    Începeți mai devreme. Așteptarea până la ultimul minut vă poate face să vă grăbiți și să faceți erori. Oferiți-vă timp suficient pentru a vă aduna informațiile fiscale. Există multe avantaje pentru depunerea timpurie. Nu puteți numai să vă accesați mai rapid rambursarea, dar vă acordați mai mult timp pentru a corecta erorile. [5] De asemenea, depunerea timpurie poate împiedica furtul de identitate. Hoții de identitate depun declarații fiscale false utilizând informațiile furate. Ei încearcă, de asemenea, să depună mai devreme, pentru a bate adevăratul contribuabil la IRS. Depunerea timpurie poate preveni acest lucru. [6]
  2. Introduceți informațiile online.
    2
    Introduceți informațiile online. Fiecare program de depunere a impozitelor on-line va oferi instrucțiuni pas-cu-pas care explică modul de depunere a impozitelor online. De exemplu, taxa Turbo vă va ghida prin majoritatea pașilor necesari în unele dintre formulare. Acesta va verifica, de asemenea, pentru erori și vă oferă o oportunitate de a le repara. Verificați cu ușurință toate numerele și informațiile pentru a verifica acuratețea, deoarece chiar și o mică discrepanță ar putea declanșa un audit. Multe servicii de înregistrare fiscală online oferă chat live pentru ajutor. Dacă ați lovit o lovitură, căutați această opțiune pentru a primi ajutor în completarea formularelor.
  3. Trimiteți-vă taxele.
    3
    Trimiteți-vă taxele. Pe lângă depunerea electronică, serviciile de arhivare online vă oferă adesea opțiunea de a tipări formularul fiscal și de a-l expedia în mod fizic. Unele site-uri oferă o întoarcere de 24 de ore, adică vă trimit rezultatele declarației dvs. fiscale în termen de o zi de la finalizare formularele dvs., deși există, de obicei, o taxă suplimentară pentru acest lucru. Fiți conștienți de faptul că, apropiindu-se de sfârșitul sezonului de depunere a impozitelor, liniile lungi de la poștă pot face din cotizațiile fiscale mult timp consumatoare.
  4. Remediați orice problemă.
    4
    Remediați orice problemă. Dacă depuneți la IRS, trebuie să primiți o explicație a motivului pentru care declarația fiscală a fost respinsă. [7] Verificați câteva dintre cele mai frecvente erori: Este posibil să fi scris greșit un nume sau să introduceți greșit numărul dvs. de securitate socială (SSN). S-ar putea să fi încercat să revendicați ca persoană dependentă a cărei SSN apare la depunerea unui alt contribuabil ca dependent. Dacă depuneți pe site-ul IRS, contactați-i la 800-829-1040 cu întrebări. Alte servicii de pregătire a taxelor ar trebui să furnizeze numărul la o linie de ajutor.
  5. Plătiți-vă taxele.
    5
    Plătiți-vă taxele. Dacă datorați bani, există mai multe opțiuni de plată. Puteți plăti cu un transfer electronic de fonduri sau cu un card de credit sau de debit. [9] Plata cu un card de credit sau de debit poartă o mică taxă de comoditate. [10] De asemenea, puteți plăti direct din contul dvs. de verificare sau de economii. [11] Pentru a utiliza această metodă de plată, trebuie să aveți un număr de identificare socială sau un număr de identificare a contribuabilului valabil. Dosarele electronice pot trimite, de asemenea, un cec sau o comandă de bani. Faceți cecul plătibil către "Trezoreria Statelor Unite" și includeți în fața cecului numele, adresa și numărul de telefon din timpul zilei. Includeți un voucher de plată Form 1040-V.