Cum să obțineți un loc de muncă pe bază de marketing pe Internet?

Marketingul online este un domeniu în plină ascensiune, cu o mulțime de oportunități. În plus, nu există niciun motiv pentru care slujba nu poate fi făcută de la distanță. Astfel, există multe oportunități pentru activitatea de publicitate online. Cele două metode principale sunt găsirea unui loc de muncă în cadrul unei companii importante și lucrul independent ca agent de publicitate afiliat.

Cap 1
Obținerea unui job de publicitate online

  1. Comunicații de studiu.
    1
    Comunicații de studiu. Firmele de publicitate sunt cel mai interesate să angajeze pe cineva care are un background într-un domeniu de artă lingvistică. Cea mai bună opțiune este o diplomă de licență într-un domeniu cum ar fi jurnalism, comunicații sau afaceri cu un accent publicitar .. Există programe care oferă grade de doi ani asociați în publicitate și chiar anumite grade de publicitate pe internet. Un MBA cu o concentrare în publicitate ar putea fi necesar pentru o poziție de lider în domeniu. [2]
  2. Căutați locuri de muncă pentru locuri de muncă care se specializează în ocuparea la distanță.
    2
    Căutați locuri de muncă pentru locuri de muncă care se specializează în ocuparea la distanță. Există câteva site-uri de locuri de muncă care enumeră doar oportunitățile de angajare pe care le puteți urmări acasă. Căutați aceste locuri de muncă pentru marketing. Exemple de astfel de site-uri web includ Flexjobs, We Work Remote și Remote.co. [3] Ca alternativă, puteți utiliza cuvinte cheie Google cum ar fi "companii media digitale" sau "companii de marketing online" pentru a găsi companii de top din domeniu.
  3. Familiarizați-vă cu lingoul.
    3
    Familiarizați-vă cu lingoul. Pentru a părea că înțelegi domeniul, trebuie să fii sigur că ești familiarizat cu jargonul. În interviuri și pe CV-ul dvs., asigurați-vă că aruncați în jurul valorii de fraze, cum ar fi: Search Engine Optimization, publicitate plătit căutare, Social Media Marketing, optimizarea ratei de conversie, Managementul reputației online, și Email Marketing. Optimizarea motorului de căutare este practica utilizării algoritmilor motoarelor de căutare pentru a vă asigura că site-ul dvs. este aproape de partea de sus a listei în căutări și astfel devine un trafic mai natural. Anunțurile / marketingul plătit pentru căutări plătește un motor de căutare pentru a afișa site-ul dvs. în mod proeminent. [5] Marketingul media social constă în utilizarea unor puncte de vânzare precum Facebook și Twitter pentru promovarea produselor dvs. [6] Optimizarea ratei de conversie se referă la strategiile care încurajează vizitatorii pasivi ai unui site web în consumatori, achiziționează bunuri sau fac clic pe reclame. [7] Gestionarea reputației online constă în controlul sau eliminarea conținutului online negativ, cum ar fi recenzii greșite. [8] Marketingul prin e-mail constă în construirea de liste de e-mailuri și trimiterea de anunțuri, anunțuri de vânzare și cupoane prin e-mail.
  4. Scrieți un CV care pune accentul pe abilitățile dvs. online.
    4
    Scrieți un CV care pune accentul pe abilitățile dvs. online. Păstrați experiența cea mai nouă și cea mai relevantă din partea de sus a aplicației. Includeți linkuri către site-uri pe care le-ați ajutat să le dezvoltați. Utilizați buzzwords în CV-ul dvs. pentru a stabili că sunteți la curent cu câmpul. De asemenea, trebuie să creați un CV online pe un site precum Linkedin. [9]
  5. Urmăriți companiile interesante pe conturile lor de social media.
    5
    Urmăriți companiile interesante pe conturile lor de social media. Urmăriți companiile pe Facebook, Twitter și LinkedIn. Interacționați cu conturile cât mai mult posibil. Contactați conducerea corporativă prin intermediul rețelelor sociale. [10] Chiar dacă nu există locuri de muncă listate, puteți contacta compania prin intermediul rețelelor sociale. Pentru a vă atrage interesul, faceți o sugestie utilă despre cum ar putea să-și promoveze mai bine produsul. Urmăriți-vă prin a cere un interviu sau întrebați cine este cea mai bună persoană cu care să vorbiți despre angajare. [11]
  6. Cercetați compania înainte de interviu.
    6
    Cercetați compania înainte de interviu. La interviu, veți dori să demonstrați o anumită conștientizare a modului de afaceri al companiei. Dacă puteți, cercetați echipa de conducere, astfel încât să știți cine este conducerea. Verificați știrile pentru a vedea dacă există progrese majore în direcția companiei. Cercetați concurența și, dacă au mai mulți adepți pe social media, încercați să determinați de ce este acest lucru. [12]
  7. Îmbrăcați-vă pentru interviu.
    7
    Îmbrăcați-vă pentru interviu. Multe companii se mândresc astăzi cu o rochie obișnuită. Chiar și aceste companii, totuși, doresc să vadă un intervievat bine îmbrăcat. Niciodată nu puteți depăși cu adevărat un interviu. [13]
  8. Oferiți soluții în interviu.
    8
    Oferiți soluții în interviu. Când vă întâlniți cu cineva din companie, utilizați-vă cercetarea pentru a vă oferi sugestii despre modul în care compania ar putea să se facă mai bine să se facă publicitate. [14]
  9. Fiți pregătit să discutați despre prezența dvs. socială la interviu.
    9
    Fiți pregătit să discutați despre prezența dvs. socială la interviu. La interviu, poate doriți să discutați propriul dvs. blog și cât de mult va fi traficul. Câți adepți, fani sau prieteni vă aveți? Are oricare dintre conținuturile pe care le-ați creat virală? [15]
  10. Puneți întrebări în timpul interviului.
    10
    Puneți întrebări în timpul interviului. Întrebările pot fi o modalitate bună de a demonstra că vă gândiți serios la îmbunătățirea companiei. Puneți întrebări care arată clar că încercați să vă dați seama cum puteți satisface cel mai bine nevoile companiei. Întrebați, de exemplu, ce sunt cele mai mari nevoi ale companiei sau care sunt trăsăturile de personalitate pe care le consideră de dorit într-un angajat.
  11. Urmăriți-vă treaba.
    11
    Urmăriți-vă treaba. Nu întrebați zilnic după interviu, dar cel puțin le reamintiți de prezența voastră. Trimiterea unei simple note de mulțumire după interviu poate fi o atingere plăcută. [17]
  12. Solicitați feedback dacă nu vă faceți slujba.
    12
    Solicitați feedback dacă nu vă faceți slujba. Trimiteți un e-mail scurt și politicos mulțumind intervievatorului pentru oportunitatea de a se întâlni. Întrebați dacă a existat ceva ce ați fi putut face mai bine, pentru a vă putea adapta și a face mai bine data viitoare.

Cap 2
Construirea unei cariere independente în marketingul afiliat

  1. Alegeți un subiect despre care vă interesează blogging-ul.
    1
    Alegeți un subiect despre care vă interesează blogging-ul. Pentru marketingul afiliat, cel mai bine este dacă scrieți despre ceva direct referitor la produsul pe care îl vindeți. Așadar, gândiți-vă la un interes pe care l-ați putea scrie despre asta ar contribui, de asemenea, la promovarea unui produs. [19] De exemplu, dacă aveți un interes în gătit, puteți să-l utilizați pentru a contribui la promovarea consumabilelor de gătit. Dacă aveți un interes în grădinărit, puteți scrie despre livrările de grădinărit. Site-urile web precum "lucrarea de bărbăție" oferă sfaturi despre stilul de viață care ajută, de asemenea, la promovarea unor produse cum ar fi echipamentele de ras și de gătit. [20]
  2. Căutați parteneri de publicitate.
    2
    Căutați parteneri de publicitate. Înainte de a începe site-ul dvs., este posibil să doriți să vedeți dacă există afaceri relevante cu programe de afiliere. Există câteva site-uri proeminente pe care le puteți utiliza pentru a găsi programe de afiliere. Acestea includ: ClickBank, ShareASale și Commission Junction. [21] Dacă sunteți interesat de un anumit produs, încercați să căutați online numele produsului și programul "affiliate". [22] În timp ce sunteți la ea, uita-te la contractul pentru programul de afiliere. Mulți au plăți minime, ceea ce înseamnă că trebuie să vindeți un anumit număr de produse înainte de a începe să plătiți. S-ar putea să doriți să vă îndepărtați de acestea atunci când începeți.
  3. Creați un nume original pentru blogul dvs.
    3
    Creați un nume original pentru blogul dvs. Vrei să vină cu ceva care va atrage atenția oamenilor. Subiectul site-ului ar trebui să fie, de asemenea, suficient de clar încât persoanele care caută un site de grădinărit, de exemplu, vor ști că site-ul dvs. îi va ajuta cu ceea ce au nevoie.
  4. Achiziționați un nume de domeniu.
    4
    Achiziționați un nume de domeniu. Pentru aproximativ zece dolari pe an, vă puteți achiziționa un site bazat pe numele blogului dvs. Faceți numele de domeniu ușor de memorat, astfel încât cititorii să vă poată găsi blogul cu ușurință. Firmele de top pentru înregistrarea numelor de domenii includ: Namecheap, 1 & 1, Go Daddy, Name și Gandi. [24]
  5. Începe să scrie articole.
    5
    Începe să scrie articole. Încercați să scrieți articole care oferă cititorului dvs. câteva sfaturi utile și un motiv bun pentru cumpărarea unui produs. De exemplu, scrieți rețete care necesită un aragaz lent. Apoi, explicați în articol motivul pentru care aparatul de gătit lent este ideal pentru rețetă. [25]
  6. Înscrieți-vă pentru un program de afiliere.
    6
    Înscrieți-vă pentru un program de afiliere. Înscrieți-vă pentru programul de afiliere al unui produs. Citiți cu atenție contractul și înscrieți-vă. Adăugați link-ul programului de afiliere în site-ul dvs. Linkul va urmări când oamenii achiziționează produsul de pe site-ul dvs. web și vă vor compensa pentru achiziție.
  7. Apelați atenția cititorilor la link-ul din articol.
    7
    Apelați atenția cititorilor la link-ul din articol. Dacă cititorii verifică site-ul dvs., dar nu cumpără produse, nu veți câștiga bani. Unele afiliați vă permit să oferiți cupoane pentru produs. În articolul dvs., menționați cuponul pentru a aduce atenția cititorului la link-ul dvs. [26]
  8. Construiți-vă reputația prin intermediul rețelelor sociale.
    8
    Construiți-vă reputația prin intermediul rețelelor sociale. Postați-vă articolele pe social media și încurajați-i prietenii să le împărtășească. Comentariu pe alte conturi pentru a atrage mai multă atenție asupra ta. Oferă în mod consistent sugestii de înaltă calitate și idei originale pentru a atrage cititorii.