Cum să determinați dacă sunteți picior obișnuit sau prost

Atunci când înveți sporturi de bord cum ar fi skateboarding și snowboarding, primul lucru pe care trebuie să-l dai seama este poziția ta. Există două poziții posibile - picior obișnuit și picior urât. "Regular" nu înseamnă "corect". Ambele poziții sunt valabile, deși piciorul regulat tind să fie mai obișnuit. Cea mai ușoară modalitate de a-ți da seama de poziția ta este de a determina piciorul tău dominant. Acest lucru este foarte ușor de făcut, odată ce ați învățat cum.

Cap 1
Găsirea poziției dvs. naturale

  1. Recunoașteți diferența dintre obișnuit și proastă.
    1
    Recunoașteți diferența dintre obișnuit și proastă. Acești termeni se referă la cele două poziții utilizate în sportul de bord. [1] Poziția ta este piciorul care se află în fața celuilalt, când te plimbi. Mijloace regulate de a sta pe placă cu piciorul stâng spre înainte. Piciorul tău drept va fi în spatele lui, lângă coada plăcii. [2] Goofy este opusul obișnuit - piciorul drept este înainte și piciorul stâng este înapoi lângă coadă. [3] Piciorul pe care alegeți să-l puneți în față afectează direcția pe care o veți îndrepta spre bord. De exemplu, în cazul în care un patinar obișnuit și un patinator gotic au fost de echitatie unul lângă altul, ei ar fi în direcții opuse. [4]
  2. Cunoașteți piciorul dvs. dominant.
    2
    Cunoașteți piciorul dvs. dominant. Când stați pe o placă, veți dori ca piciorul dvs. dominant să meargă în spate, deoarece este mai puternic și face cea mai mare parte a împingerii, întoarcerii, etc. Dacă sunteți dreptaci, este foarte probabil că piciorul tău dominant este piciorul tău drept. Acest lucru înseamnă că piciorul stâng se duce în față și poziția dvs. este regulată. Acesta este, de obicei, modul în care funcționează, dar nu întotdeauna. [5] Unii oameni care au dominantă picior drept preferă călăria goală (piciorul drept înainte). Unii oameni care sunt picior de stânga dominantă preferă călărirea regulată (piciorul stâng în față). Este ceva neobișnuit, dar se întâmplă. Încercați câteva teste simple pentru a determina sau confirma piciorul dvs. dominant.
  3. Rulați și glisați.
    3
    Rulați și glisați. Una dintre cele mai ușoare și cele mai fiabile căi de a vă determina piciorul dominant este testul "slim". Puneți o pereche groasă de șosete și găsiți o podea netedă și dură. Faceți un început și câștigați puțină viteză. Când sunteți gata, treceți de la alergare la alunecare. Luați pasul final și apoi aterizați pe picioare pe ambele picioare, echilibrându-vă în timp ce alunecați pe podea în șosete. De obicei, piciorul care intră în față va fi piciorul tău dominant pe bord. Asigurați-vă că vă aflați într-o încăpere cu suficient spațiu deschis pentru a efectua acest test în mod corespunzător.
  4. Ia-ți un prieten să te împingă din spate.
    4
    Ia-ți un prieten să te împingă din spate. Stați natural cu picioarele chiar și apropiate. Cereți unui prieten să vă împingă ușor din spate. Încercați să nu vă anticipați împingerea. Te vei simți ca și cum vei cădea, iar unul dintre picioarele tale va încerca în mod natural să te țină în cădere. Piciorul cu care vă prindeți este, de obicei, piciorul tău dominant. Dacă nu ai un prieten în jurul tău, poți să faci singur testul "neîngrijit". Stați cu picioarele împreună. Înclinați lent înainte. Păstrați înclinarea până când vă simțiți că veți cădea. Piciorul pe care îl folosiți pentru a vă prinde este probabil piciorul dvs. dominant [9]. Asigurați-vă că efectuați acest lucru în siguranță. Partenerul dvs. ar trebui să vă împingă ușor. Purtați tampoane pentru genunchi, doar dacă nu sunteți capabili să vă prindeți căderea.
  5. Stați la baza unei scări.
    5
    Stați la baza unei scări. Țineți ambele picioare pe plat și pe lângă ele. Fă-i pe cineva să strige "țâță" și apoi să începi să fugi pe scări. Piciorul care pătrunde pe scara de jos va fi cel mai probabil piciorul tău dominant. [10] Încercați-l de câteva ori la rând pentru a vedea dacă reacționați la fel de fiecare dată. De asemenea, puteți încerca acest lucru prin apropierea unui zbor de scări într-un ritm normal de mers pe jos. Piciorul pe care îl folosești instinctiv în primul pas este piciorul tău dominant. Încercați în ambele moduri pentru a vedea care picior este mai confortabil.
  6. Drop-loveste o minge de fotbal.
    6
    Drop-loveste o minge de fotbal. Un baschet sau un fotbal va funcționa bine. Țineți mingea în fața dvs. cu ambele mâini. Imaginați-vă că trebuie să loviți mingea pentru a înscrie un gol. Aruncați mingea în fața dvs. și apoi loviți-o. Piciorul pe care l-ai lovit instinctiv este probabil piciorul tău dominant. [11] Repetă exercițiul de câteva ori pentru a vedea dacă primești aceleași rezultate.

Cap 2
Confirmarea poziției dumneavoastră

  1. Stați pe masă și vreți să te roage pe cineva.
    1
    Stați pe masă și vreți să te roage pe cineva. Stați un prieten în fața dvs. Urcă-te la masă și stai cu un picior în fața celuilalt. Puneți piciorul pe care credeți că este dominant în spate și celălalt înainte. Odată ce vă aflați, luați mâinile prietenului tău pentru a te asigura. Dați-le încet să vă rotească în direcția piciorului dvs. de plumb pentru a vedea cum se simte. [12] Apoi schimbați picioarele și încercați celălalt picior ca plumb. Faceți acest lucru de mai multe ori până când sunteți sigur că poziția este cea mai confortabilă pentru dvs.
  2. Testați modul în care piciorul dvs. dominant are efect.
    2
    Testați modul în care piciorul dvs. dominant are efect. Asigurați-vă că purtați o cască și o unelte de protecție. Găsiți un spațiu frumos, deschis, unde puteți lucra cu ușurință. Montați bordul cu atenție, punând ceea ce credeți că este piciorul dvs. plumb în poziția sa din spatele punții. Coborâți ușor piciorul din spate la sol. Utilizați piciorul din spate pentru a vă împingeți înainte încet și cu precauție. [13] Rotiți câteva centimetri și apoi opriți-vă. Atunci încercați din nou. Cum se simte? Stai comfortabil? Se simte natural sau ciudat? Acum schimbați poziția picioarelor și încercați-o în sens invers. Se simte mai mult sau mai puțin confortabil?
  3. Țineți-vă poziția confirmată.
    3
    Țineți-vă poziția confirmată. Odată ce ți-ai dat seama de poziția ta, evită să treci înainte și înapoi în timpul practicii. Faceți-vă poziția oficială și începeți să învățați cum să călătoriți. După ce ați elaborat poziția dvs., partea de învățare poate începe cu adevărat deoarece sunteți în stare să vă simțiți confortabil. Poziția dvs. pentru un sport de bord va fi cel mai probabil poziția dvs. dominantă pentru toate celelalte sporturi de bord, cum ar fi windsurfingul, snowboarding-ul, îmbarcarea la bord și așa mai departe. Dacă știți deja poziția dvs., face ca învățarea unui alt sport de bord să fie mult mai ușoară!

Cap 3
Perfectați-vă poziția

  1. Practicați o poziție stabilă de echitatie.
    1
    Practicați o poziție stabilă de echitatie. Începeți pe o suprafață plană. Intrați în poziția dominantă și practica împingeți. Puneți piciorul din față pe bord, chiar în spatele șuruburilor frontale. Gândiți-vă la împingerea ca la un pas foarte lent - ridicați piciorul (împingând) piciorul, apoi schimbați echilibrul la piciorul din față, care este încă pe bord. Puneți piciorul de împingere în josul piciorului dvs. de bord și apoi împingeți-vă înapoi la pământ. [15] În primul rând, încercați să împingeți și să vă ridicați piciorul înapoi (dominant) în poziția din spatele plăcii. Stai acolo și ieși din skateboard până se oprește singur. Cum te simti acum pozitia ta? Când începeți prima oară, a fi pe tablă se simte puțin ciudat indiferent de modul în care stați pe ea. Odată ce poziția dvs. este stabilă, veți începe să vă simțiți mai confortabil.
  2. Bucurați-vă de împingere.
    2
    Bucurați-vă de împingere. [16] După ce ați practicat poziția stabilă pentru câteva sesiuni, ar trebui să începeți să vă simțiți ceva mai natural. Odată ce vă simțiți stabil după ce vă împingeți odată, începeți cu grijă să vă puneți piciorul înapoi atunci când vă depășiți viteza și apoi împingeți din nou. Lucrați până la zece împingeri mici. Când simți că ai învățat asta, adaugă câteva împingeri mai mari pentru a câștiga puțină viteză. Asigurați-vă că împingeți fără probleme și cu încredere. Ar trebui să vă simțiți absolut sigur dacă sunteți picior obișnuit sau prost.
  3. Evitați să fiți un picior mongo.
    3
    Evitați să fiți un picior mongo. Mongo picior este atunci când utilizați piciorul din față ca dominant și apoi împingeți cu el în timp ce piciorul din spate rămâne pe bord. Aceasta este exact opusul modului în care ar trebui să fie. Piciorul din față trebuie să rămână pe bord, iar piciorul din spate (dominant) trebuie împins. Uneori, atunci când oamenii învață mai întâi, se simte mai confortabil să o facă în sens invers. [17] Dacă vă prindeți ca un picior mongo, încercați să vă frângeți înainte de a deveni prea obișnuit. Formarea necorespunzătoare, împingând piciorul mongo poate împiedica instalarea de trucuri și făcându-vă mai puțin stabilă pe bord.