Cum să țineți copiii să se trezească prea devreme

Majoritatea copiilor au o perioadă dificilă de ședere în primele ore ale dimineții și, în calitate de părinte, este posibil să aveți o lipsă de somn când copilul vostru vine să vă trezească în zori. Noaptea bună, cel puțin opt până la nouă ore pe noapte, este benefică pentru tine și pentru copilul tău, deoarece aceasta va duce la o dimineață mai puțin proastă și la o zi mai productivă. Există metode pe care le puteți încerca să le faceți copilului să se trezească într-un timp care este devreme, dar nu prea devreme, pentru voi doi.

Cap 1
Ajustarea timpului lor de dormit și de trezire

  1. Identificați posibilele motive pentru timpul copilului dumneavoastră timpurie.
    1
    Identificați posibilele motive pentru timpul copilului dumneavoastră timpurie. Mulți copii se trezesc dimineața devreme din cauza zgomotului, a foametei sau a luminii. Încercați să păstrați o evidență a obiceiurilor de dormit ale copilului dvs. pentru o săptămână sau două săptămâni. Rețineți la ce oră copilul se duce la culcare, la ce oră se trezește și la orice pansament pe care îl ia în timpul zilei. Trebuie să încercați să identificați orice tipare în somnul copilului dvs. și dacă zgomotul, foamea, lumina sau prea multe nopți în timpul zilei cauzează timpul de trezire timpurie. [1] Dacă încercați să obțineți un copil sau un copil În vârstă de 1 an, pentru a dormi mai târziu, va trebui să stabiliți un program de somn pentru bebelușul dvs. și să vă lipiți de el. Bebelușii își doresc rutina și vor cădea într-o rutină stabilită de somn, mâncare și napping în câteva săptămâni de la venirea din spital. Bebelușii se vor trezi, de asemenea, noaptea sau dimineața devreme din cauza foamei, a zgomotului sau a luminii. Ar trebui să urmăriți obiceiurile de dormit ale bebelușului dvs. pentru o săptămână sau două săptămâni pentru a verifica orice tipar, cum ar fi trezirea în același timp în fiecare noapte din cauza foamei sau trezirea sporadică în timpul nopții din cauza zgomotului.
  2. Înțelegeți un ciclu de somn al bebelușului sau copilului.
    2
    Înțelegeți un ciclu de somn al bebelușului sau copilului. Bebelușii sau orice copil sub vârsta de 1 an vor avea un model de somn care se va schimba de la o lună la alta. Este important să încercați să vă adaptați ciclului de somn al bebelușului, astfel încât să vă asigurați că are suficient somn și nu este prea obosit în timpul zilei. Nu toți copiii sunt la fel, deci folosiți aceste note pe lună pe lună ca reguli pentru ciclul de somn al bebelușului dvs. [3] Cu o lună la domiciliu, bebelușii vor dormi aproximativ 15 ore pe zi, cu aproximativ șase din aceste ore în timpul zilei. Mulți copii vă vor da un semn că sunt pregătiți pentru un pui de somn prin adormire după o hrănire sau în timp ce se hrănesc. La trei luni, majoritatea bebelușilor vor dormi noaptea. Stomacul bebelușului a crescut, astfel încât să poată mânca mai mult și să doarmă mai mult în timpul nopții, aproximativ 15 ore, cu un timp de somn scăzut de 5 ore. La șase luni, bebelușul va avea nevoie de aproximativ 14 ore de somn pe zi, cu 4 ore de somn în timpul zilei. Cu toate acestea, unii sugari se pot încă trezi în timpul nopții și se pot trezi foarte devreme dimineața. La nouă luni, bebelușul ar trebui să poată dormi noaptea într-un program regulat. Va avea nevoie de aproximativ 14 ore de somn și doar 3 ore de somn în timpul zilei. La 12 luni sau la vârsta de 1 an, majoritatea copiilor trebuie să doarmă aproximativ 13 ore pe zi. Copilul dumneavoastră ar trebui să doarmă 10-11 ore pe noapte și să ia o pauză de 2-3 ore în timpul zilei. Unele persoane în vârstă de 1 an ar putea să nu fie interesate de napping, deoarece sunt prea ocupați să exploreze lumea și să alerge în jur, dar ar trebui să încercați să încurajați un somn de somn o dată pe zi. Acest lucru vă va ajuta la vârsta de 1 an să mențină un ciclu consistent de somn.
  3. Utilizați o perioadă de culcare mai târziu.
    3
    Utilizați o perioadă de culcare mai târziu. Majoritatea copiilor cu vârsta cuprinsă între 1 și 3 ani au nevoie de 12-14 ore de somn, iar preșcolarii cu vârsta cuprinsă între 3 și 5 ani au nevoie de 11-13 ore, deci dacă stabiliți un timp de culcare devreme, în jurul orei 19:00, au un timp de trezire timpurie. Încurajați un început mai târziu în timpul zilei prin mutarea timpului de culcare a copilului dvs. mai târziu în noapte. [4] Trebuie să oferiți copilului timp să se adapteze la o perioadă de somn mai nouă, mai târziu. Mutați timpul de culcare mai târziu în noapte în trepte, aproximativ un sfert de oră în fiecare noapte (intervale de 15 minute), până când ajungeți la ora de culcare ideală. Dacă doriți ca copilul dvs. să doarmă până la ora 7 dimineața, de exemplu, timpul de culcare al copilului dvs. ar trebui să fie de aproximativ 8 pm. Dacă doriți ca copilul dvs. să doarmă până la ora 8 dimineața, mișcați copilul la culcare până la ora 9 dimineața. Dați copilului dumneavoastră o săptămână până la două săptămâni pentru a ajusta ritmul de somn în noul timp de culcare. S-ar putea să dureze câteva săptămâni înainte de a vedea schimbări în modul de somn și până când se va adapta complet la ora de culcare.
  4. Scrieți numărul orelor de trezire pe ceas.
    4
    Scrieți numărul orelor de trezire pe ceas. Dacă copilul dvs. este suficient de vechi pentru a citi numerele, puteți utiliza o asociere vizuală pe ceasul deșteptător pentru al ajuta să își amintească timpul de trezire. Este important să treci treptat treptat la noul timp de trezire, deci începeți să folosiți un timp care este de o jumătate de oră sau 15 minute după timpul normal de trezire pentru prima săptămână și mutați numărul încet până când ajungeți la noul timp de trezire . [5] Creați un ceas digital în camera copilului dvs., lângă patul ei. Luați o bucată de hârtie albă necompletată și scrieți numărul de ore de trezire în format mare. De exemplu, dacă timpul ei de trezire este de 7 am, dar are tendința să se ridice la ora 5 dimineața, scrieți "5: 30". Banda de hârtie la ceasul digital. Puneți-l lângă numerele de oră și minute, astfel încât copilul dvs. să poată vedea ambele seturi de numere.
  5. Explicați scopul numărului pe ceas.
    5
    Explicați scopul numărului pe ceas. Așezați-vă împreună cu copilul și explicați-i că, odată ce numărul de pe ceas corespunde numărului de pe hârtie, poate să vină și să vă trezească. Dar nu te poate trezi niciodată înainte sau după numărul pe bucata de hârtie. După câteva zile până la o săptămână, mișcați numărul din nou, astfel că este o jumătate de oră mai aproape de noul timp de trezire. De exemplu, "6". Continuați să faceți acest lucru pe o perioadă de două săptămâni, până când ajungeți la noul timp de trezire. Odată ce ajungeți la noul timp de trezire, puteți păstra bucata de hârtie pe ceas, deoarece acum va fi timpul de trezire setat pentru copilul dvs. să-l urmeze.
  6. Fiți ferm în ceea ce privește impunerea timpului de trezire.
    6
    Fiți ferm în ceea ce privește impunerea timpului de trezire. În primele câteva zile, poate fi dificil pentru copilul dvs. să urmeze noul timp de trezire și poate intra în camera dvs. înainte de noul timp de trezire. Dacă se întâmplă acest lucru, este important să o întrebați dacă numărul de pe ceas corespunde numărului de pe foaia de hârtie. Dacă ea spune nu, reaminti-i că nu va ieși din pat până când cele două numere se potrivesc. [7] Încercați să fiți fermecă să o trimiteți înapoi în pat, până când numerele se potrivesc, ca și cum ați permite să vă trezească, se va trezi din nou dimineața următoare.

Cap 2
Ajustarea ritmului lor de somn

  1. Asigurați-vă că copilul dvs. mănâncă cu câteva ore înainte de culcare.
    1
    Asigurați-vă că copilul dvs. mănâncă cu câteva ore înainte de culcare. Unii copii se trezesc devreme dimineața din cauza foametei și au un timp greu să se întoarcă să doarmă până când vor lua ceva de mâncare. Acest lucru poate duce apoi la un mic dejun foarte devreme pentru copilul dumneavoastră și pentru dumneavoastră, și aruncați restul zilei meselor. Împiedicați foamea de dimineață, asigurându-vă că copilul dumneavoastră mănâncă o cină substanțială cu două-trei ore înainte de culcare. [8] De asemenea, puteți preveni un mic dejun dimineața devreme diminuând dimineața. În loc să vă dați copilului micul dejun imediat ce se trezește, încercați să vă amânați oferindu-i micul dejun. Faceți acest lucru treptat, așteptând zece minute după ce copilul se trezește pentru a face micul dejun. Adăugați zece minute în fiecare zi până când puteți amâna micul dejun pentru o oră. Copilul dumneavoastră va fi mai puțin probabil să se trezească devreme pentru micul dejun dacă știe că va trebui să aștepte oricum pentru o masă.
  2. Reduceți durata zilei la 10-15 minute.
    2
    Reduceți durata zilei la 10-15 minute. Rețineți că copilul are nevoie doar de 10-12 ore de somn în decurs de 24 de ore, iar majoritatea orelor de somn ar trebui să se facă noaptea. Nu doriți ca copilul dvs. să-și îndeplinească cerințele de somn, scârțind prea mult în timpul zilei. Limitați timpul de somn, astfel încât acestea sunt doar 10-15 minute la un moment dat și să apară o dată sau de două ori pe zi. [9] Asigurați-vă că nu limitați napping în timpul zilei prea mult, deoarece nu doriți ca copilul dvs. să fie prea obosit de sfarsitul zilei.
  3. Păstrați camera copilului dvs. întunecată și liniștită.
    3
    Păstrați camera copilului dvs. întunecată și liniștită. Mulți copii sunt treziți de zgomot sau de lumină dimineața. Reduceți lumina dimineața în camera copilului, utilizând perdele sau nuanțe groase și asigurându-vă că acestea sunt trase înainte ca copilul să se culce. [10] De asemenea, ar trebui să observați dacă există surse de zgomot, cum ar fi un aparat în bucătărie sau un câine vag, dormit în hol, care ar putea să vă trezească copilul dimineața devreme. Mutați sursa zgomotului departe de camera copilului dvs. pentru a putea dormi în pace. Puteți, de asemenea, să țineți ușa copilului închisă și să mutați orice zgomot exterior cu perdele grele. Unii părinți pun lampa sau lumina în camera copiilor lor pe un temporizator, astfel încât să nu se aprindă până când copilul se trezește. Acest lucru vă poate ajuta copilul să-și amintească când este timpul să se trezească și să se asigure că nu se trezește înainte de timpul de trezire.
  4. Lăsați copilul să se distreze în pat.
    4
    Lăsați copilul să se distreze în pat. Puteți face asta noaptea și dimineața. Dați copilului dvs. niște jucării pentru a se juca cu o carte sau pentru a citi în pat. Asigurați-vă că divertismentul este o divertisment liniștit, care nu implică o mulțime de alergări sau zgomot puternic. Opriți lumina și închideți ușa, lăsând copilul să se joace pe cont propriu în liniște, până când se obosește și se duce în pat. Permiterea copilului dvs. să se joace în liniște în pat dimineața va asigura de asemenea că nu te trezește prea devreme și își va aminti să rămână în pat până când setul său trezește timpul. Evitați utilizarea televizorului ca sursă de divertisment noaptea sau dimineața pentru copilul dvs. Acest lucru poate duce la o întârziere a timpului de culcare sau la o perioadă de timp foarte proastă, deoarece copilul dvs. va vedea televiziunea ca o răsplată pentru trezirea foarte devreme. Este important să vă simțiți confortabil cu păstrarea copilului în așteptare dimineața. Dacă te cheamă, nu te duce la ea imediat. Așteptați cinci minute pentru a vedea dacă se întoarce la culcare sau își reia jocul liniștit pe cont propriu. Încercați să prelungiți timpul de așteptare în trepte de câte cinci minute în fiecare dimineață, astfel încât copilul dvs. să se obișnuiască să se ocupă în dimineața devreme.
  5. Încurajați-vă copilul să facă o întindere de dimineață înainte de a ieși din pat.
    5
    Încurajați-vă copilul să facă o întindere de dimineață înainte de a ieși din pat. Arătați-i copilului câteva întinderi de dimineață de bază pe care le poate face în pat pe cont propriu. În acest fel, ea își poate lua timpul să iasă din pat și să învețe să se miște încet, mai degrabă decât să sărind și să strige dimineața. [12] Puteți face dimineața să se întindă un joc și să instruiți copilului că are nevoie de o serie de se întinde înainte de a vă putea trezi dimineața. Acest lucru vă poate oferi mai mult timp să dormiți și să vă asigurați că copilul dvs. rămâne în pat mai târziu.