Cum să accepți singurătatea

S-ar putea să fiți surprins să auziți că 40% dintre americani se simt singuri. [1] Singuratatea ne poate afecta sănătatea mentală, emoțională și fizică prin suprimarea sistemului imunitar, creșterea riscului de depresie și anxietate și distorsionarea percepțiilor noastre [2]. Te poți simți singură dacă trăiești într-un mic oraș și nu-ți poți găsi prieteni de vârsta ta. Uneori singurătatea este rezultatul schimbărilor recente ale vieții: o mutare recentă într-un oraș nou, aterizarea unui nou loc de muncă sau participarea la o nouă școală. Când vă aflați în mijlocul unor mari schimbări, realizați că vă simțiți singuri pentru un moment. Dacă singurătatea este experimentată pe termen scurt sau cronic, există o mulțime de lucruri pe care le puteți face pentru a deveni mai liniștiți și pentru a lucra prin sentimente de singurătate.

Cap 1
Abordarea singurătății

  1. Acceptați că singurătatea nu este un fapt, ci un sentiment.
    1
    Acceptați că singurătatea nu este un fapt, ci un sentiment. Singuratatea poate declanșa sentimente de abandon, de slăbiciune sau de izolare. Recunoașteți când aceste emoții sunt declanșate și amintiți-vă că faptul că aveți un sentiment nu o face în mod necesar. Nu sunteți obligat să vă simțiți singuri. [3] Sentimentele se pot schimba rapid pe baza circumstanțelor și atitudinilor. S-ar putea să te simți un singur moment, apoi să-ți dai seama că ai fi mai de sine decât să fii cu prietenii sau să primești un telefon de la un prieten, eliberându-te de singurătate.
  2. Îmbrățișează-ți sentimentele.
    2
    Îmbrățișează-ți sentimentele. Nu ignora sentimentele tale; ele pot fi semnale importante despre ceea ce merge bine sau prost în viața ta. Ca și în cazul tuturor sentimentelor, permiteți-vă să simțiți singurătatea. Fiți atenți la modul în care simțiți când singurătatea creează. Corpul tău se poate simți greoi sau poate că ai nevoie de plâns. Permiteti-va sa simtiti asociatiile fizice si emotionale si permiteti-va sa plangeti. [4] Nu fugi instinctiv de singuratate. Mulți oameni aleg să se distragă de singurătate, întorcându-se la televiziune, la muncă, la proiecte sau alte activități pentru a evita simțirea durerii de singurătate. În schimb, stați conștienți de sentimentele dvs. (și de modul în care faceți față) și determinați să vă onorați corpul și emoțiile. [5]
  3. Schimbă-ți atitudinea.
    3
    Schimbă-ți atitudinea. Când gândurile "mă simt singură" sau "mă simt singură" îți vine peste minte, sunt șanse să ai o asociere negativă cu aceste sentimente. Este ușor să spirală în gândurile negative de aici: să vă întrebați valoarea de sine, să vă simțiți ceva mai puțin valoros sau să vă simțiți emoțional sau fizic drenat. Înainte de a vă îndrepta această gaură de iepure, vă recomandăm să vă schimbați atitudinea. În loc să vă etichetați experiența în calitate de "nuntă", adoptați mentalitatea de a avea singurătate. Îmbrățișați-vă posibilitatea de a experimenta singurătatea ca pașnică și restaurativă [6]. Când înveți să-ți prețuiești singurătatea, vei putea să te ocupi de momentele când ești doar tu. Utilizați timpul pentru a vă cunoaște mai bine: începeți un jurnal, meditați și citiți cărți care vă interesează. Uneori, având mai mult timp singură este inevitabilă, cum ar fi atunci când se mută într-un oraș sau țară nouă. Îmbrățișează momentele pe care trebuie să le simți singurătate și știți că nu vor dura pentru totdeauna. Pretindeți-vă că trebuie să aveți o nouă experiență.
  4. Practicați compasiunea.
    4
    Practicați compasiunea. Realizați faptul că singurătatea este o experiență universală care afectează fiecare individ la un moment dat sau altul. Singuratatea face parte din experiența umană [7]. Imaginați-vă că un prieten vă spune că se simte singură. Cum ai răspunde? Ce i-ai fi spus? Practicați aceeași compasiune față de voi înșivă. Permiteți-vă să vă adresați persoanelor și să solicitați sprijin. Singuratatea nu este rușinoasă sau jenantă; aceasta este o parte a vieții fiecăruia la un moment dat și nu este nevoie să vă simțiți rău pentru a vă simți singuri. Exprimați compasiunea față de voi și exprimați compasiune față de alți oameni care se pot simți singuri în jurul vostru.
  5. Întrebare ce poate lipsi din viața ta.
    5
    Întrebare ce poate lipsi din viața ta. Singuratatea poate fi un instrument care să vă arate ce poate să lipsească sau ce vă poate dori mai mult în viața dvs. [8] S-ar putea să fiți înconjurați de oameni și evenimente sociale, dar totuși să vă simțiți singuri. Singurătatea nu poate fi lipsa de contact social, ci lipsa unor conexiuni intime. [9] Luați-vă puțin timp să reflectați asupra a ceea ce doriți să aveți în viața voastră. Scrieți ori când vă simțiți singuri. Poate că te simți cel mai singur în timpul unor evenimente sociale mari sau când ești acasă singur. Apoi, ia în considerare ceea ce ar putea atenua această singurătate; poate că ar fi să-ți dai un prieten la evenimente cu tine sau să-ți chemi sora pentru a viziona un film când te simți singură acasă. Vino cu soluții realiste pe care le poți adopta (nu fa soluția ca să ai un iubit sau o prietena pentru a-ți rezolva singurătatea).
  6. Depășiți timiditatea și nesiguranța.
    6
    Depășiți timiditatea și nesiguranța. Amintiți-vă că nimeni nu se naște cu abilități sociale și că sunt abilități, nu superputeri. O mare parte din timiditate / insecuritate provine din credințe false sau temeri legate de performanța socială. Gândurile tale despre a fi nepotrivite sau ciudate nu reflectă realitatea; este o percepție. Și nu uitați, nu trebuie să fiți perfecți pentru a fi plăcuți. Când vă simțiți nesigur din punct de vedere social, începeți să acordați mai multă atenție mediului dvs. extern în locul gândurilor și sentimentelor voastre interne. Concentrați-vă pe persoana / persoanele cu care vă adresați și vă concentrați atenția asupra înțelegerii și audierii companiei dvs. în loc de dvs. înșivă. [10] Realizați faptul că este bine să faceți greșeli sociale; toată lumea face! Oamenii plătesc mult mai puțin greșelile tale decât îți dai seama; cei mai mulți oameni sunt prea concentrați asupra lor și luptă cu temerile sociale pentru a vă observa nesiguranța! Pentru mai multe informații, citiți Cum să nu fiți timizi.
  7. Învinge-ți frica de respingere.
    7
    Învinge-ți frica de respingere. Uneori, se simte mai sigur să evite situațiile sociale decât să respingă. Frica de respingere se bazează pe o neîncredere în oameni. [11] Poate că ai trăit în trecut și te temi acum să ai încredere în oameni sau să faci prieteni. În timp ce această experiență a fost dureroasă, amintiți-vă că nu orice prietenie pe care o aveți vă va trăda. Continua sa incerci. Nu orice respingere pe care o experimentați reflectă o respingere a dvs. ca persoană. Cineva poate fi distras sau nu este conștient de faptul că te întorci. Amintiți-vă că nu vă place pe toți cei pe care îi întâlniți și că nu toți cei pe care îi întâlniți vă vor plăcea, și asta este bine.

Cap 2
Ajunși la singurătatea din trecut

  1. Construiți-vă abilitățile sociale.
    1
    Construiți-vă abilitățile sociale. Poate că te simți singur, pentru că nu te simți încrezător în abilitățile tale sociale. Practicați abilitățile sociale, cum ar fi zâmbind la alți oameni, dând complimente și făcând conversații cu oamenii pe care îi întâlniți pe parcursul zilei (funcționar alimentar, barista, co-lucrători). [12] Dacă sunteți într-o situație nouă, altcineva și începeți o conversație. Spune: "Nu am mai fost niciodată aici, nu-i așa? Ce este? "Fie persoana vă poate ajuta sau puteți găsi confort în a face ceva nou împreună. Amintiți-vă să comunicați deschiderea prin limbajul corpului. Prin îmbrățișarea umerilor, privirea în jos, evitarea contactului vizual și trecerea corpului, vă apar improprie. Zâmbiți, păstrați-vă postura deschisă (desfaceți picioarele sau brațele), aplecați și întâlniți persoana care vorbește. Căutați lucruri de afirmat în altele. Nu vă complimentez doar aspectul cuiva ("Îmi place puloverul tău"), ci spuneți că "întotdeauna îți dai timpul să îți creezi doar accesoriile potrivite". Dacă cunoașteți pe cineva destul de bine, complimente-le pe bunătatea sau inteligența lor. Aflați mai multe modalități de îmbunătățire a abilităților sociale mai mult, verificând cum să îmbunătățiți abilitățile sociale.
  2. Fii un bun ascultator.
    2
    Fii un bun ascultator. Interacționarea cu alte persoane nu este doar despre cunoașterea celei mai bune lucruri de spus. Bucurați-vă de abilitățile de ascultare, acordând atenție maximă persoanei care vorbește. Nu încercați să planificați răspunsul perfect sau așteptați să găsiți punctul de intrare; acest lucru pune accentul pe tine și nu pe persoana care vorbește. În schimb, încurajați persoana să continue să vorbească și să manifeste interes pentru ceea ce se spune. [13] Comunicați non-verbal abilitățile dvs. de ascultare dând din cap capul, făcând contact vizual și oferindu-vă feedback mic, spunând: "Văd, sau, "huh". [14] Pentru mai multe sfaturi despre cum să construiești abilități de ascultare, vezi cum să fii un bun ascultător.
  3. Faceți cunoștință cu oamenii din comunitatea dvs.
    3
    Faceți cunoștință cu oamenii din comunitatea dvs. Găsiți persoane cu care aveți interese comune și cu care vă puteți înțelege. Puneți întrebări pentru a cunoaște pe cineva (întrebați despre familie, animale de companie, interese etc.) și asigurați-vă că oamenii vor să vă cunoască înapoi punând întrebări de la dvs. [15] Faceți cunoștință cu oamenii prin voluntariat. Dacă iubiți animalele, faceți voluntari la un sanctuar de animale sau un adăpost pentru animale. Sunteți obligat să vă întâlniți cu alți oameni care iubesc animalele și aveți ceva care vă conectează imediat. Găsiți grupuri de interes comun în comunitatea dvs. Dacă sunteți interesat în tricotat, există șanse să existe oameni din jurul vostru care, de asemenea, împărtășesc acel interes. Faceți puțină cercetare pe internet și găsiți un grup pe care să vă puteți alătura. Vrei mai multe informații despre cum să faci prieteni? Check out Cum să faci prieteni.
  4. Faceți prieteni buni.
    4
    Faceți prieteni buni. Este important să aveți prietenii solide în orașul în care locuiți. Prieteniile vă ajută să stimulați starea de spirit, să reduceți stresul și să vă oferim sprijin pe tot parcursul vieții. [16] Căutați prieteni în care aveți încredere, sunteți loiali și vă încurajați. Și asigurați-vă că trăiți valorile pe care le căutați într-un prieten, de asemenea, fiind o persoană de încredere, loială și încurajatoare prietenilor din viața voastră. Fii autentic. daca nu poti fi "in tine" in jurul prietenilor tai, sansele sunt ca nu sunt prietenii tai Prietenii te vor aprecia pentru tine, quirks si tot Daca te lupti sa te conectezi cu o persoana sau sa simti ca incerci prea mult, mergi mai departe și să-ți faci un prieten nou, practică fiind prietenul pe care vrei să-l ai, gândește-te la calitățile pe care le dorești într-un prieten și faci acele lucruri pentru oamenii din viața ta.
  5. Adoptați un animal de companie.
    5
    Adoptați un animal de companie. Adoptarea unui câine sau a unei pisici (sau a altui animal de companie) dintr-un adăpost pentru animale poate însemna beneficii majore pentru sănătate, în special pentru companie. Oamenii care au câini tind să aibă niveluri mai scăzute de depresie, sunt capabili să facă față mai bine stresului și prezintă niveluri mai scăzute de anxietate. [17] Du-te la adăpostul local și ajutați să socializați un câine sau o pisică care și-a pierdut familia și este singur. Dacă sunteți în stare, puteți dori să adoptați un câine. Desigur, adoptarea unui câine este o mare responsabilitate. Asigurați-vă că vă puteți ajusta programul în jurul unui nou animal de companie, pentru a vă oferi animalului dvs. o viață plină de iubire și împlinire.
  6. Angajați în terapie.
    6
    Angajați în terapie. Uneori durerea singurătății poate avea un impact și poate face dificilă avansarea pe cont propriu. Un terapeut vă poate ajuta să lucrați prin anxietate socială, să înțelegeți sentimentele trecute de trădare și neîncredere, să vă îmbunătățiți abilitățile sociale și să oferiți asistență în avans. Ajungerea la un terapeut poate fi un prim pas împuternicit în comiterea vieții pe care o doriți pentru dvs. [18] Pentru mai multe informații, consultați Cum să alegeți un terapeut.