Cum să a descoperi simboluri simple pentru distracția informală în știință, tehnologie, matematică (stem)

Ați putea folosi jargonul intuitiv și simplu în simboluri pentru a scrie sau a desena lingo / simboluri distractive, pretențioase, simbolice sau reprezentări grafice. Acest lucru poate provoca interes pentru raționamentul simbolic. Puteți conduce telespectatorii pentru a descoperi sensuri printr-o utilizare intuitivă a -> sau ==> care este folosită pentru a însemna "merge" sau "randamente" în reacțiile chimice sau "presupune / implică puternic" unele afirmații legate de limbajul matematic sau logic în știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM).

Paşi

  1. Întrebați un prieten "este un număr un număr?
    1
    Întrebați un prieten "este un număr un număr? "Ei bine, lucru amuzant, o cifră nu este un număr, dar este un simbol folosit pentru a reprezenta un număr. Numerele sunt idei / concepte despre cantități, numărare, etc Cuvintele sunt simboluri pentru gânduri. Algebra este folosirea simbolurilor pentru a reprezenta cifre , cum ar fi 2x = 6, apoi x = 3.
  2. Alegeți sau creați câteva fraze simbolice pentru a le împărtăși prietenilor / studenților idei asemănătoare celor de mai jos.
    2
    Alegeți sau creați câteva fraze simbolice pentru a le împărtăși prietenilor / studenților idei asemănătoare celor de mai jos. Salvați cea mai mare parte a restului pentru alte vremuri și ei vor spune: "Nu ați alergat niciodată din acele pui, puzzl / chestii?"
  3. Adresați-vă studenților sau prietenilor:
    3
    Adresați-vă studenților sau prietenilor: "Acest lucru ar putea suna ca și cum?": Alllllll & lllllall ... "toate pentru 1 și 1 pentru toți" (folosind patru ca "pentru") <o> screamllll <o> <o> țipă ... " "(<o> forma ochilor pentru cuvântul" I "și ochii pentru" gheață ") LahLahLah = lume -> aO! - "muzica face lumea să meargă!"
  4. Adresați-vă studenților sau prietenilor:
    4
    Adresați-vă studenților sau prietenilor: "Se pare ca ce?": Mix ^ - E ca si cum ai "amesteca". 3 ^ 2 =? (matematica 3 ^ 2 înseamnă 3 ridicată la puterea a 2-a, 3x3 = 9) "Pătrat, â~, un număr", de unde provine expresia "pătratul unui număr"? 3 pătrat? Hmm, cum se face "cu un număr" care se referă la acea "figură cu patru fețe"? Păi, bine, aranjarea unui număr este ca 3 ^ 2 = 3 x 3 = 9. Deci, imaginați-ne: Putem desena "â~" (un pătrat) cu 3 unități marcate în mod egal pe fiecare parte, de-a lungul pătratului, pentru a forma 9 spații mai mici de 1 până la 1, care arată împreună suprafața pătratului. Zona de 3 inchi (7,6 cm) este de 9 patrati inch. Spune: "Pătratul de 3 este 9."
  5. Adresați-vă studenților sau prietenilor:
    5
    Adresați-vă studenților sau prietenilor: "Explicați ce înseamnă, sau înseamnă, sau de unde provine?": "Î", Î este o scrisoare grecească numită "Pi". Deci, obțineți presupuneri cu privire la modul în care poate fi imaginat în cuvinte și / sau simboluri pentru a vă aminti că scrisoarea are legătură cu cercurile. Ei bine, dacă știu ceva despre matematica cercurilor, atunci ecuația prostiei "pi + e -> plăcintă" (și da, plăcintă, patiseria dulce) "și de obicei este forma -" Tah, dah: , "Ahah, plăcintă este ca o formă de matematică? Cercul"! Pi, "este folosit in matematica despre cercuri si alte lucruri prea, apropo!" Daca a ==> b ==> c atunci a ==> c - "daca a presupune b AND b implica c, THEN a implică c "sau" dacă a atunci b și b atunci c știm că un c "(într-o situație specială în care știm primul fapt ne conduce la cel de-al treilea fapt) Exemplu:" (aburul la nivelul mării pe pământ) (o sursă de căldură) implică (temperatura apei este de 100 de grade Celsius) "poate fi scris logic ca" (abur la nivelul mării pe pământ) implică (temperatura apei este de 100 de grade Celsius) "în mai puține cuvinte am putea înțelege că există o sursă de căldură uneori (nu neapărat să fie adăugate acum) și este destul de fierbinte.
  6. Obțineți presupuneri la ce înseamnă "Î"; bine, arata ca o singura flacara de foc?
    6
    Obțineți presupuneri la ce înseamnă "Î"; bine, arata ca o singura flacara de foc? Deci ce înseamnă foc? "Căldură?" Da! (Este litera greacă "numită delta", un triunghi mic de isoscel). Un instructor de chimie va insista să tragi Î ", un triunghi mic sub" merge la "," -> "dacă este implicată căldură în provocarea reacției sau a procesului de lucru.
  7. Realizați simbolurile mai puțin evidente, care nu sunt atât de intuitive, pot fi de asemenea încurcate, cum ar fi:
    7
    Realizați simbolurile mai puțin evidente, care nu sunt atât de intuitive, pot fi de asemenea încurcate, cum ar fi: Afișați A <==> B
  8. Indiciți-vă și discutați o poveste mai mare despre pește pentru a vă aminti cum funcționează simbolul "mai mare decât" ">".
    8
    Indiciți-vă și discutați o poveste mai mare despre pește pentru a vă aminti cum funcționează simbolul "mai mare decât" ">". Imaginați-vă că are capătul său convex ca o coadă de pește conic și arată că un capăt mai mic / subțire se îndreaptă spre valoarea mai mică (Bine!). Apoi are gura largă ">"
  9. Imaginați-vă această imagine rotunjită (o formă de pește mai rotunjită) a unei coini de pește gigantic, iar gura se deschide spre 5 deoarece este mai mult de 2 ca "5> 2", 5 mai mare de 2.
    9
    Imaginați-vă această imagine rotunjită (o formă de pește mai rotunjită) a unei coini de pește gigantic, iar gura se deschide spre 5 deoarece este mai mult de 2 ca "5> 2", 5 mai mare de 2. Și dacă este un "tail-end" gras sau subțire indică mereu numărul mai mic, 2, pentru că mănâncă cu gura (chomp!), Nu cu coada (vezi!). Ei bine, aceasta este o imagine mentală pentru distracție, așa că spuneți: "Oh, da, da, are sens ... o poveste mai mare decât peștele. Dar acum este mai ușor să-l aduci și să-l ții minte!"
  10. Slash = semnul pentru a face "â ‰" pentru a obține presupuneri de sensul lui "nu este egal cu.
    10
    Slash = semnul pentru a face "â ‰" pentru a obține presupuneri de sensul lui "nu este egal cu. "a ‰ b înseamnă" a nu este egal cu b ". Bine, a fost prea ușor, dar duce la idei similare, dar nu la fel de ușoare.
  11. Comparați = cu "â ‰" și obțineți presupuneri cu privire la ceea ce "â ‰" înseamnă (desigur "=" înseamnă "este egal cu").
    11
    Comparați = cu "â ‰" și obțineți presupuneri cu privire la ceea ce "â ‰" înseamnă (desigur "=" înseamnă "este egal cu"). Ce este "â ‰". Acest simbol ondulat este folosit ca "9.1 â ‰ 9". Deci, nu este "direct pe egal"; așa că, bine, ar putea fi ticălos - dar înseamnă "este aproximativ egal cu".
  12. Vedeți cum ar putea "/" să semene cu un cuțit tăiat sau cu o lamă.
    12
    Vedeți cum ar putea "/" să semene cu un cuțit tăiat sau cu o lamă. Bine, tăierea oricărui lucru "împarte" ceea ce este separat. Astfel, "/" ca tăiat cu un cuțit -> a / b înseamnă "a împărțit de b".
  13. Vedeți cum arată "o" o fracție?
    13
    Vedeți cum arată "o" o fracție? Punctele de deasupra și dedesubtul bordelui ar putea sugera un număr deasupra și dedesubtul unei linii. Acesta este un fel în care prezentăm fracțiuni. Hei, de asemenea, în "Ă" vedem că "" poate fi folosit în formarea fracțiunii exact ca "/" poate, iar aici înseamnă "împărțit". Logic, nu? "Împărțiți": bine, "3/4" înseamnă "3 împărțit la 4"; cum ar fi împărțirea celor 3 pentru a obține patru părți egale, 3/4 -> 3 Ã · 4 = .75; deci .75 este echivalentul zecimal de 3/4. Comparați 3.00 / 4: sunt 3 împărțiți 4 căi ", 75 cenți în bani, numiți" trei sferturi "din tot ceea ce avem 3 din cele 4 părți egale. 75, deci se poate scrie ca 75/100 și vedem că 75 împărțit la 100 = .75, folosind valorile locului sistemului zecimal. Procentul indică "per 100" (comparând o valoare cu 100). Gândiți-vă că există monede de 100 de cenți în 1.00 = 1 dolar întreg. 100% din ceva este un element întreg.