Cum să faci pulovere in 90/90 spate neutru

Acest exercițiu de intensitate redusă vă ajută să activați mușchii spinării, umărului și pieptului pentru a vă îmbunătăți relația și pozițiile respective.

Cap 1
Intrarea în poziția inițială

  1. Începeți în 90/90 înapoi neutru.
    1
    Începeți în 90/90 înapoi neutru.
  2. Îți întinzi brațele peste piept.
    2
    Îți întinzi brațele peste piept. Împingeți-vă mâinile împreună, menținându-vă coatele drepte.

Cap 2
Efectuarea exercițiului

  1. Trageți brațele înapoi, astfel încât mâinile să atingă solul din spatele capului.
    1
    Trageți brațele înapoi, astfel încât mâinile să atingă solul din spatele capului. Încearcă să ajungi departe cât poți, fără a-ți strânge umerii.
  2. Adu-ți brațele înapoi într-o mișcare lentă, controlată.
    2
    Adu-ți brațele înapoi într-o mișcare lentă, controlată. Repetați exercițiul pentru numărul recomandat de repetări.

Cap 3
Versiune avansată

  1. Pentru a face acest exercițiu mai dificil, puteți pune ganterele în mâini în loc să le strângeți împreună.
    1
    Pentru a face acest exercițiu mai dificil, puteți pune ganterele în mâini în loc să le strângeți împreună. Acest lucru sporește riscul și dificultatea acestui exercițiu, dar va fi mult mai eficient.

Cap 4
Frecventa

  1. Pentru a începe să vedeți / simțiți rezultate, încercați să faceți 3 seturi de 5 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni.
    1
    Pentru a începe să vedeți / simțiți rezultate, încercați să faceți 3 seturi de 5 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni. Pentru rezultate mai rapide, măriți numărul de seturi / ore pe săptămână pe care le faceți acest exercițiu.