Cum să Cum să-ți schimbi numele în Hawaii

Există circumstanțe diferite în care doriți să vă schimbați legal numele în statul Hawaii. Divorțul, căsătoria și alte motive personale pot determina o persoană să caute o schimbare de nume. Circumstanțele în care se poate schimba un nume sunt stabilite în Hawaii Statutes Revised §574-5. [1] Ca toate statele, statul Hawaii are proceduri specifice care trebuie urmate pentru a vă schimba în mod legal numele.

Cap 1
Pregătirea documentației necesare

  1. Creați și conectați-vă la contul dvs. ehawaii.gov.
    1
    Creați și conectați-vă la contul dvs. ehawaii.gov. Pentru a utiliza sistemul de schimbare a numelui online, trebuie să creați un cont gratuit ehawaii.gov prin intermediul site-ului web al Hawaii, dacă nu aveți deja unul. [2] După ce ați creat un cont, conectați-vă la contul dvs. și alegeți tipul de aplicație pe care doriți să o finalizați.
  2. Completați toate formularele necesare.
    2
    Completați toate formularele necesare. Folosind procesul online oferit de Biroul guvernatorului locotenent, veți furniza toate informațiile necesare, care includ informații generale despre dvs., familia dvs. și numele dvs. actual și trecut. Aceste informații vor fi apoi folosite pentru a genera formularele necesare pentru aplicația dvs. de modificare a numelui.
  3. Plătiți taxele de înregistrare și taxele administrative necesare.
    3
    Plătiți taxele de înregistrare și taxele administrative necesare. Odată ce ați completat informațiile necesare pentru completarea formularelor, trebuie să plătiți o taxă de înregistrare nerambursabilă de 50 USD, precum și o taxă administrativă online de 5 USD. Aceste taxe trebuie plătite prin card de credit sau prin e-Check. Până când plătiți taxa, nu puteți salva sau descărca formularele.
  4. Descărcați și tipăriți formularele necesare.
    4
    Descărcați și tipăriți formularele necesare. Ar trebui să utilizați o singură față a hârtiei atunci când imprimați formularele. Asigurați-vă că există un cod de bare care se tipărește în partea de jos a fiecărui formular. Dacă nu apare nici un cod de bare, va trebui să repetați formularele. Există patru documente pe care trebuie să le depuneți la biroul guvernatorului locotenentului. [3] Comunicarea privind modificarea denumirii petiției privind schimbarea numelui ordinului din Hawaii
  5. Faceți șase copii ale ordinului și o copie a fiecăreia dintre celelalte formulare.
    5
    Faceți șase copii ale ordinului și o copie a fiecăreia dintre celelalte formulare. Veți trimite toate aceste copii la Biroul guvernatorului locotenent. Verificați dublu pentru a vă asigura că toate formularele sunt completate complet înainte de a le trimite.
  6. Semnează petiția privind schimbarea numelui în fața unui notar public.
    6
    Semnează petiția privind schimbarea numelui în fața unui notar public. Notarul public trebuie să fi fost comandat de statul Hawaii. Puteți găsi adesea un notar public la banca dvs. locală sau uniune de credit. După ce semnezi petiția, notarul public va notari petiția ta.

Cap 2
Depunerea documentelor necesare la biroul guvernatorului locotenent din hawaii

  1. Livrați sau trimiteți prin poștă formularele completate către Oficiul guvernatorului locotenent.
    1
    Livrați sau trimiteți prin poștă formularele completate către Oficiul guvernatorului locotenent. Acest birou este situat la Hawaii State Capitol, 415 S Beretania, Etajul 5, Honolulu, Hawaii 96813. Asigurați-vă că ați închis nu numai formularele dvs., ci și toate celelalte documente necesare.
  2. Trimiteți o copie certificată a certificatului de naștere împreună cu documentele dvs.
    2
    Trimiteți o copie certificată a certificatului de naștere împreună cu documentele dvs. Dacă v-ați născut în Hawaii, puteți obține o copie certificată a certificatului dumneavoastră de naștere de la Departamentul de Stat pentru Sănătate din Hawaii. [4]; dacă v-ați născut într-un alt stat, trebuie să contactați departamentul de sănătate al statului din acel stat pentru a obține o copie certificată a certificatului dumneavoastră de naștere.
  3. Trimiteți o copie a certificatului dvs. de căsătorie.
    3
    Trimiteți o copie a certificatului dvs. de căsătorie. Acest pas este necesar numai pentru schimbarea numelui dacă vă schimbați numele datorită unei căsnicii recente.
  4. Trimiteți o copie a decretului dumneavoastră de divorț.
    4
    Trimiteți o copie a decretului dumneavoastră de divorț. Acest pas este necesar numai dacă vă schimbați numele din cauza unui divorț recent. Cu toate acestea, dacă decretul dvs. de divorț prevede că numele dvs. ar trebui schimbat, nu trebuie să treceți prin acest proces de schimbare a numelui.
  5. Includeți două plicuri ștampilate cu aplicație.
    5
    Includeți două plicuri ștampilate cu aplicație. Un plic ar trebui să conțină un plic de auto-adresă, cu poștă de primă clasă. Cel de-al doilea plic ar trebui să fie un plic manilă cu auto-adresare, cu 2,00 de poștale pe el. Aceste plicuri vor permite Biroului Guvernatorului Lieutenant să vă trimită înapoi documentele necesare pentru înregistrările dvs. Trebuie să păstrați întotdeauna o copie a acestor documente pentru înregistrările dvs. personale.
  6. Furnizați alte documente necesare în funcție de situația dvs.
    6
    Furnizați alte documente necesare în funcție de situația dvs. În funcție de circumstanțele dvs., poate fi necesar să furnizați anumite alte documente împreună cu formularele de schimbare a numelui. Aceste formulare vor varia în funcție de faptul dacă dvs. sau copilul dvs. minor solicitați o schimbare de nume și de ce solicitați o schimbare de nume. Este posibil să trebuiască să furnizați o copie a certificatului de deces pentru celălalt părinte al copilului dvs., dacă solicitați o schimbare de nume pentru copilul dvs. minor. Este posibil să trebuiască să oferiți o copie a unui decret de paternitate pentru copilul dvs. dacă solicitați o schimbare de nume pentru copilul dvs. minor care a fost născut în afara căsătoriei. Este posibil să trebuiască să furnizați o copie a decretului de adopție pentru copilul dvs. dacă solicitați o schimbare de nume pentru copilul dvs. minor care a fost adoptat. Poate fi necesar să furnizați o copie a unui decret de tutelă dacă solicitați o schimbare de nume pentru copilul dvs. minor care este supus unei tutelă. Trebuie să furnizați o copie a decretului privind modificarea numelui anterior dacă ați schimbat anterior numele dvs.

Cap 3
Finalizarea modificării numelui dvs.

  1. Trimiteți notificarea schimbării numelui la orice ziar care vă deservește zona.
    1
    Trimiteți notificarea schimbării numelui la orice ziar care vă deservește zona. Ziarul trebuie să publice anunțul timp de cel puțin o zi. Publicarea trebuie să aibă loc în termen de șaizeci (60) de zile de la data semnării Avizului dvs. de către Oficiul Guvernatorului Lieutenant.
  2. Plătiți taxa necesară ziarului pentru publicarea notificării privind schimbarea numelui.
    2
    Plătiți taxa necesară ziarului pentru publicarea notificării privind schimbarea numelui. Puteți contacta Star Advertiser la (808) 529-4344 sau prin e-mail la [email protected] pentru informații despre suma taxelor necesare. S-ar putea să observați că unele ziare plătesc taxe mai mici decât altele, deci este posibil să fiți în valoare de verificarea cu mai multe ziare diferite din zona dvs. După publicarea notificării dvs., ziarul va trimite o declarație de publicare atât dvs., cât și Oficiului guvernatorului locotenent. Odată ce biroul guvernatorului locotenentului a primit declarația cu privire la publicare, guvernatorul locotenent va semna ordinul și va trimite o copie.
  3. Primiți ordinul inițial de la Biroul guvernatorului locotenent.
    3
    Primiți ordinul inițial de la Biroul guvernatorului locotenent. Acest ordin, care acum a fost semnat de guvernatorul locotenent, vă schimbă oficial numele cu statul Hawaii. Este o dovadă legală că v-ați schimbat numele.
  4. Trimiteți ordinul cu Biroul de transporturi din Hawaii.
    4
    Trimiteți ordinul cu Biroul de transporturi din Hawaii. Ordinul trebuie depus la acest birou în termen de șaizeci (60) de zile de la data la care a fost semnat. De asemenea, trebuie să depuneți o taxă non-refundabilă de 31.00 dolari împreună cu ordinul. [5] Pentru a depune ordinul prin poștă, trimiteți comanda împreună cu un cec de 31.00 dolari sau o comandă de plată plătibilă către "biroul de transporturi" Biroul de Transporturi, PO Box 2867, Honolulu, HI 96803. Pentru a depune ordinul personal, luați Ordinul împreună cu 31.00 dolari în numerar sau un cec sau o comandă de plată plătibilă către "Biroul de Transporturi", la Biroul de Transporturi, care este situat la 1151 Punchbowl St, Honolulu, HI.
  5. Utilizați comanda dvs. pentru a vă schimba numele după cum este necesar.
    5
    Utilizați comanda dvs. pentru a vă schimba numele după cum este necesar. Există o varietate de birouri guvernamentale și private cu care trebuie să vă schimbați numele. Aceste birouri pot include biroul local al administrației de securitate socială, biroul local al biroului pentru autovehicule, cabinetele medicului, sistemul instanțelor locale dacă plătiți sau primiți sprijin pentru copii, școlile pentru copii și alte birouri. Unele birouri vor necesita o copie a Ordinului, în timp ce alte birouri pot pur și simplu să vă ia cuvântul pentru că v-ați schimbat în mod legal numele. Odată ce ați primit ordinul semnat de guvernatorul locotenent, este mai bine să mergeți mai întâi la biroul local al Administrației de securitate socială pentru a comanda un nou card de securitate socială. Odată ce ați primit noul card de securitate socială prin poștă, vă puteți schimba numele pe licența șoferului dvs., pe conturile dvs. bancare și pe angajatorul dvs., precum și pe orice alte birouri cu care trebuie să vă schimbați numele. Dacă decretul dvs. de divorț vă prevede să vă reasigurați numele sau numele precedent, nu este necesar să utilizați acest proces pentru a vă schimba numele, deoarece numele dvs. a fost deja modificat legal. Dacă nu v-ați născut în Statele Unite, trebuie să depuneți și un certificat de naștere străin care a fost tradus în limba engleză și o carte de înregistrare străină sau pașaport valabil sau un certificat original de naturalizare împreună cu alte documente solicitate.