Cum să participi la cel mai mare lagăr de ratat

Participarea la o tabără cu cea mai mare pierdere poate fi o experiență care schimbă viața. Veți învăța multe despre hrănire și exerciții, în plus față de scăderea în greutate. Puteți alege între 3 locații diferite, în funcție de locul în care doriți să vă petreceți concediul.

Cap 1
Se pregateste

  1. Alege-ți stațiunea.
    1
    Alege-ți stațiunea. Puteți participa la o tabără cu cea mai mare pierdere din Niagara, New York, Ivins, Utah sau Malibu, California.
  2. Decideți cât timp trebuie să rămâneți.
    2
    Decideți cât timp trebuie să rămâneți. Unele programe oferă o reducere săptămânală pentru sejururi mai lungi dacă decideți să participați pentru mai multe săptămâni.
  3. Faceți rezervarea.
    3
    Faceți rezervarea. Sunați la stațiune sau trimiteți prin e-mail centrul de rezervări.
  4. Plătiți-vă depozitul.
    4
    Plătiți-vă depozitul. 10% din cost se datorează rezervării dvs., iar restul este cu 2 săptămâni înainte de a participa la program.

Cap 2
O zi tipică la stațiune

  1. Trezeste-te devreme.
    1
    Trezeste-te devreme. Veți începe cu câteva exerciții ușoare la ora 6:00, deci asigurați-vă că ați dormit mai devreme noaptea înainte.
  2. Participați la o clasă de întindere.
    2
    Participați la o clasă de întindere. Îmbrăcați-vă în hainele de exerciții și în pantofi de bună calitate, deoarece veți petrece o mare parte a zilei implicate în activitatea fizică.
  3. Mănâncă micul dejun.
    3
    Mănâncă micul dejun. Un meniu tipic pentru micul dejun include o omletă legume organice, sandwich de mic dejun sau burrito cu fructe și granola.
  4. Fa o plimbare.
    4
    Fa o plimbare. Vă veți bucura de o plimbare plină de provocări, care vă va duce prin unele dintre cele mai frumoase peisaje ale stațiunii. Excursia va dura 2 ore.
  5. Participați la o clasă de tonifiere totală.
    5
    Participați la o clasă de tonifiere totală.
  6. Mananca pranzul.
    6
    Mananca pranzul. Prânzuri tipice includ wraps de curcan-avocado, chili cu pâine de porumb, supe și salate.
  7. Participați la o cursă cu un demo de gătit după prânz.
    7
    Participați la o cursă cu un demo de gătit după prânz. Aflați cum să preparați ingrediente sănătoase pentru mese și gustări.
  8. Participă la o clasă de kickboxing.
    8
    Participă la o clasă de kickboxing.
  9. Participați la o cursă de instruire în circuit.
    9
    Participați la o cursă de instruire în circuit.
  10. Participați la o clasă de aerobic în apă.
    10
    Participați la o clasă de aerobic în apă. Va trebui să aduceți un costum de baie pentru această clasă.
  11. Savureză cina.
    11
    Savureză cina. Exemplule de mese includ mahi-mahi cu legume, castron de pui hawaiian sau cacciatore de pui.
  12. Participați la o cursă de învățământ seara.
    12
    Participați la o cursă de învățământ seara. Subiectele pot include consumul intuitiv, alimentatia emotionala sau crearea unui antrenament realist in casa.

Cap 3
La sfarsitul saptamanii

  1. Cântați și măsurați-vă.
    1
    Cântați și măsurați-vă. Veți afla cât de multă greutate și câte centimetri ați pierdut.
  2. Includeți lecțiile din stațiune în viața de zi cu zi după ce vă întoarceți acasă.
    2
    Includeți lecțiile din stațiune în viața de zi cu zi după ce vă întoarceți acasă. Urmați planul de nutriție și continuați să vă exercitați.