Cum să creează o oră de geniu în școală

Pe măsură ce elevii devin din ce în ce mai deschiși și apatici față de școală, o nouă mișcare măsoară frontul educațional. CNN a raportat recent "Genius Hour", un concept preluat din programul de 20% al programului Google, în care angajații își pot petrece aproximativ 20% din timpul lor lucrand la propriile idei și creații. De ce atât de important? Educatorii care au implementat acest program au găsit studenți nou inspirați și invigorați, care sunt mai curioși și mai puțin preocupați să încerce ceva nou și, eventual, să nu reușească. "Am aflat că uneori nu aveți suficient timp pentru toate lucrurile pe care doriți să le faceți", a declarat Jesse Pratt pentru CNN. Pratt are o vârstă de 8 ani care a proiectat o școală de marmură și a construit-o acasă împreună cu tatăl său. "Am crezut că s-ar dovedi altfel, dar de fapt este destul de răcoros altfel sa dovedit." Deși nu există reguli dure și rapide asociate cu oferirea orarului Genius, există câteva instrucțiuni care ar putea ajuta implementarea proceselor să meargă puțin mai ușor.

Paşi

  1. Colaborați pe proiecte.
    1
    Colaborați pe proiecte. CNN a constatat că, deoarece elevii nu au fost învățați să se gândească cum să creeze și să realizeze un proiect personal, elevii și profesorii au avut un timp dificil în această direcție. Scanați mediile sociale. Unii profesori au găsit idei pe Twitter și știri. Luați în considerare utilizarea timpului, dar în funcție de vârstă, săriți punctele pentru care elevii să se adreseze pentru proiectele Genius Hour personale. Selectați proiecte sezoniere. Doi profesori din Michigan au folosit calendarul și anotimpurile pentru proiectele personale, de exemplu în luna decembrie elevii au fost rugați să elaboreze un proiect personal despre ceea ce este Crăciunul în alte țări.
  2. Faceți loc pentru eșec.
    2
    Faceți loc pentru eșec. La fel ca ceea ce ați putea încuraja studenții să facă, deschideți-vă eșecul încercând idei noi. În unele săli de clasă, găsirea unui număr suficient de proiecte personale unice se poate încerca, în timp ce într-o altă clasă, gestionarea timpului și șederea pe o sarcină poate reprezenta o provocare. Scrieți ce funcționează și nu funcționează. Acest lucru vă va aminti ceea ce ați încercat și ați găsit că nu ar fi eficient, astfel încât să nu repetați același proces / comportament din nou în viitor. Nu vă încărcați într-un anumit interval de timp. Deși 20% din timp poate fi maximul pe care îl poți dedica, nu trebuie să fie o singură oră sau jumătate de oră în timpul zilei. S-ar putea să le cereți brusc elevilor să se desprindă de lecția obișnuită și să-și petreacă 10 minute pe proiectele lor personale, să reia clasa și apoi să revină mai târziu. Cu toate acestea, trebuie să faceți ceea ce funcționează cu temperamentul și grupul de vârstă studenți. Explorați o varietate de medii. Unii copii se bucură să lucreze cu materiale de artă, în timp ce alții preferă tehnologie sau mecanică. Permite tuturor elevilor să utilizeze diferite metode de exprimare, ceea ce le poate îmbunătăți proiectul personal.
  3. Lucrați în "acum și acum".
    3
    Lucrați în "acum și acum". • Învățați elevii că carpe diem este rege - dacă doresc să facă ceva, nu ar trebui să se teamă să o încerce. Profesorul Mary Kurbat a declarat pentru CNN: "Este o oră pe care copilul dvs. o învață despre ea însăși, și aceasta este cu adevărat importantă la această vârstă, când încearcă să-și dea seama de locul ei în lume". Permiteți studenților să exploreze proiecte care ar putea fi dezactivate. Chiar dacă nu ați ajuns la capitolul genetică sau spațiu din cartea științifică, permiteți elevului să exploreze un subiect pe care nu l-ați acoperit sau nu intenționați să-l acoperiți (atâta timp cât este necesar). Fi-i prostuț. Umorul și educația nu au fost cei mai buni prieteni, ci ar trebui. Elevii pot avea un timp mai usor in ceea ce priveste ceasul Genius, cu un pumn de umor sau lenes. Permiteți elevilor să renunțe în această perioadă să se afle într-adevăr (în rațiune) fără pedeapsă.