Cum să jurnalul pentru a face față cancerului

Tratarea cancerului poate fi dificilă, mai ales dacă vă simțiți incert, nervos și singur. Jurnalizarea este o modalitate excelentă de a exprima lucruri personale și personale pe care s-ar putea să le simțiți inconfortabil, exprimându-le altora. Utilizați jurnalul pentru a explora gândurile, emoțiile și tratamentul. Obțineți obișnuința de jurnalizare prin a pune deoparte timpul în fiecare zi și a crea un obicei într-un loc sigur și confortabil.

Cap 1
Scrierea în jurnalul dvs.

  1. Exprimă-ți sentimentele dificile.
    1
    Exprimă-ți sentimentele dificile. Un jurnal este un loc pentru a-ți exprima emoțiile profunde, chiar și cele pe care ți-e frică să le recunoști altora. Folosiți ocazia de a exprima sentimentele dificile greu de discutat cu alții. Explorați emoțiile dificile, chiar și cele pe care probabil nu le-ați dori să le recunoașteți sau altora. Acest lucru vă poate ajuta să vă procesați experiența și să vă exprimați dificultățile într-un mod pozitiv. De exemplu, scrieți despre modul în care vă simțiți despre tratamentele dvs. și despre temerile pe care le aveți despre moarte, moarte sau suferință. Scopul procesării și exprimării emoțiilor poate afecta în mod pozitiv reglarea și sănătatea, așa cum se întâlnește la pacienții cu cancer de sân. [2] Acesta poate fi un proces dificil, așa că planificați să vă apelați sau să vă întâlniți cu un prieten după. Sau, puteți, de asemenea, să planificați o activitate relaxantă pentru a vă ajuta să vă îndepărtați de lucruri, cum ar fi vizionarea unui film sau o plimbare.
  2. Clarificați obiectivele.
    2
    Clarificați obiectivele. Un jurnal vă poate ajuta să vă organizați gândurile și să creați obiective. [3] Mai ales dacă vă confruntați cu o decizie dificilă privind tratamentul, este posibil să doriți să consultați jurnalul despre alegerile dvs. și cum vă simțiți despre ele. Gândiți-vă la obiectivele pe care le aveți pentru tratamente și în afara lor și începeți să le puneți în practică. Scrierea despre indecizia dvs. vă poate ajuta să faceți alegeri. De exemplu, scrieți opțiunile și cum vă simțiți despre ele. Re-citiți jurnalul în câteva zile și vedeți cum vă simțiți atunci. Ar putea deveni mai clară pentru tine. Asigurați-vă că includeți atât obiective pe termen scurt, cât și pe termen lung. De asemenea, este util să distrugi obiectivele mari în obiective sau pași mici pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. De exemplu, dacă obiectivul dvs. este de a câștiga o promovare la locul de muncă, atunci puteți identifica câteva lucruri pe care le puteți face pentru a atinge acest obiectiv, cum ar fi îndeplinirea tuturor sarcinilor la timp, voluntariat pentru un proiect important și cultivarea unor relații pozitive colegii tăi.
  3. Navigați înainte.
    3
    Navigați înainte. Utilizați jurnalul dvs. pentru a crea speranță și lucruri de anticipat în viitor. Scrieți câteva afirmații pozitive pentru dvs., cum ar fi: "Sunt o persoană puternică, rezistentă și voi trece prin aceasta." Acest lucru va ajuta la prevenirea descurajării, respingerii de sine și a speranței. Puteți, de asemenea, să scrieți despre ceea ce așteptați și cum intenționați să continuați după ce ați terminat tratamentul dvs. [4] Poate doriți să scrieți despre ce tratamente vin și cum vă simțiți despre ele. Puteți, de asemenea, să scrieți despre ceea ce vă puteți aștepta la tratamente și cum veți face față schimbărilor. De exemplu, ați putea dori să jurnalul despre modul în care vă veți ocupa de pierderea potențialului părului și cum vă va afecta. S-ar putea să aveți un scop de a fi fără cancer un an de acum. Jurnalul despre ce ar fi și cum va schimba viața ta acum și apoi.
  4. Procesați-vă gândurile și sentimentele.
    4
    Procesați-vă gândurile și sentimentele. Poate doriți să vă documentați experiența, dar nu uitați să includeți propriile gânduri și sentimente în jurnalul dumneavoastră. Acesta este spațiul tău de exprimare. Scrie despre lucruri care te fac sa te simti speriat, ce te face sa te simti nesigur si gandurile tale despre tratament. Deși poate fi dificil să vă împărtășiți gândurile și sentimentele cu alții, profitați de ocazia de a le împărți în siguranță în scrisul personal. [5] Faceți un punct pentru a scrie cel puțin un gând și un sentiment zilnic în jurnalul dvs. De exemplu, începeți să scrieți starea de spirit sau sentimentele actuale ("Mă simt îngrijorat de tratamentul meu următor") și vă scriu gândurile despre ce se poate întâmpla. Includeți câteva lucruri pentru care sunteți recunoscători, chiar dacă acestea sunt lucruri mici. De exemplu, s-ar putea să fiți recunoscător pentru o ceașcă de cafea bună, un răsărit de soare frumos, sau timp pentru a prinde un prieten.

Cap 2
Folosind ceea ce scrii

  1. Alăturați-vă unui grup jurnalist.
    1
    Alăturați-vă unui grup jurnalist. Un grup de scriere on-line pentru pacienții cu cancer ajută persoanele cu cancer să se conecteze și să împărtășească poveștile lor. Adesea, aceste grupuri includ sugestii și posibilitatea de a vă împărtăși scrisul cu alții. Puteți citi, de asemenea, ceea ce alții scriu și se conectează la experiențele fiecăruia. [6] Rețineți că acest lucru nu este util pentru toată lumea. Te poate face sa te simti mai bine, dar daca te face sa te simti trist, atunci nu ar fi o optiune buna pentru tine. Alăturați-vă unui grup de scriitori vă poate ajuta să vă conectați cu alții și să vă referiți prin partajarea intrărilor de jurnal.
  2. Împărtășește-ți scrisul cu ceilalți.
    2
    Împărtășește-ți scrisul cu ceilalți. Având un blog este o modalitate foarte bună de a vă conecta cu alții despre experiența dvs. Dacă sperăm să îi ajutați pe alții să se refere la experiența cancerului, un blog sau un forum public poate uni oameni din întreaga lume. Poate vrei să ajuți oamenii să vadă ce-i place să aibă cancer sau să treci prin tratamente. Poate doriți să aruncați o lumină asupra experienței zilnice de a trăi cu cancer. Indiferent de obiectivele dvs., având publicul dvs. scris, permite altora să interacționeze și să se angajeze cu gândurile voastre. Angajarea cu alții vă poate ajuta să vă ocupați de propriile dvs. experiențe. Începeți un blog, postați în forumuri sau scrieți-vă în profilurile dvs. de social media. Cu toate acestea, rețineți că oamenii vor răspunde și este posibil să nu fie mereu de ajutor. Gândiți-vă cât de mult doriți să vă angajați cu persoane înainte de a posta. Puteți oricând să ștergeți comentariile oamenilor dacă alegeți.
  3. Reflectați pe scrisul dvs.
    3
    Reflectați pe scrisul dvs. Menținerea unui jurnal poate fi utilă în reflectarea vieții dvs. în diferite etape. Utilizați intrările mai vechi ale jurnalului pentru a vă informa deciziile curente. [7] Mai ales dacă lucrați prin emoții dificile sau luați decizii dificile, scrierea despre experiența dvs., reflectând mai târziu asupra acesteia, poate fi utilă în informarea a ceea ce se întâmplă în continuare. Poate doriți să consultați jurnalul de tratament după ce ați terminat tratamentul. Pe de altă parte, vă recomandăm să vă ardeți jurnalul sau să îl aruncați în coșul de gunoi pentru a simboliza acea parte din viața voastră.
  4. Scrieți experiențele voastre de viață.
    4
    Scrieți experiențele voastre de viață. Dacă vă aflați la sfârșitul vieții, puteți dori să folosiți un jurnal ca pe o cale de a vă împărtăși propriile experiențe de viață și sfaturi familiei și prietenilor. Reflectarea asupra vieții voastre poate fi cathartic pentru dvs. și utilă altora. Gândește-te la experiențele tale, la ceea ce te-au învățat și la modul în care te-au format. Lăsați aceste note ca moștenire altora. Scrie despre momentele definitorii din viața ta și despre alegerile dificile pe care le-ai făcut. De exemplu, vorbiți despre felul în care călătoriile dvs. în America de Sud te-au ajutat să vezi oameni din diferite culturi, mai mult ca tine, decât credeai inițial.

Cap 3
Începând cu o practică de jurnal

  1. Aflați cum doriți să vă păstrați jurnalul.
    1
    Aflați cum doriți să vă păstrați jurnalul. Poate doriți să aveți un jurnal de stilou și hârtie, sau puteți opta pentru un jurnal digital. Multe site-uri web vă permit să păstrați jurnalele online și să schimbați setările de confidențialitate în funcție de preferințele dvs. Este la latitudinea dvs. dacă vreți ca jurnalul dvs. să fie privat sau dacă doriți să îl împărtășiți altor persoane. [8] Unele aplicații telefonice sunt, de asemenea, disponibile ca reviste. Încercați diferite formate și stiluri pentru a afla ce funcționează bine pentru dvs. și stilul tău de viață. De exemplu, dacă doriți să aveți un jurnal la îndemână, o aplicație telefonică poate fi utilă. Cu toate acestea, dacă vă place să scrieți în jurnal în fiecare dimineață sau noapte, un jurnal de stilou și hârtie ar putea fi preferat.
  2. Creați un spațiu confortabil.
    2
    Creați un spațiu confortabil. Pentru că vă veți scrie gândurile și sentimentele, este important să vă simțiți în siguranță și confortabil în atmosfera voastră. Găsiți un loc care se simte confortabil și unde nu veți fi întrerupt. Poate doriți să scrieți în dormitor sau la masa de bucătărie o cești de ceai. Unii oameni le place să meargă la o bibliotecă sau o cafenea pentru a scrie. Găsiți un loc care se simte confortabil pentru dvs. [9] Nu alegeți un loc unde știți că veți fi ușor distras. De exemplu, este posibil să nu doriți să scrieți în camera dvs. de zi dacă știți că copiii dvs. vă vor întrerupe acolo.
  3. Anulați timpul în fiecare zi.
    3
    Anulați timpul în fiecare zi. Obțineți obiceiul de jurnalizare ca un eveniment zilnic. Puteți alege să scrieți primul lucru dimineața, după tratamente pentru cancer sau înainte de a merge la culcare. Poate că vreți să vă aduceți jurnalul în timpul tratamentelor sau întâlnirilor. Găsiți o rutină pe care o puteți urmări cu ușurință pentru a vă permite să faceți în mod regulat un jurnal. [10] Unii oameni consideră că jurnalizarea primul lucru dimineața ajută la stabilirea tonului pentru o zi pozitivă, liniștită, în timp ce alți oameni consideră că îi face prea emoționiști și face mai greu pentru a începe ziua. Încercați diferite momente de jurnalizare pentru a afla ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Găsiți un moment în care vă simțiți creativi și capabili să scrieți. Asigurați-vă că sunteți treaz și energizant suficient pentru a scrie conținut semnificativ.
  4. Scrie ceea ce crede drept.
    4
    Scrie ceea ce crede drept. Poate că doriți să începeți să scrieți solicitări, să treceți la scrierea gratuită, apoi să reveniți la instrucțiuni. Nu-ți forțezi scrierile. În schimb, permiteți-i să curgă în mod natural. Dacă începeți să scrieți o solicitare și apoi să treceți în scris liber, mergeți cu el. Nu vă constrângeți, simțindu-vă că aveți nevoie să scrieți într-un anumit fel. Permiteți-vă să exprimați ceea ce trebuie să fie exprimat fără judecată. Scrieți gândurile și sentimentele pe măsură ce apar. [11] Nu vă faceți griji cu privire la gramatica sau ortografia sau la ceea ce alții ar putea crede dacă vă vor citi jurnalul.