Cum să obțineți fundul și coapsele mai mici fără a vă exercita

Crezi că fundul și coapsele tale sunt prea mari în raport cu corpul tău superior? Nu vă place exercițiile formale, calitatea de membru în sala de gimnastică și programele de dietă, dar totuși doriți să obțineți mai mult tonifiante și glute? Deși este aproape imposibil să faceți acest lucru fără o formă de exercițiu, puteți cel puțin să-l potriviți în treburile zilnice de rutină și de weekend, ceea ce înseamnă că nu trebuie să mergeți la sala de gimnastică sau să vă schimbați programul pentru a vă exercita.

Cap 1
Îmbrățișând o dietă sănătoasă

  1. Efectuați progrese treptate în dieta dumneavoastră.
    1
    Efectuați progrese treptate în dieta dumneavoastră. Este binecunoscut faptul că dieta joacă un rol imens într-un corp fizic potrivit. Nu încercați să vă schimbați alegerile peste noapte, totuși. Faceți pași mici și veți ajunge acolo. Începeți să consumați mai multe legume la început, de exemplu. Apoi, decupați sucurile zaharoase. După aceea, alegeți fructele peste deserturile pentru îngrășare. Apoi, începeți să mâncați pâine integrală de grâu în loc de pâine albă. Apoi, taie bomboanele la muncă. În plus, aceste acțiuni mici se transformă în obiceiuri bune.
  2. Permiteți-vă o masă ieftină din când în când.
    2
    Permiteți-vă o masă ieftină din când în când. Majoritatea persoanelor care au un procent redus de grăsimi corporale se pot răsfăța din când în când în produsele alimentare preferate. Mananca ceea ce vrei de fiecare dată din când în când, vă asigură că nu vă faceți griji cu privire la o dietă sănătoasă. De asemenea, înseamnă că nu veți ajunge să vă bingeți pe alimentele despre care vă simțiți că vă lipsesc. Așa că bucurați-vă de acel cookie sau bucată de ciocolată din când în când. Doar nu permiteți-i să devină atât de frecvent încât nu vă mai puteți spune că aveți o dietă sănătoasă. [2] Dacă consumați cantitatea potrivită de hrană pentru tipul de corp și pentru tipul potrivit de hrană, este firesc ca diferitele părți ale corpului, cum ar fi fundul și coapsele, să fie în cele din urmă proporționale unul cu celălalt. Ideea nu este de a dieta, ci de a face o alimentație sănătoasă o parte a unui stil de viață adaptat. [3]
  3. Alege alimente sănătoase.
    3
    Alege alimente sănătoase. Există mai multe opțiuni despre ce să beți și să mâncați. Unul dintre ei, de exemplu, mâncarea nesănătoasă, de obicei, a adăugat sare și zahăr și este bogată în grăsimi saturate. Probabil una dintre cele mai mari probleme cu aceasta este că, de multe ori, are un gust mai bun decât alimente sănătoase. Este bine să aveți junk food uneori, dar în restul timpului, este mai bine să mâncați mai multă hrană nutritivă. Unele dintre modalitățile de a face alegeri mai bune includ citirea etichetelor produselor alimentare și schimbarea produselor alimentare nesănătoase din cele cinci grupuri alimentare. [4] Aceste cinci grupe constau în: legume / fasole și legume; cereale integrale; carne de pasăre și carne slabă, pește, ouă, tofu, nuci și semințe; și lapte și brânză de iaurt.
  4. Stăpânește arta controlului porțiunilor.
    4
    Stăpânește arta controlului porțiunilor. Dacă nu sunteți în exercițiu, controlul porțiunii este important. Dacă vă disciplinați pentru a face acest lucru, puteți încerca puțin din toate. Este o modalitate de a manca mai bine, dar nu simti ca sacrificati atat de mult incat este crampea stilul tau de viata.

Cap 2
A deveni mai activă în interiorul casei

  1. Căutați mai multe modalități orientate spre acțiune pentru a vă face treburile.
    1
    Căutați mai multe modalități orientate spre acțiune pentru a vă face treburile. Utilizați o mașină de tuns iarba în loc de o mașină de tuns iarba. Dacă sunteți obișnuiți să utilizați o mașină de tuns iarba din cauza dimensiunii gazonului, împărțiți-vă gazonul în secțiuni și cosiți fiecare secțiune în zile separate. Utilizați o lopată în loc de o suflantă de zăpadă. Utilizați o greblă în loc de o suflantă cu frunze. Spălați mașina în timp ce vă spălați mașina.
  2. Lucrează în gospodărie pentru cântece energice pe care le-ai iubit.
    2
    Lucrează în gospodărie pentru cântece energice pe care le-ai iubit. Nu poți să nu dai decât să dansezi. Dansul lent arde aproximativ 3-4 calorii pe minut, iar dansul rapid arde aproximativ 8 calorii pe minut. Dacă dansați în timp ce lucrați în gospodărie, veți fi în intervalul mediu de aproximativ 5 calorii pe minut. Deci, dansați-vă drumul spre un fund și coapse mai mici, în timp ce obțineți gospodăriile dvs. mai repede.
  3. Fii persoana care nu incearca sa ramana in forma.
    3
    Fii persoana care nu incearca sa ramana in forma. Acest lucru se întâmplă prin construirea unui set de obiceiuri de-a lungul anilor, care vă ajută să rămâneți în formă fără a pune o tona de efort. Acest lucru se întâmplă în afara orelor de muncă, făcând o alegere bună a stilului de viață. Alegeți activitățile de weekend care vă mențin în mișcare, cum ar fi drumeții și plimbări cu bicicleta. Nu fi un cartofi pe canapea. În general, ședința pentru prea mult timp nu este bună. Practic acest lucru înseamnă că ori de câte ori puteți, ridicați-vă și mutați-vă. [7]
  4. Înlocuiți scaunul de birou cu o minge de stabilitate.
    4
    Înlocuiți scaunul de birou cu o minge de stabilitate. Tot drumul, ședința pe o minge este mult mai bună pentru tine. Este nevoie de o postură bună și, spre deosebire de ședința într-un scaun de birou, nu se poate face nimic. De asemenea, ședința pe o minge activează mușchii de bază ai spatelui, șoldurilor și abdomenului. Când o parte din corpul tău devine în formă, înseamnă că celelalte părți ale corpului tău, ca și fundul și coapsele tale, beneficiază de asemenea. [8]
  5. Purtați o vesta ponderată în jurul trunchiului.
    5
    Purtați o vesta ponderată în jurul trunchiului. Aceasta este o investiție perfectă dacă nu vă place să vă exersați. Poți să o porți când cureți casa sau spălați mașina. O vestă vă oferă o greutate suplimentară de 20 de kilograme pe care să o păstrați. Poți să te plimbi chiar și să îl porți 30 de minute pe zi. Acesta vă va ajuta să construiți mușchi și să ardeți calorii, toate fără a vă exercita. [9]

Cap 3
A deveni mai activă în afara casei

  1. Stați, în loc să stați.
    1
    Stați, în loc să stați. Metabolismul și enzimele de ardere a grăsimilor sunt mai active atunci când stați, și veți arde și câteva sute de calorii suplimentare. Deci, data viitoare când aștepți la biroul medicului sau dentistului, așteptând să urci în autobuz, să vorbești la telefon sau să aștepți în linie pentru a reînnoi permisul șoferului, în loc să stai și să vizualizezi coapsele și fundul tău devin mai subțiri pe măsură ce faci acest lucru. [10]
  2. Luați scările în locul ascensorului sau a scărilor rulante, ori de câte ori este posibil.
    2
    Luați scările în locul ascensorului sau a scărilor rulante, ori de câte ori este posibil. Urcarea pe scări este o activitate ușor accesibilă, care vă declanșează și întreține glutele. Pentru fiecare 20 de minute de urcare pe scări, în funcție de greutatea dvs., ardeți oriunde între 130 și 170 de calorii. Cele mai multe calorii pe care le ardeti, cu atat mai putina grasime este stocata de corp, in special in zonele grase, cum ar fi fundul si coapsele. [11]
  3. Ridează-ți bicicleta în loc să conduci mașina ori de câte ori este posibil.
    3
    Ridează-ți bicicleta în loc să conduci mașina ori de câte ori este posibil. Pentru că utilizați partea inferioară a corpului pentru a pedala, este foarte benefic atât pentru picioare cât și pentru fese. Ciclismul nu este, de asemenea, greu pe corp, pentru că are un impact redus. Majoritatea oamenilor care conduc o bicicletă în mod regulat spun că glutele sunt mult mai stricte decât au fost înainte de a începe călăria. Motivul pentru care această zonă devine tonifiat se datorează faptului că mușchii cap la cap sunt angajați atunci când circulați. [12]
  4. Parcați departe.
    4
    Parcați departe. Mulți oameni atunci când nu pot găsi un loc de parcare devin într-adevăr îndoiți de formă. Data viitoare, folosiți acest lucru în avantajul dvs. prin blocarea parcărilor, și mergeți fericit la locul unde trebuie să mergeți. Nu vă veți mișca numai fundul, coapsele și restul, dar veți arde și calorii. De asemenea, este chiar mai avantajos dacă tocmai ați mâncat pentru că ați depozitat mai puțin grăsime după o masă dacă mergeți după aceea. [13]
  5. Utilizați un pedometru.
    5
    Utilizați un pedometru. Studiile arată că, purtând un pedometru, mergi cu 27% mai mult decât de obicei. De obicei, ajunge la cel puțin 1 kilometru pe zi. Chiar dacă nu sunteți în exercițiu, se va întâmpla în mod firesc că veți alege să mergeți mai mult. Plimbarea la 1 mile pe zi durează aproximativ 15-20 de minute pentru a fi finalizată, ceea ce adaugă până la arderea a circa 8 kilograme pe an. [14]