Cum să mă întorc la somn după un vis lucid

Lucrurile visează foarte bine când se întâmplă, dar crește și inima și activitatea creierului. [1] Nu este nimic de îngrijorat, dar poate fi greu să te întorci după somn. Pentru a vă întoarce la somn, puteți lua măsuri imediate și puteți analiza câteva soluții pe termen lung. De asemenea, puteți lua măsuri pentru a reintroduce un vis lucid, dacă doriți.

Cap 1
Se întoarce rapid la somn

  1. Păstrați camera întunecată.
    1
    Păstrați camera întunecată. Lumina este un stimulent. Pe de altă parte, întunericul declanșează corpul tău pentru a produce melatonină care provoacă mai mult somn. Evitați să atingeți lampa de pe standul de noapte. Dacă purtați o mască de somn, păstrați-o. Dacă nu, închideți pur și simplu ochii. [2]
  2. Ignorați telefonul și ceasul cu alarmă.
    2
    Ignorați telefonul și ceasul cu alarmă. Plasați telefonul dincolo de rază. Privind la ceas vă va face să vă dați seama cât de mult somn ați pierdut și să vă măriți nivelul de stres. Întoarceți ceasul de alarmă spre perete. Lumina albastră sau verde de pe telefonul dvs. vă poate face să vă simțiți mai atent. [3] Evitați să vizionați și televizorul. Ca și telefonul dvs., televizorul emite lumină care poate declanșa activitate în creier. În plus, activitatea pe televizor și povestile atașate la acesta ar putea implica în continuare creierul într-o stare pe deplin conștientă. [4]
  3. Lăsați mintea voastră să fie goală.
    3
    Lăsați mintea voastră să fie goală. Nu te gândi la nimic. Închideți ochii și minți cât mai mult posibil. Încercați să fiți prezenți în acest moment și nu vă faceți griji în găsirea unei soluții pe care nu o puteți realiza acum. Aceste acțiuni vor reduce activitatea din inimă și creier, permițându-vă să intrați într-o stare mai relaxată. [5]
  4. Practicați relaxarea musculară progresivă.
    4
    Practicați relaxarea musculară progresivă. Concentrați-vă pe un grup muscular la un moment dat, încercând să izolați fiecare grup. Flexi-vă mușchii la o putere de aproximativ trei sferturi. Țineți fiecare flex pentru cinci secunde și eliberați încet tensiunea. Pe măsură ce treceți între grupuri musculare, respirați lent și profund. Dacă vreun grup muscular vă provoacă durere, săriți-l și treceți la alt grup care nu provoacă disconfort. [6]
  5. Distrează-te.
    5
    Distrează-te. Totul dintr-un termen limită care se apropie de o realizare bruscă a faptului că nu mai aveți pâine vă poate percepe creierul. Utilizați orice trucuri distragătoare puteți pentru a vă permite să se calmeze și să meargă la culcare. Numără oile. Gândiți-vă la versurile cântecului dvs. preferat. [7]
  6. Ieși din pat dacă nu funcționează nimic.
    6
    Ieși din pat dacă nu funcționează nimic. Nu încercați să vă forțați să dormiți dacă nu vă puteți relaxa. Porniți lumina la cea mai joasă setare pe care o puteți sta fără a vă întinde ochii. Faceți niște lectură. Pornește muzică ușoară și practică yoga sau meditația. Du-te înapoi în pat când începi să te simți obosit. Urmează activitățile de calmare. Evitați orice stresant cum ar fi plata facturilor sau lucrul la ceva cu un termen limită [8].

Cap 2
Reintroducerea unui vis lucid

  1. Nu vă mișcați.
    1
    Nu vă mișcați. Acest lucru vă va împiedica creșterea frecvenței cardiace și vă va îmbunătăți șansele de a reveni rapid la somn. Dacă ți-ai deschis ochii, închide-le. Lăsați-vă mușchii să se răcească și imaginați-vă că vă scufundați înapoi într-o stare de dormit. Dacă ați mișcat când v-ați trezit, încercați să vă întoarceți la poziția în care vă aflați. Dacă nu vă puteți aminti, faceți-i un obicei pentru a acorda atenție poziției pe care o are poziția corpului după trezire. Acest lucru poate face ca reintrarea într-un vis lucid mai mare în viitor. [10]
  2. Concentrați-vă voința la reintrarea în vis.
    2
    Concentrați-vă voința la reintrarea în vis. Deschideți-vă mintea pentru a continua unde ați rămas. Intenționați să participați activ. Dacă o parte a visului a fost deranjantă, construiți-vă curajul să faceți față acestui aspect. [11] Repetați o mantra, dacă doriți. Ați putea spune ceva de genul: "Vreau să-mi termin visul." "Eu voi ridica unde am rămas când m-am trezit." [12]
  3. Repetați visul în mintea voastră.
    3
    Repetați visul în mintea voastră. Meditează asupra a ceea ce îți poți aminti. Concentrați-vă pe schimbarea a ceea ce ați făcut în vis, chiar dacă ați fost mulțumiți de tot. Acest lucru va crește sentimentul de control. Continuați să retrăiți visul pe măsură ce dormiți. [13]

Cap 3
Obținerea unui somn mai bun pe termen lung

  1. Fă sport regulat.
    1
    Fă sport regulat. Activitatea fizică vă poate reduce nivelul stresului și vă va face mai probabil să adormiți repede după trezirea de la un vis lucid. Discutați cu medicul înainte de a începe orice regim de exerciții fizice și elaborați un plan potrivit pentru dvs. Activează-te cel puțin 20 de minute pe zi, trei zile pe săptămână. Activitatea fizică mărește ritmul cardiac și stimulează creierul. Nu exersați în decurs de două ore de la culcare. [14]
  2. Evitați cofeina după prânz.
    2
    Evitați cofeina după prânz. Chiar dacă acea ceașcă de java nu te conectează, limitează-ți aportul la dimineață. Citiți etichetele celorlalte băuturi sau alimentele pe care le consumați pentru a vedea dacă conțin cafeină. Urmați-vă cafeaua decafeinizată, ceaiul din plante sau apa pentru alegerile după masa de prânz. Atât de dificil ar suna, evitați și ciocolata în acest timp. [15]
  3. Reduceți aportul de alcool.
    3
    Reduceți aportul de alcool. Da, alcoolul te poate face somnos, dar ridică, de asemenea, niveluri de stres. Dacă nu doriți să renunțați complet, vă limitați la o băutură pe zi. Nu beți în două ore de la culcare. [16]
  4. Purtați dopuri pentru urechi.
    4
    Purtați dopuri pentru urechi. Uneori, zgomotele afară sau un partener de sforăit vă pot împiedica să vă întoarceți la culcare. Cumpărați dopuri la magazinul local de droguri. Optați pentru dopuri de oțel reutilizabile pentru a economisi bani și spațiu de depozitare. Spălați și dezinfectați dopurile pentru urechi cu peroxid de hidrogen sau alcool frecvent în fiecare zi pentru a evita infecțiile urechilor. [17]
  5. Discutați cu medicul dumneavoastră.
    5
    Discutați cu medicul dumneavoastră. Întrebați-i despre efectele secundare ale oricăror medicamente pe care le luați. Uitați-vă la alternative care nu vă deranjează somnul. Dacă medicamentele pe bază de prescripție medicală nu reprezintă problema, adresați-vă medicamentelor sau suplimentelor pe bază de plante care vă pot ajuta să reveniți la somn mai repede. [18] Dacă medicul de familie nu vă poate ajuta, cereți-i să vă adreseze unui specialist calificat în somn. Uneori, ele vă pot ajuta fără nici un medicament. [19]