Cum să uiți lucrurile rele

Repetați vreodată lucrurile în cap și doriți să reveniți și să începeți din nou? Nu este un sentiment bun, te poate tine treaz noaptea si poate umple ziua cu furie, resentimente sau teama. Învățând să uiți lucrurile rele este o formă de a lăsa să plece și a lăsa să fie. Sa întâmplat ceva rău, dar pentru binele vostru, este timpul să se vindece și să continue viața într-o manieră autoconservantă și concentrată.

Paşi

  1. Analizați situația sau evenimentul.
    1
    Analizați situația sau evenimentul. Treceți prin ceea ce sa întâmplat sau ce sa spus, puțin câte puțin. Dacă nu ați fost dispuși să vă confruntați cu situația sau evenimentul anterior, dar simțiți-vă că a fost rău și înfricoșător, rupeți-l și examinați-l, vă pot ajuta să vă dați seama că situația sau evenimentul nu este la fel de rău ca și dumneavoastră . Încercați să indicați exact care parte a evenimentului sau situației vă lăsa să vă simțiți așa de rău în legătură cu aceasta. Este posibil să aveți nevoie de ajutorul unui terapeut, consilier sau medic specialist pentru a face acest lucru, mai ales dacă experiența pe care ați avut-o a fost extrem de traumatizantă. Dacă vă disociați, aveți senzație de ceață sau sunteți greu de reținut, acestea sunt semne că creierul dvs. încearcă să vă protejeze și veți beneficia foarte mult de a căuta ajutor profesional.
  2. Scrieți un jurnal.
    2
    Scrieți un jurnal. Notați-vă gândurile într-un jurnal sau jurnal. Mintea ta se va simți mai curată și mai proaspătă atunci când scrieți prin sentimentele și grijile dvs. - fără gânduri rele. Dacă notele sunt cu adevărat personale și private, puteți să tăiați bucata de hârtie pe care ați scris-o (dacă nu doriți să o păstrați ca o înregistrare sau memo) - va avea totuși același efect. Ai putea spune aproape că hârtia absoarbe negativitatea, apoi scapi de aceste sentimente rele.
  3. Vorbeste cu cineva.
    3
    Vorbeste cu cineva. Spuneți-le oamenilor despre cum vă simțiți. Vorbiți cu cineva în care aveți încredere, pentru a vă asigura că secretul dvs. este în siguranță. Sentimentele tale sunt ca un bug care te blochează, așa că desprindeți acest vârtej interior al viciului, lăsându-l în piept. Alegeți pe cineva care este un bun ascultător și care nu este judecător sau probabil că vă va bombarda cu sfaturi. Astfel de persoane sunt greu de găsit, dar poate exista cineva din familia ta sau din prietenii tăi care poate fi acest ajutor de ascultare. Dacă nu, un terapeut sau un consilier poate fi o alegere bună, dar asigurați-vă că alegeți unul experimentat.
  4. Realizați că mâine este o zi nouă.
    4
    Realizați că mâine este o zi nouă. Aștept cu nerăbdare viitorul și planificați ceea ce veți face - organizați-vă. E o zi proastă, nu o viață rea. Cu cât mai multe zile între tine și ceea ce sa întâmplat, cu atât devine mai îndepărtat și cu cât este mai mare realizarea că viața merge mai departe și este o alegere pentru modul în care trăiești acea viață.
  5. Faceți noi amintiri.
    5
    Faceți noi amintiri. Să uiți lucrurile rele trebuie să-ți amintești lucrurile bune. Rezervați bilete pentru actul preferat, planificați o excursie, începeți un nou hobby - aveți ceva de așteptat.
  6. Faceți cunoștință cu cineva sau cu alții.
    6
    Faceți cunoștință cu cineva sau cu alții. Dacă ești singur, du-te în căutarea partenerului. Va ajuta să ai pe cineva de la tine. Uneori fiind sigur că sunteți iubiți și că îmbrățișarea poate face totul mai bine. Dacă nu sunteți singuri sau nu doriți dragoste, luați în considerare unele activități de voluntariat. Poate fi o adevărată creștere morală pentru a fi de folos altora și pentru a realiza binele pe care îl faci. Începe să preciți ceva la care ești bun. Oferiți clase gratuite persoanelor care doresc să învețe despre ceva ce vă place să faceți, cum ar fi tricotat, scris pentru wikis sau tururi istorice de mers pe jos.
  7. Ține ocupat.
    7
    Ține ocupat. Dacă gândurile vă păstrează să vă saboteze, faceți o sarcină de lucru pe care trebuie să o faceți. Îndrăzniți aceste șosete, curățați frigiderul, coaceți gazonul, terminați eseul, scrieți un nou plan de afaceri și așa mai departe. Fă ce trebuie făcut și mintea ta va fi mai bună pentru asta. Continuați ocupat prin coacere. Ce mai bine decât să te concentrezi pe a face ceva ce îți place să mănânci la sfârșit? Du-te la sala de gimnastică, exercițiu sau mergi pe o plimbare lungă. Exercitarea vă poate elibera mintea pentru un timp, mai ales atunci când vă concentrați asupra exercițiului sau vă prindeți în a vedea diferite lucruri în jurul vostru.
  8. Găsește iertarea.
    8
    Găsește iertarea. Dacă altcineva a provocat situația proastă pe care o reluați mereu, încercați să iertați persoana respectivă. Acest lucru vă poate ajuta să opriți obsesia despre asta și să continuați.