Cum să nu renunți la speranță pentru omenire

Ca și în toate lucrurile și în toate locurile, există atât bine, cât și rău. Mulți oameni cred că lumea se mișcă mai departe de-a lungul spectrului rău și nu pot vedea binele. Dacă sunteți, de asemenea, de părere că omenirea pare să coboare în scurgere, există speranță. Rețineți că atunci când căutați în mod activ pentru binele din lume, îl găsiți. În plus, puteți crea mereu bine în lume prin propriile dvs. acțiuni.

Cap 1
Văzând binele

  1. Observați lucrurile mici.
    1
    Observați lucrurile mici. [1] Dacă deschideți ochii față de binele din lume, veți observa că există momente infinite de mici de bine în jurul vostru. Domnul mai în vârstă, care încă ține ușa pentru doamne. Persoana fără adăpost care sacrifică o mică parte din singura masă pe care o va avea în acea zi să-și hrănească un câine. Persoana care a returnat portofelul pierdut, mai degrabă decât să-și alimenteze banii. În jurul vostru sunt incidențe de oameni care fac fapte curajoase, pline de compasiune și altruism. Caută-i.
  2. Recunoașteți calitățile de răscumpărare în oameni.
    2
    Recunoașteți calitățile de răscumpărare în oameni. [2] Da, există oameni răi și oameni buni. Dar lumea nu este definită de astfel de binare stricte. Adevărul este că există oameni răi cu calități bune, la fel cum sunt oameni buni cu calități proaste. Umanitatea ca întreg este aceeași. Toți oamenii au calități răscumpărătoare. După cum spune un cuvânt, nu există o persoană pe care nu o veți plăcea dacă o citiți. Ia-ți un moment pentru a identifica calitățile răscumpărătoare în oamenii pe care îi cunoști. Poate că mama ta te lasă non-stop, dar ea e una dintre cele mai bune și dăruiește oamenilor pe care îi cunoști. Sigur, șeful tău poate fi pur și simplu nepoliticos, dar el este, de asemenea, un lider feroce și își va proteja propriul său cu orice preț. Dacă sunteți sincer cu voi înșivă, veți găsi chiar că și voi aveți calități bune și nu atât de bune.
  3. Cereți altora să împărtășească mărturiile lor.
    3
    Cereți altora să împărtășească mărturiile lor. Ajungeți la un prieten, coleg de muncă sau mentor și cereți-i acelei persoane să vă împărtășească o poveste despre bunătatea umană. Fără îndoială, acești oameni vor avea multe povestiri de spus. Apoi, răspândiți binele împărtășind aceste mărturii cu alții care par să aibă nevoie de inspirație. Un site web numit Vedeți povestirile de posturi bune pe care oamenii le împărtășesc și care au fost înălțătoare sau de inspirație. Puteți găsi rapid o serie de alte surse online care împărtășesc calitățile uimitoare, răscumpărătoare ale ființelor umane, care vă vor restabili credința în umanitate.
  4. Nu mai lăsa vestea proastă să umbrească binele.
    4
    Nu mai lăsa vestea proastă să umbrească binele. Este trist, dar adevărat: vestea proastă va fi călătorit în jurul lumii înainte ca vestea bună să-și puna pantalonii. Puteți interfera activ cu răspândirea de veste proastă sau, cel puțin, nu permiteți răului să ia de la bun. De exemplu, atunci când intri într-un grup de bârfe, descurajați negativitatea, împărtășind ceva pozitiv despre persoana sau persoanele discutate.

Cap 2
Fiind schimbarea pe care vreți să o vedeți

  1. Voluntar.
    1
    Voluntar. Gandhi a declarat: "Dacă ne-am putea schimba, tendințele din lume s-ar schimba și ele. Când omul își schimbă propria natură, la fel se schimbă atitudinea lumii față de el. ... Nu trebuie să așteptăm să vedem ce fac alții. "Urmați exemplul și fiți schimbarea pe care doriți să o vedeți în lume. Dacă sunteți jenat de abilitățile slabe de lectură ale copiilor mai tineri pe care îi cunoașteți, creați un program post-școală în care îi ajutați pe copii să dezvolte o pasiune pentru citire. Ajutați-vă la bucătăria locală de supă. Oferiți să predați școala duminicală. Flori de flori în cutia de ferestre a vecinului vostru. Pe măsură ce faceți aceste lucruri, veți deveni mai conștienți de ceilalți care se răspândesc bine, de asemenea. În plus, pentru a fi o modalitate excelentă de a răspândi bine, voluntariatul vă oferă un sentiment de scop, construiește comunitate, reduce depresia și ajută la rezolvarea problemelor. [3]
  2. Dă mai departe.
    2
    Dă mai departe. Când vi se acordă avere într-o situație, utilizați ocazia de a acorda averea altcuiva. Au mers recent la cumpărături și au cumpărat haine noi? Donați același număr de articole din dulapul dvs. la Fondul comercial. Biserica voastră v-a sprijinit în timpul unei crize? Data viitoare când veți auzi un membru al bisericii care are nevoie, faceți tot ce puteți pentru a vă ajuta. Vizitați randomactsofkindness.org pentru alte modalități de a plăti înainte. [4]
  3. Zâmbiți și salutați pe cei pe care îi întâlniți.
    3
    Zâmbiți și salutați pe cei pe care îi întâlniți. Cercetările arată că, chiar dacă se presupune că un zâmbet poate produce sentimente pozitive și poate fi bun pentru sănătatea cardiovasculară. [5] Încă un zâmbet autentic bate totul. Nu numai că vă va ajuta să vă luptați împotriva stresului și să treceți prin sarcini mai dificile, dar este, de asemenea, contagios și îmbunătățește și dispozițiile altora. [6] Nu știi niciodată că zâmbetul tău ar putea fi primul pe care un străin a ajuns în săptămâni.

Cap 3
Construirea unei realități sperante

  1. Practicați meditația iubirii-bunătate.
    1
    Practicați meditația iubirii-bunătate. De asemenea, numit metta, meditația iubirii-bunătate se străduiește să promoveze sentimente de căldură și bunăstare pentru voi și pentru cei din jurul vostru. Practicarea mettei generează emoții pozitive și, la rândul ei, vă poate îmbunătăți satisfacția în viață și chiar poate cauza o reducere a simptomelor depresive. [7] Pentru a practica meditația iubirii-bunătate, mergeți într-o cameră liniștită și stați confortabil într-un scaun sau într- pernă de pardoseală [8]. Luați câteva respirații lente și profunde. Eliberați-vă orice gânduri sau gânduri repetitive. Concentrează-te doar pe respirație, imaginându-ți respirația trecând prin piept. În primul rând, concentrați-vă asupra generării sentimentelor și energiei pozitive despre dvs. înșivă. S-ar putea să repetați în mod mental fraze, cum ar fi "Să fiu bine", "Pot să găsesc fericirea" și "Fie ca să fiu liniștită". Îți dorești dragostea și fericirea. Încercați să vă conectați la aceste intenții pozitive. Imaginați-vă în aceste state. După ce îndreptați bunătatea iubirii spre tine, apelați la un prieten sau o rudă care vă interesează. Îndreaptă-ți dragostea și energia pozitivă acestei persoane cu expresii precum "Fie ca ești în siguranță" și "Poți să fii calm și în largul tău". Din nou, încercați să vă conectați cu intenția din spatele acestor declarații. Continuați până când vă mutați prin cei dragi, asociați, membri ai comunității și toate lucrurile vii.
  2. Răspândește optimismul.
    2
    Răspândește optimismul. Văzând răul în tot ceea ce vă poate afecta viziunea asupra lumii și viziunea asupra lumii celor mai apropiați de voi. Pentru a vă remodela realitatea într-o realitate plină de speranță cu privire la viitor, răspândiți emoții pozitive, cum ar fi optimismul, credința și speranța. Fii încurajator. Împărtășiți lucrurile bune care vi se întâmplă, mai degrabă decât întotdeauna zero la rău. Optimismul optimist cuprinde recunoașterea faptului că viața constă atât în ​​pozitiv, cât și negativ, bun și rău. Cu toate acestea, alegeți să vă îndreptați atenția spre ceea ce este pozitiv. Cercetările arată că, în comparație cu pesimiștii, persoanele optimiste tind să se bucure de mai mult succes în școală, muncă și atletism, au o satisfacție mai mare a căsătoriei, mai puțin anxietate, trăiesc mai mult și suferă de o mai mică depresie [9].
  3. Fii recunoscător.
    3
    Fii recunoscător. Având un spirit recunoscător este extrem de bun în mai multe moduri. Recunoștința conduce la o mai mare rezistență la stres, la o atenție crescută, la reducerea emoțiilor negative și la un sentiment sporit de auto-valoare. Mai mult decât atât, emoțiile pozitive create printr-un spirit recunoscător se freacă de ceilalți, deci toată lumea este mai bună pentru aceasta. [10] Începeți un jurnal de recunoștință. [11] Alegeți un timp zilnic să stați jos și să scrieți lucrurile pentru care sunteți recunoscător. Alegeți între 5 și 10 lucruri de scris în fiecare zi. Dacă aveți o zi deosebit de proastă, pur și simplu încercați să vă concentrați pe elementele de bază cum ar fi apa proaspătă, mâncarea sau adăpostul. A face acest lucru zilnic va stimula un spirit recunoscător. Înlocuiți plângerile cu recunostinta. Când observați că vă plângeți de ceea ce nu aveți sau ce se întâmplă în lume, schimbați imediat aceste afirmații negative în poziții pozitive. Da, există război, dar puteți, de asemenea, să vă exprimați recunostinta pentru camaraderie sau patriotism. Încercați să găsiți ceva valoros sau benefic în fiecare situație.