Cum să te ocupi dacă crezi că prietenii tăi sunt grațioși pentru tine

Deci credeți că prietenii tăi sunt răi pentru tine? Puteți sau nu să știți sigur. Uneori, oamenii zâmbesc și se comportă frumos pentru a acoperi intențiile intenționate. Pe de altă parte, prietenii dvs. ar putea avea doar un simț al umorului înțepenit sau uscat, în timp ce nu au avut deloc intenții rele. Indiferent dacă este real sau imaginat, meritați să vă simțiți respectați și apreciați în prieteniile voastre. Aflați cum să vă ocupați de prietenii medii și să vă protejați propria bunăstare în acest proces.

Cap 1
Confruntarea prietenilor medii

  1. Pregătește-ți gândurile despre ceea ce vrei să spui.
    1
    Pregătește-ți gândurile despre ceea ce vrei să spui. Acest lucru poate fi mai ușor dacă aveți dovezi ale comportamentului mediu pe care îl puteți arăta în mod clar. Luați notă de tiparele specifice sau modificările recente în modul în care acționează prietenul dvs. Încercați să nu faceți declarații generale despre el sau ea fiind "mențiune", în loc să numească comportamentul care te supără. Ar putea fi util să vă scrieți gândurile și să editați lista, astfel încât să știți exact ce trebuie să spuneți. [1] Amintiți-vă că comportamentul este negativ; prietenul tău nu este neapărat o persoană rea. Pot exista motive în spatele comportamentului, dar nu schimbă sentimentele rănite pe care le simțiți.
  2. Programați un timp pentru a discuta cu prietenii dvs. față în față.
    2
    Programați un timp pentru a discuta cu prietenii dvs. față în față. În timp ce poate fi tentant să vă lăsați prin intermediul unui text sau să faceți un apel telefonic rapid, este mai bine să aveți atenția deplină a prietenului în persoană. Indiferent dacă ați încheiat încheierea prieteniei sau ați ajuns la un acord privind modul în care aceasta poate fi fixată, întâlniți față în față dacă nu vă temeți de o reacție fizică. Dacă aveți chiar un indiciu de frică de a fi rănit fizic, vă protejați și căutați ajutor.
  3. Distribuiți-vă sentimentele.
    3
    Distribuiți-vă sentimentele. Utilizați declarații "I" pentru a minimaliza defensivitatea. Îi ceri pe acest prieten să dețină comportamentul, așa că trebuie să știi cum te face să te simți. [3] O declarație "I" ar putea fi: "Mă simt speriată când sunt țipat, vreau să vorbești într-o volumul normal și vocea interioară, așa că mă pot concentra pe ceea ce spui
  4. Oferiți o sugestie pentru modul în care prietenii dvs. pot corecta comportamentul mediu.
    4
    Oferiți o sugestie pentru modul în care prietenii dvs. pot corecta comportamentul mediu. Reamintiți acestui prieten că vă place el sau ea și doriți să vă reconectați într-un mod pozitiv. Puteți ajuta la rezolvarea comportamentului mediu oferindu-vă un exemplu despre modul în care doriți să fiți tratat. De exemplu, ați putea spune: "Îmi doare sentimentele atunci când râd din cauza modului în care vorbesc. În loc să râd dacă fac o greșeală, mă poți ajuta să rezolv situația. Aș aprecia să știu ce pot rezolva cu privire la modul în care vorbesc. "Aveți grijă să puteți face sugestii, dar prietenul este singurul care poate schimba comportamentul. Dacă el sau ea nu este dispus să se schimbe, este posibil să nu fie o prietenie în valoare de salvare.
  5. Apelați la un comportament rudimentar sau mediu în viitor.
    5
    Apelați la un comportament rudimentar sau mediu în viitor. Odată ce stabiliți o limită, nu puteți ignora pur și simplu când este încălcată. Amintiți-vă întotdeauna să apelați la un comportament specific și nu doar la cineva care este "rău". Singura modalitate prin care prietenul se poate schimba presupunând că dorește este dacă există o definiție clară a ceea ce găsești nepoliticos atunci când comportamentul se întâmplă.

Cap 2
Stabilirea granițelor cu prietenii

  1. Identificați comportamente / remarci care te fac inconfortabil.
    1
    Identificați comportamente / remarci care te fac inconfortabil. Tu ești singurul care ajunge să facă această limită. Nu trebuie să vă apărați sentimentele. Aveți toate dreptul de a trage linia în ceea ce privește comportamentele care nu vă plac. Desenarea limitelor înseamnă că aceasta nu este o negociere. Vă așteptați ca granițele voastre să fie recunoscute și luate în considerare. [5] Asigurați-vă că faceți aceste limite cunoscute și stabiliți ceea ce traversează linia cu voi. Acesta este singurul mod în care puteți ține prietenul responsabil dacă limitele sunt depășite. Gândiți-vă la ceea ce vă face să vă simțiți nepăsători și să vă răniți și să compilați aceste comportamente pentru a le împărtăși prietenilor.
  2. Fiți clară cu prietenii dvs. dacă nu vă place să glumiți într-un anumit mod.
    2
    Fiți clară cu prietenii dvs. dacă nu vă place să glumiți într-un anumit mod. Toată lumea are un simț diferit de umor. Prietenii tăi s-ar putea să fi fost cu toată inima, dar ceva ce ți sa spus sau făcut te-a frecat în direcția greșită. Dacă acest comportament te face să te simți rău despre tine, trebuie să vorbești. [6] De exemplu, dacă nu-ți place acest prieten să te râdă când cad, spune-i "Hei, căderea mea nu e amuzantă. Vă rog să nu râdeți. Dacă vă simțiți neconfortabil cu el sau cu ea făcând glume care merg împotriva propriilor voastre morale, cum ar fi cele bazate pe rasă, clarificați-vă că veți pleca de la acea tip de glumă și faceți exact acest lucru.
  3. Participați la sentimentele dvs. atunci când prietenii sunt învinuiți.
    3
    Participați la sentimentele dvs. atunci când prietenii sunt învinuiți. Indiferent de motivul pentru care prietenul este înțeles, aveți dreptul să vă simțiți răniți de comportament. Minimizarea sau ignorarea propriilor sentimente poate pune foarte multă stres asupra sănătății dumneavoastră. Trebuie să vă acordați atenție bunăstării dvs. [7] Nu lăsați prietenul să vă lumineze sentimentele și să nu încercați să le ascundeți pentru a păstra pacea. Nu este corect cu tine sau cu prietenul.
  4. Solicitați sprijin de la un părinte, un frate mai mare sau un consilier școlar.
    4
    Solicitați sprijin de la un părinte, un frate mai mare sau un consilier școlar. S-ar putea să aveți nevoie de ajutor de la o altă persoană, așa că nu vă fie frică să cereți ajutor. Obținerea suportului este și mai importantă dacă vă simțiți frică de siguranța dvs. în orice moment. Nu vă fie teamă să luați în serios un sentiment de frică și să căutați imediat ajutor. [8] .

Cap 3
Reevaluarea prieteniei

  1. Recunoașteți că aveți dreptul să vă simțiți în siguranță și în siguranță în prieteniile voastre.
    1
    Recunoașteți că aveți dreptul să vă simțiți în siguranță și în siguranță în prieteniile voastre. De asemenea, aveți dreptul să mențineți limite clare cu privire la tipurile de comportamente negative care nu sunt acceptabile pentru dvs. [9] O parte a stabilirii unei limite este urmărită cu consecințe dacă acestea sunt încălcate. Fii clar despre ce arată încrederea ta și cum se va întâmpla după aceea. Nu sunteți de acord dacă stați la pământ și încheiați o prietenie din cauza acestei încredere distrugătoare.
  2. Decideți dacă vreți să rămâneți prieteni cu oameni obișnuiți.
    2
    Decideți dacă vreți să rămâneți prieteni cu oameni obișnuiți. Nu există reguli dure și rapide în ceea ce privește cât timp durează orice prietenie. Uneori, prieteniile se termină doar pentru un motiv sau altul. Dacă pari că ai depășit prietenii, deoarece se angajează adesea în agresiuni sau comportamente imature, poți alege să te distanți. [10] Cea mai mare parte a îngrijirii de sine ține de proprietatea fericirii tale. Nu există niciun prieten care să fie mai important decât propria ta fericire și siguranță. Învățați să vă atingeți propria măsură de stres și să vedeți ce tipare vă provoacă cel mai mult stres. Dacă există un prieten în centrul multor stresuri, mergeți mai departe. [11]
  3. Vorbiți cu cineva despre care aveți încredere.
    3
    Vorbiți cu cineva despre care aveți încredere. Acesta poate fi un alt prieten, un coleg sau chiar părinții tăi. Explicați acestei persoane ce se întâmplă și cereți sfatul său sincer. S-ar putea spune "Hei, mamă. Ai fost vreodată prieten cu cineva care te-a ales pe tine? ... Ce ai făcut?
  4. Încheiați prietenii care nu vă influențează pozitiv viața.
    4
    Încheiați prietenii care nu vă influențează pozitiv viața. Recunoașteți prieteniile care s-au transformat în bătălii provocatoare și drenate. Utilizați limite personale puternice pentru a vă îndepărta de aceste relații negative și petreceți timp cu oameni care susțin și prețuiți ceea ce aduceți la masă.