Cum să adormi când ești în durere

Toată lumea primește durere. Toată lumea trebuie să doarmă. Puteți obține o odihnă bună, când sunteți în durere.

Paşi

  1. Gandeste pozitiv.
    1
    Gandeste pozitiv. Concentrați-vă pe pozitiv. Gândirea negativă tinde să exacerbeze problema durerii, concentrându-se astfel asupra lucrurilor care te fac să zâmbești, va fi mai utilă decât o atitudine negativă.
  2. Luați medicamente pentru durere.
    2
    Luați medicamente pentru durere. Unele medicamente contraceptive precum Melatonin și Benedryl pot fi de ajutor.
  3. Bucurați-vă de pat.
    3
    Bucurați-vă de pat.
  4. Nu te mai îngrijora.
    4
    Nu te mai îngrijora. Discutați cu un prieten sau un membru al familiei cu care sunteți aproape, chiar și prin telefon. Stresul va face mai greu să dormi, aveți deja o problemă nu adăugați la ea.
  5. Beți un pahar de apă.
    5
    Beți un pahar de apă. Acest lucru vă va ajuta să nu vă treziți.
  6. Du-te la locul tău preferat.
    6
    Du-te la locul tău preferat. Acest lucru vă va ajuta să vă relaxați chiar mai mult până când dormiți prea mult. Închide ochii și gândește-te la acel loc special pe care îl avem cu toții.