Cum să mananci sanatosi (oameni lenesi)

Aflați cum să creați obiceiuri alimentare sănătoase pentru dvs.

Paşi

  1. Înainte de a începe chiar să combateți comportamentul dvs. proastă de a mânca, va trebui să înțelegeți elementele de bază ale corpului și a minții și să știți în ce situație vă aflați.
    1
    Înainte de a începe chiar să combateți comportamentul dvs. proastă de a mânca, va trebui să înțelegeți elementele de bază ale corpului și a minții și să știți în ce situație vă aflați.
  2. Dacă, de exemplu, lucrați timp de 17 ore pe zi, ar fi greșit să te aștepți să faci mese sănătoase în fiecare zi.
    2
    Dacă, de exemplu, lucrați timp de 17 ore pe zi, ar fi greșit să te aștepți să faci mese sănătoase în fiecare zi. Pentru că nu ar fi un sfat rezonabil. Cu toate acestea, este posibil să vă faceți să mâncați cât mai sănătos pentru cantitatea minimă de cost. În acest articol, ne vom concentra pe mese care nu durează mai mult de 20 de minute pentru a vă pregăti.
  3. Acum, alimentele sunt foarte importante pentru tine.
    3
    Acum, alimentele sunt foarte importante pentru tine. Veți avea nevoie să vă dați seama că ceea ce mâncați vă afectează într-o mare măsură performanța. Deci, a pune un pic mai mult efort în alimente sănătoase va plăti în cele din urmă. Va trebui să vă schimbați mentalitatea față de mâncarea sănătoasă înainte de a începe chiar să faceți acest lucru. Deoarece un obicei sănătos nu este doar un lucru pe care îl încercați pentru o vreme; este un stil de viață.
  4. Începeți prin a vă crea obiceiuri sănătoase, eliminând mai întâi toate alimentele junk în casa dvs.
    4
    Începeți prin a vă crea obiceiuri sănătoase, eliminând mai întâi toate alimentele junk în casa dvs. Rețineți că; dacă nu aveți niciun junk la domiciliu, veți mânca și mai puțin, pentru că nu este acolo pentru voi să îl luați. În al doilea rând, va trebui să umpleți frigiderul și dulapurile cu alimente sănătoase. Alegeți ingredientele de bază cum ar fi orezul, pastele, conservele de pește și legumele congelate. Toate aceste ingrediente sunt ieftine și au o durată de depozitare relativ ridicată. Desigur, este mai bine să mănânci pește proaspăt și carne în loc de conserve. Dar când aveți puțin timp și sunteți, de asemenea, leneși, acestea sunt alternative mult mai bune decât să luați alimente. De asemenea, ele vă vor economisi mulți bani și vă vor îmbunătăți sănătatea!
  5. Odată ce ați depozitat casa cu alternative sănătoase, va trebui să aruncați o privire la mediul dvs. de lucru.
    5
    Odată ce ați depozitat casa cu alternative sănătoase, va trebui să aruncați o privire la mediul dvs. de lucru. Dacă aveți multe mașini de gustări la locul de muncă, va trebui să vă luați masa de prânz pentru a lucra astfel încât să nu mai aveți nevoie să cumpărați gustările nesănătoase. Acest lucru necesită un efort mic, dar răsplata va fi în valoare de timp.
  6. Acum vine partea de gătit rapidă:
    6
    Acum vine partea de gătit rapidă: Când gătiți, încercați să pregătiți lucruri care sunt rapide și sănătoase. Dacă aveți o oală de gătit, de exemplu, veți putea avea un castron de orez gata în mai puțin de 20 de minute. Frumusețea unui aragaz de orez este că nu trebuie să faceți prea mult, cu excepția faptului că ați adăugat orez, apă și puțin ulei și l-ați întors. Când orezul a fost făcut, cazanul se va opri automat. Astfel, până când terminați dușul, vă veți pregăti cina. De asemenea, puteți adăuga niște legume congelate pe orez, iar aburul aragazului le va găti pentru tine. Și pentru al termina, deschideți o cutie de sardine și voila! "Cina ta sănătoasă pentru oamenii leneși este făcută". De asemenea, când gătiți un bucătar de masă mai mult decât o singură dată. Puteți pregăti orezul timp de 3 zile și păstrați-l în frigider, deoarece numai orezul nu va merge rău prea curând. Odată ce ați preparat orez sau paste făinoase în frigider, tot ce va trebui să faceți când doriți cina dvs. este să-l încălziți adăugând niște legume și unele pești sănătoși.
  7. Desigur, s-ar putea să nu fiți în stare să gătiți întotdeauna.
    7
    Desigur, s-ar putea să nu fiți în stare să gătiți întotdeauna. Unii oameni fac zile lungi obosiți și au puțin timp. Dar toată lumea ar trebui să aibă posibilitatea să aibă 20 de minute în plus pentru o masă sănătoasă, chiar dacă ești leneș, nu ar mai trebui să fie o scuză.
  8. Faceți unele exerciții pentru că acest lucru vă va stimula metabolismul și vă va da mai multă energie.
    8
    Faceți unele exerciții pentru că acest lucru vă va stimula metabolismul și vă va da mai multă energie. În plus, vă va face să vă simțiți bine, deoarece corpul dumneavoastră va deveni mai sigur. S-ar putea chiar să vă inspirați să mâncați și mai sănătos, deoarece veți observa că mâncarea vă îmbunătățește performanțele sportive. Dacă, de exemplu, mâncați paste făcute înainte de un antrenament, veți avea mult mai multă energie decât atunci când consumați o bomboană plină de zahăr.
  9. Acum, într-adevăr, nu aveți o scuză pentru a mânca nesănătoase.
    9
    Acum, într-adevăr, nu aveți o scuză pentru a mânca nesănătoase. Pentru că mâncarea sănătoasă este la fel de rapidă și la fel de ușoară. Tot ce trebuie să faceți este să vă ajustați comportamentul și să vă controlați propria viață.