Cum să respiri mai bine

Fiecare persoană de pe pământ trebuie să respire pentru a trăi, dar din moment ce respirația pare a fi un lucru normal, respirația vă poate afecta foarte mult în multe aspecte ale sănătății mentale și fizice. Respirația incorectă vă poate provoca somnul, starea de spirit, digestia, inima și sistemul nervos. De asemenea, vă va afecta inteligența și gândirea, precum și formarea și dezvoltarea structurii dinților și a feței. O respirație insuficientă va determina, de asemenea, ca căile respiratorii să devină mai stricte și, în cele din urmă, vor conduce la o producție mai redusă de energie.

Paşi

  1. Respirați prin nas.
    1
    Respirați prin nas. În timp ce acest lucru poate părea evident, majoritatea oamenilor nu fac totul atât de des. Respirația prin nas are multe avantaje, cea mai importantă fiind capacitatea de filtrare a nasului. Când respirați prin gură, veți inhala automat aer rece, nefiltrat, plin de diferite virusuri și bacterii, dar majoritatea acestora se filtrează când respirați prin nas.
  2. Respirați prin diafragmă.
    2
    Respirați prin diafragmă. Aerul nu este aspirat automat în stomac, de fapt necesită o mulțime de mușchi pentru a face acest lucru, cum ar fi diafragma, abdomen, piept, gât și umeri. 70-80% din respirație trebuie făcută prin diafragmă. Acest lucru are multe avantaje, unele dintre ele fiind. Presiunea din piept este scăzută, împiedicând inima să funcționeze la fel de greu Este mult mai eficient decât respirația cu ceilalți mușchi, deoarece intra în uz mai mulți mușchi
  3. Respirați ritmic.
    3
    Respirați ritmic. Totul din corpul nostru are un ritm natural, iar respirația nu este diferită. Hormonii din corpul nostru urmează un ritm natural, iar atunci când respirați ritmic, veți găsi că respirația este în ton cu punctul dumneavoastră, oferind o respirație mai bună și mai eficientă.
  4. Mențineți o poziție verticală.
    4
    Mențineți o poziție verticală. Când stați în picioare cu o spate dreaptă, diafragma dvs. va avea mai mult spațiu de respirație, ceea ce va conduce la o respirație mai eficientă (consultați pasul 2). O poziție verticală vă ajută să respirați mai ușor prin nas.
  5. Respirați încet.
    5
    Respirați încet. Respirația lentă va duce la scăderea frecvenței cardiace și la tensiunea arterială și, de asemenea, se va simți mai relaxat și va intra într-o poziție "Rest-and-Digest". Respirația la un ritm de 10 sau mai puțin respirații pe minut va duce la o respirație mai bună și mai relaxată.