Cum să construiți un parteneriat de succes în domeniul externalizării

Pentru companiile care aleg să externalizeze servicii de asistență pentru centre de apel sau orice tip de proces de afaceri către un furnizor offshore, stabilirea unei relații bune și durabile este o necesitate. De aceea este esențial să găsiți o companie de încredere care împărtășește viziunea și obiectivele dvs. și posedă resursele pe care afacerea și clienții dvs. le cer. Și pentru a vă asigura că operațiunile dvs. offshore merg fără probleme, va trebui să dezvoltați o relație sănătoasă cu furnizorul de servicii externalizat.

Paşi

  1. Stabiliți comunicarea deschisă.
    1
    Stabiliți comunicarea deschisă. Odată ce ați decis să vă asociați cu o companie potențială de outsourcing, începeți să comunicați cu directorii și operatorii săi prin telefon și prin e-mail pentru a stabili o întâlnire. Fie în persoană, fie prin conferință video, este important pentru dvs. și noul partener de afaceri să vă vedeți și să vă auziți unul pe celălalt. Acest lucru distruge orice sentiment de depersonalizare și deschide într-o platformă mai deschisă și mai relaxată pentru comunicare.
  2. Definiți rolurile de afaceri. Dumneavoastră și furnizorul de servicii trebuie să definiți rolurile de afaceri pentru ca amândoi să înțelegeți gradul de responsabilitate și să eficientizați procesele de lucru.
    2
    Definiți rolurile de afaceri. Dumneavoastră și furnizorul de servicii trebuie să definiți rolurile de afaceri pentru ca amândoi să înțelegeți gradul de responsabilitate și să eficientizați procesele de lucru. Detaliile specifice ale parteneriatului care ar trebui discutate între dvs. și partenerul dvs. includ: Obiective pe termen scurt și lung Alocări bugetare Scheme de recrutare, formare și asigurare a calității Indicatori de performanță și indicatori cheie de performanță (KPIs) Proprietatea de ieșire și alte aspecte juridice Strategii de ieșire cazul în care acordul de externalizare trebuie să se încheie brusc)
  3. Implicați-i în planurile dvs. de afaceri.
    3
    Implicați-i în planurile dvs. de afaceri. Permiterea partenerului dvs. de afaceri cu privire la procesele, strategiile și harta de afaceri a companiei dvs. vă poate ajuta, de asemenea, să faceți succesul inițiativelor offshore. Acestea pot fi chiar avantajul, servind ca o altă sursă de idei proaspete și care aduc contribuții valoroase în timpul sesiunilor de planificare a proiectului.
  4. Aliniați-vă obiectivele.
    4
    Aliniați-vă obiectivele. Asigurarea că obiectivele furnizorului dvs. sunt aliniate cu ale dvs. mențin ambele companii pe aceeași pagină și bine orientate spre atingerea acestor obiective. Acest lucru permite tuturor să dezvolte strategii complementare, să colaboreze la proiecte pentru afacerea dvs. și să anticipeze posibilele probleme de-a lungul drumului.
  5. Învățați să aveți încredere în partenerul dvs. offshore.
    5
    Învățați să aveți încredere în partenerul dvs. offshore. Este comun pentru clienți să verifice în mod regulat operațiunile lor externalizate, dar este, de asemenea, important să aibă încredere în capacitățile furnizorilor de a-și îndeplini obiectivele. Evident, ați ales partenerul dvs. de afaceri offshore pe baza unui număr de calificări, inclusiv a istoriei campaniilor de succes și a expertizei lucrătorilor săi. Prin urmare, ar fi mai bine să păstrați o distanță sănătoasă pentru a oferi spațiu suficient pentru a crește, a inova și a depăși așteptările dumneavoastră.
  6. Vizitați site-ul furnizorului dvs. offshore.
    6
    Vizitați site-ul furnizorului dvs. offshore. Vizitarea biroului offshore la fiecare câteva luni vă permite să întâlniți persoanele cu care v-ați afiliat, precum și angajații care vă îndeplinesc sarcinile, cum ar fi telemarketerii, designerii de web și reprezentanții serviciului de asistență pentru clienți.