Cum să curățați un filtru de aer K & n

Filtrele de aer auto K & N sunt apreciate pentru construcția durabilă și durata lungă de viață. Spre deosebire de filtrele de hârtie obișnuite, acestea pot fi curățate și reutilizate timp de zeci de mii de kilometri, ceea ce vă va împiedica inconvenientul de a fi înlocuit în mod regulat cu filtrul de aer. Cel mai bun dintre toate, ei sunt un cinch pentru a curăța. Utilizând kitul de încărcare inclus în filtrul K & N, pulverizați filtrul cu soluția de curățare, clătiți-l și aplicați un nou strat de ulei de captare a prafului. Menținerea curat și în stare bună a filtrului de aer K & N va îmbunătăți considerabil kilometrajul și performanțele vehiculului.

Cap 1
Curățarea filtrului

  1. Scoateți filtrul.
    1
    Scoateți filtrul. Puneți capota pe vehiculul dvs. pentru a accesa compartimentul motorului. Găsiți filtrul de aer - acestea sunt aproape întotdeauna adăpostite într-o cutie de plastic mare care le face ușor de identificat. Dacă există cleme inelare sau blocuri care fixează filtrul în loc, deconectați-le și ridicați filtrul drept. [1] În funcție de marca și modelul vehiculului dvs., filtrul de aer poate fi plat, circular sau conic. Metodele utilizate pentru curățarea filtrului vor fi identice, indiferent de designul acestuia. [2] De asemenea, ați putea dori să lipiți un prosop sau alt obiect în orificiul de admisie a aerului pentru a evita intrarea resturilor în motor după îndepărtarea filtrului.
  2. Determinați dacă filtrul dvs. are nevoie de curățare.
    2
    Determinați dacă filtrul dvs. are nevoie de curățare. K & N recomandă ca filtrele lor de aer să necesite service numai dacă oricare dintre foliile filtrului sunt acoperite atât de gros cu praf sau murdărie încât nu mai sunt vizibile. Dacă puteți vedea în mod clar pliurile de pe filtrul dvs., este posibil să nu fie nevoie să fie curățate, chiar dacă este murdară. [3] Dacă filtrul dvs. pare a fi înfundat sau fuzzy sau dacă s-au pierdut toate urme de strat roșu de ulei Probabil datorită curățării.
  3. Evitați praful și murdăria.
    3
    Evitați praful și murdăria. Dați filtrului o mișcare ușoară pentru a elimina orice resturi care se sprijină pe suprafață. Protejați-vă ochii și o mască de respirație dacă aveți pentru a evita inhalarea particulelor de praf. Aveți grijă să nu scuturați prea mult filtrul sau să manipulați în mod direct plăcile, deoarece acest lucru le poate deteriora. [4] De asemenea, puteți folosi o perie moale cu perii moi pentru a îndepărta praful fără a afecta filtrul. Pentru a evita mizeria, este recomandat să scoateți filtrul de aer în afară.
  4. Pulverizați filtrul cu soluție de curățare.
    4
    Pulverizați filtrul cu soluție de curățare. Luați sticla de agent de curățare cu aerosoli care a fost inclusă împreună cu filtrul. Pulverizați filtrul liber pe ambele părți. Este important să curățați atât suprafețele interioare, cât și cele exterioare ale filtrului, nu doar pliurile exterioare murdare. Asigurați-vă că fiecare plăcuță individuală a fost umezită bine cu detergent. [5] Utilizați cât mai multă soluție pentru a acoperi complet ambele părți ale filtrului. Soluția specială de curățare a filtrului de aer K & N poate fi achiziționată online sau oriunde sunt vândute accesorii auto.
  5. Lăsați soluția să se înmoaie pe filtru timp de 10 minute.
    5
    Lăsați soluția să se înmoaie pe filtru timp de 10 minute. Pe măsură ce curățatul se află pe filtru, acesta va începe să taie praful înțepător, făcându-l ușor să se clătească. Așezați filtrul în chiuvetă sau pe un prosop în timp ce soluția de curățare își face treaba. Acest lucru va împiedica gonda dizolvată să curgă și să se coloreze suprafața de lucru. [6] Aveți grijă să nu lăsați soluția de curățare să se usuce pe filtru.

Cap 2
Clătirea și uscarea filtrului

  1. Clătiți filtrul din interior cu apă rece.
    1
    Clătiți filtrul din interior cu apă rece. Porniți un furtun sau atingeți un flux de lumină. Țineți filtrul de aer direct sub flux, astfel încât apa să treacă prin interiorul filtrului spre exterior. Apa va îndepărta praful și murdăria slăbită de soluția de curățare. [7] Clătirea din exterior va duce doar la murdărirea mai departe în filtru. [8] Dacă filtrul dvs. de aer se întâmplă să fie foarte murdar, este posibil să fie necesar să repetați procedura de curățare și clătire de mai multe ori pentru ao readuce la o condiție nouă.
  2. Agitați excesul de apă.
    2
    Agitați excesul de apă. Alternativ, puteți opri filtrul cu un alt obiect la un unghi și lăsați-l să se usuce la picurare. Scoateți cât mai multă umiditate în picioare. Din nou, încercați să nu manipulați prea mult filtrul. [9] Setați filtrul pe un prosop curat și uscat pentru a absorbi mai multă apă. Pentru o uscare mai rapidă, asigurați-vă că lăsați filtrul într-o zonă bine ventilată la o temperatură ușoară. [10]
  3. Lăsați filtrul să se usuce peste noapte.
    3
    Lăsați filtrul să se usuce peste noapte. De obicei, va dura ceva între șase și opt ore pentru ca filtrul să se usuce complet în interior. Planificați-vă să serviți filtrul de aer într-un moment în care știți că nu veți avea nevoie să conduceți oriunde. [11] Nu încercați să aplicați ulei în timp ce filtrul este încă umed. Dacă este necesar, puteți instala temporar un filtru de aer obișnuit de unică folosință, astfel încât să puteți utiliza vehiculul în timp ce filtrul K & N se termină cu uscarea.

Cap 3
Umplând filtrul

  1. Aplicați un strat subțire de ulei în fiecare pliu din filtru.
    1
    Aplicați un strat subțire de ulei în fiecare pliu din filtru. Filtrul de aer K & N kitul de încărcare trebuie să includă, de asemenea, un ulei separat fie într-o sticlă de presare, fie într-o cutie de pulverizare aerosolizată. Acest ulei trebuie să fie împrăștiat direct peste fiecare glisieră din filtru. Dacă utilizați o sticlă de presare, rulați vârful de-a lungul părții superioare a pliului când stoarceți. Dacă folosiți o cutie de pulverizare, țineți filtrul la câteva centimetri distanță de duza pentru a vă asigura că straturile de ulei sunt corect. [13] Uleiul de filtru de aer K & N conține un colorant roșu subțire care face ușor să vedeți cât de mult filtru pe care l-ați acoperit. În momentul în care ați terminat, întregul filtru ar trebui să aibă o nuanță roșiatică. Utilizați un prosop de hârtie pentru a șterge excesul de ulei în jurul marginilor filtrului și pentru a lucra mai uniform în ulei. [14] Asigurați-vă că lucrați în afara sau într-o altă zonă bine ventilată și pulverizați uleiul de pe fața dumneavoastră.
  2. Lăsați uleiul să stea timp de 20 de minute.
    2
    Lăsați uleiul să stea timp de 20 de minute. Uleiul se va flutura în suprafața filtrului, creând o barieră mai eficientă. [15] Uleiul este folosit pentru a ajuta filtrul să colecteze praful, murdăria și alte resturi în momentul în care intră în admisia aerului. Uleiul contribuie, de asemenea, la protejarea filtrului de deteriorare, extinderea duratei sale de viață.
  3. Înlocuiți filtrul de aer.
    3
    Înlocuiți filtrul de aer. Glisați filtrul înapoi în slotul specificat în compartimentul motorului. Nu uitați să reintroduceți eventualele cleme sau cleme care o fixează. Motorul mașinii tale va fi acum protejat, optimizat și gata până la alte 50.000 de mile de drum deschis [16] Chiar dacă filtrele de aer K & N sunt proiectate să reziste, ar trebui să obții în continuare obiceiul de a verifica starea dvs. filtru la fiecare 25.000 de mile. [17] Dacă ați introdus un dop în priza de aer, nu uitați să îl eliminați înainte de a reinstala filtrul.