Cum să te distrezi atunci când ți-e frică de asta

Îți amintești ultima dată când ai avut "distracție". Wikipedia spune că distracția este "bucuria plăcerii". [1] Dacă începeți să vă simțiți anxios sau bolnav atunci când sunteți într-adevăr în "pericol" de a vă bucura de sine, asta ar fi pentru că vă este frică de ea.

Paşi

  1. Gândiți-vă la posibilele motive pentru care s-ar putea să vă fie frică să vă distrați.
    1
    Gândiți-vă la posibilele motive pentru care s-ar putea să vă fie frică să vă distrați. Doar câteva dintre ele ar putea fi: Un eveniment traumatizant care a avut loc, cel mai probabil atunci când te-ai bucurat de tine. Oamenii care reactioneaza prost la tine cand te distrezi.
  2. Scrie despre asta.
    2
    Scrie despre asta. Chiar dacă nimeni nu o vede, te va ajuta să ieși din sistemul tău.
  3. Vorbește cu cineva despre asta.
    3
    Vorbește cu cineva despre asta. Asigurați-vă că această persoană nu va fi judecată. Ar putea fi un terapeut, un prieten sau chiar un străin.
  4. Fă-ți lucrurile pentru tine.
    4
    Fă-ți lucrurile pentru tine. Faceți o plimbare în parc. Nu întreba pe cineva, ci doar să o faci. Dacă vă exercitați cu atenție cu atenție, așa cum ar trebui, nu se va întâmpla nimic rău.
  5. Încearcă-te încet "în afară" în situații și în locuri care ies din zona ta de confort.
    5
    Încearcă-te încet "în afară" în situații și în locuri care ies din zona ta de confort.
  6. Începeți să vă măriți implicarea cu ceilalți.
    6
    Începeți să vă măriți implicarea cu ceilalți. Nu sari în capătul cel mai adânc și nu participi la Jocurile Olimpice sau la ceva. Încearcă să mergi la comunitate sau să participi la funcții la locul de muncă. Luați pași pentru copii.