Cum să mananci apa

Chugging prea multă apă poate fi periculos. Supra-hidratarea vă poate inunda sistemul și vă poate dezechilibra electroliții, ducând la "intoxicarea cu apă" și, uneori, chiar la moarte. În mod moderat, totuși, ar trebui să puteți să vă deschideți gâtul și să eliminați apa cu risc mic de rănire dincolo de balonare. Asigurați-vă că înșine în siguranță și în mod constant.

Cap 1
Chugging eficient

  1. Asigurați-vă că apa este la o temperatură confortabilă de băut.
    1
    Asigurați-vă că apa este la o temperatură confortabilă de băut. Apa prea rece va provoca contractarea gâtului, făcându-l mai greu să cedați cât de repede doriți. Apa caldă va arde mucoasa gâtului dvs., făcând-o dureroasă pentru a continua - și poate provoca daune de durată.
  2. Cântați dintr-un recipient cu gură mare.
    2
    Cântați dintr-un recipient cu gură mare. Dacă doriți să vă bucurați mai repede, beți dintr-un recipient care are o gură largă: un pahar, un pitcher, un borcan de zidărie. Majoritatea sticlelor de apă prezintă o gaură foarte îngustă, care încetinește apa din momentul în care se toarnă din recipient. Din punct de vedere tehnic, veți putea să scoateți cea mai mare parte a apei dintr-o strangulare care se potrivește cel mai bine dimensiunii gurii. Luați în considerare faptul că gâtul dvs. poate să nu poată ține pasul cu acest volum de apă. Dacă utilizați o sticlă de plastic din plastic, puteți încerca să scrângeți capătul flaconului pe măsură ce vă loviți. Acest lucru va forța apa din sticlă mai repede decât ar curge altfel. Din nou, rețineți că mai rapid nu înseamnă mai sănătos. [1]
  3. Nu chipsi prea repede.
    3
    Nu chipsi prea repede. Dacă vă inundați sistemul cu apă, este posibil să nu puteți ține pasul cu voi înșivă. Acest lucru ar putea duce la sufocare, balonare și intoxicație cu apă. Dacă sursa de apă nu limitează viteza cu care apa se poate vărsa în gât, va trebui să reglați manual fluxul. Nu înclinați recipientul la capătul său - mențineți apă la un nivel ușor de gestionat.

Cap 2
Deschiderea gâtului

  1. Înclinați capul înapoi la aproximativ 45 de grade.
    1
    Înclinați capul înapoi la aproximativ 45 de grade. Încercați să faceți trecerea gâtului aproape verticală. Sfatuiti-va capul in asa fel incat apa sa curga in gat doar de forta gravitationala. În acest fel, nu va trebui să vă angajați mușchii gâtului să sugeți fizic apa de pe gât. În consecință, ar trebui să reușiți să obțineți mai repede. Nu vă întoarceți capul înapoi până când nu ați terminat apa. Dacă vă deplasați pasajul gâtului în timp ce apa este încă drenată, atunci apa ar putea fi încetinită de contracția musculară. Acest lucru vă poate face să vă sufocați. Niciodată nu vă loviți în timp ce vă culcați. Chugging-ul în timp ce crește orizontal crește probabilitatea ca apa să alunece în trahee, cauzând sufocarea.
  2. Relaxați-vă mușchii gâtului și turnați apa în jos.
    2
    Relaxați-vă mușchii gâtului și turnați apa în jos. Dacă simțiți că gâtul este tensionat, încercați să vă calmați. Nu efectuați mișcări de înghițire, deoarece acestea ar putea încetini procesul. Se toarnă la o rată constantă pentru a evita o rezervă. Ai grija! Este ușor să vărsați accidental apa în trahee, ceea ce poate provoca o serie de spasme de sufocare.
  3. Asigurați-vă că puteți respira.
    3
    Asigurați-vă că puteți respira. Dacă beți dintr-o sticlă, lăsați un mic spațiu între buza superioară și vârful gurii sticlei. Aceasta va permite aerului să curgă peste gura sticlei. Dacă aveți o sursă de aer diferită de interiorul flaconului, atunci nu va trebui să trageți sursa de apă din gură pentru a respira.

Cap 3
Chugging în moderare

  1. Înțelegeți riscul de hiponatremie sau "intoxicarea cu apă.
    1
    Înțelegeți riscul de hiponatremie sau "intoxicarea cu apă. "Dacă ai prea multă apă, prea repede, poți să-ți dai un dezechilibru electrolitic: rinichii nu pot spăla cantitatea de apă pe care ai consumat-o și sângele devine udat. Această apă suplimentară îți poate umfla celulele creierului, provocând creierul tău să se extindă periculos împotriva craniului Umflarea celulară rapidă și severă poate provoca convulsii, stop respirator, comă, hernii stem cerebrale și chiar moarte. [2] Se estimează că consumarea a peste 1,5 litri / oră pe parcursul mai multor ore poate crește considerabil riscul de hiponatremie. [3]
  2. Evitați aplauzele de apă când faceți activități de anduranță.
    2
    Evitați aplauzele de apă când faceți activități de anduranță. Riscul de hiponatremie este deosebit de ridicat dacă te-ai exercitat în mod constant pe o perioadă lungă de timp - și cu atât mai mult dacă faci performanțe într-un mediu fierbinte. Pierdeți sodiu (un electrolit) prin transpirație. Astfel, băut prea multă apă pentru a re-hidra pe parcursul activităților de anduranță - cum ar fi maratonul și triatlonii - pot dilua conținutul de sodiu al sângelui.
  3. Nu beți atât de mult încât să vă sufocați sau să vomitați.
    3
    Nu beți atât de mult încât să vă sufocați sau să vomitați. Dacă consumați prea mult lichid dintr-o dată, vă puteți sufoca, deoarece apa se varsă în căile respiratorii. Dacă vă inundați stomacul cu mai multă apă decât se poate manipula, este posibil să provocați involuntar excesul de apă. [4] Asigurați-vă că nu există gheață în apă. Este foarte posibil să se sufocă la moarte pe o bucată de gheață.
  4. Luați în considerare să beți apă în schimb.
    4
    Luați în considerare să beți apă în schimb. Dacă încercați să obțineți apă pentru beneficiile pentru sănătate și hidratare, rețineți că nu este mai eficient decât să beți apă. Mai mult, chugging-ul poate contracara potențial efectele pozitive ale apei potabile. [5] Dacă faceți apă pentru o competiție: amintiți-vă riscurile și gândiți-vă înainte de a vă alimenta. Întrebați-vă dacă câștigarea acestui concurs de chugging merită orice pierdere potențială a corpului.