Cum să modificați lagărele roților din spate

Schimbarea rulmenților din spate este o operație care nu trebuie efectuată de un mecanic. Aceasta este o sarcină pe care oricine cu experiență în domeniul automobilelor și acces la garaj le poate realiza singuri. Urmați acești pași pentru a schimba rulmenții roților din spate.

Paşi

  1. Jack masina sus, astfel încât roțile din spate sunt de pe sol.
    1
    Jack masina sus, astfel încât roțile din spate sunt de pe sol. Susțineți-o pe cricuri și fixați anvelopele din față.
  2. Gripați anvelopele din spate la orele 6 și 12 și împingeți-le.
    2
    Gripați anvelopele din spate la orele 6 și 12 și împingeți-le. Dacă au rezistență mică sau deloc, probabil că vor avea nevoie de rulmenți noi.
  3. Scoateți tava de transmisie, tava motorului și capacul din plastic de la axul suspensiei.
    3
    Scoateți tava de transmisie, tava motorului și capacul din plastic de la axul suspensiei.
  4. Scoateți roțile din spate.
    4
    Scoateți roțile din spate.
  5. Asigurați-vă că sunt reglate frânele de parcare și că mașina este în parcare.
    5
    Asigurați-vă că sunt reglate frânele de parcare și că mașina este în parcare. O transmisie manuală trebuie să fie în viteză.
  6. Scoateți piulița axului.
    6
    Scoateți piulița axului.
  7. Scoateți tampoanele de frână de pe etrier și dezabonați etrierul.
    7
    Scoateți tampoanele de frână de pe etrier și dezabonați etrierul. Aveți grijă să nu tensionați conducta de frână.
  8. Eliberați frâna de mână.
    8
    Eliberați frâna de mână.
  9. Slăbiți șuruburile care montează rotorul și scoateți-l.
    9
    Slăbiți șuruburile care montează rotorul și scoateți-l.
  10. Introduceți carcasa suspensiei astfel încât axa să fie paralelă cu solul.
    10
    Introduceți carcasa suspensiei astfel încât axa să fie paralelă cu solul.
  11. Îndreptați un arbore cu 2 sau 3 brațe pe arborele osiei și scoateți butucul.
    11
    Îndreptați un arbore cu 2 sau 3 brațe pe arborele osiei și scoateți butucul. Arborele va trage spre interior în timp ce strângeți dispozitivul de tragere. Când a mers cât de departe poate, hub-ul va apărea.
  12. Scoateți cursorul lagărului de la butuc.
    12
    Scoateți cursorul lagărului de la butuc. Aceasta va necesita o presă hidraulică.
  13. Scoateți tubul de alimentare al încălzitorului.
    13
    Scoateți tubul de alimentare al încălzitorului.
  14. Deblocați articulația CV.
    14
    Deblocați articulația CV. Șuruburile vor fi găsite în apropierea transmisiei.
  15. Scoateți axul.
    15
    Scoateți axul.
  16. Scoateți șuruburile din carcasa care înconjoară cele două elemente de fixare a ramei rulmentului.
    16
    Scoateți șuruburile din carcasa care înconjoară cele două elemente de fixare a ramei rulmentului.
  17. Puneți în jos arborele filetat al instrumentului de demontare a lagărului pentru a extrage rulmentul.
    17
    Puneți în jos arborele filetat al instrumentului de demontare a lagărului pentru a extrage rulmentul.
  18. Aplicați ușor unsoare de mare viteză la noul rulment.
    18
    Aplicați ușor unsoare de mare viteză la noul rulment.
  19. Transformați scula de demontare a lagărului roții în modul de înlocuire și instalați rulmentul.
    19
    Transformați scula de demontare a lagărului roții în modul de înlocuire și instalați rulmentul.
  20. Reinstalați dispozitivele de fixare a lagărului prin înlocuirea șuruburilor în carcasă.
    20
    Reinstalați dispozitivele de fixare a lagărului prin înlocuirea șuruburilor în carcasă.
  21. Utilizați instrumentul de demontare și înlocuire a rulmentului roții pentru a reintroduce butucul în rulment, asigurându-vă că acesta este pe deplin așezat.
    21
    Utilizați instrumentul de demontare și înlocuire a rulmentului roții pentru a reintroduce butucul în rulment, asigurându-vă că acesta este pe deplin așezat. Aveți grijă să nu împingeți cursorul interior al lagărului.
  22. Reinstalați axul, asigurându-vă că nu împingeți butucul înapoi din rulment.
    22
    Reinstalați axul, asigurându-vă că nu împingeți butucul înapoi din rulment.
  23. Reintroduceți șuruburile care susțin articulația CV la transmisie.
    23
    Reintroduceți șuruburile care susțin articulația CV la transmisie.
  24. Reinstalați rotorul.
    24
    Reinstalați rotorul.
  25. Resetați frâna de mână.
    25
    Resetați frâna de mână.
  26. Remontați piulița axului.
    26
    Remontați piulița axului. Cuplați-o până la 339 picioare (103,3 m) -puncte (459,684 Newton Meters sau 469,837 Kilogram Force Meters).
  27. Înlocuiți etrierul de frână.
    27
    Înlocuiți etrierul de frână. Strângeți șuruburile la picior de 85 de picioare (115,26 Nm sau 117,56 kilograme de forțe).
  28. Înlocuiți pneurile de frână.
    28
    Înlocuiți pneurile de frână.
  29. Reconectați tubul de alimentare al încălzitorului.
    29
    Reconectați tubul de alimentare al încălzitorului.
  30. Înlocuiți roata.
    30
    Înlocuiți roata. Strângeți șuruburile la picior de 96 picior (130,38 Nm sau 132,77 kilograme de forțe).
  31. Înlocuiți capacul transmisiei, capacul suspensiei și tava motorului.
    31
    Înlocuiți capacul transmisiei, capacul suspensiei și tava motorului.
  32. Scoateți suporturile pentru cricuri și coborâți mașina.
    32
    Scoateți suporturile pentru cricuri și coborâți mașina.