Cum să se ocupe de agresorii preșcolari

Există o mulțime de informații despre agresiune care poate fi găsită în mass-media, însă cea mai mare parte a acesteia se concentrează pe tema agresiunii adolescenților. Cu toate acestea, comportamentele de agresiune pot începe la vârste mult mai tinere. Dacă preșcolarul dvs. prezintă comportamente de agresiune sau a fost victimă a unui bully, este important să discutați cu copilul dvs. și să discutați cu profesorul sau consilierul acestuia.

Cap 1
Gestionarea unui copil care este altul

  1. Înțelegeți că preșcolarii au adesea un timp dificil de conectat cu alți copii.
    1
    Înțelegeți că preșcolarii au adesea un timp dificil de conectat cu alți copii. Copiii din grupul de vârstă preșcolară (cu vârste cuprinse între trei și șase ani) nu sunt, în general, pregătiți pentru prietenii reale și de lungă durată și pot să învețe să se ocupe cu alții în afara familiei. Pentru copiii care au puțină socializare reală în afara grupului de frați, experiența preșcolară poate fi încercată deoarece trebuie să se adapteze simultan la multe seturi diferite de competențe. La această vârstă, copiii nu se gândesc, în general, la alții, în ceea ce privește ceea ce doresc, și sunt, în mod obișnuit, egoiști, dar într-o manieră non-periculoasă. Prietenii sunt în principiu definiți ca persoana care este în prezent acolo, jucând cu ei. [1]
  2. Nu-ți pedepsi copilul înainte de a vorbi cu el.
    2
    Nu-ți pedepsi copilul înainte de a vorbi cu el. Desigur, este important să opriți comportamentul și acest lucru poate însemna unele consecințe, dar este la fel de important să înțelegeți cauzele care stau la baza comportamentelor de agresiune, astfel încât acestea să poată fi tratate și problema corectată. Acest lucru înseamnă a vorbi cu copilul dvs. pentru a afla de ce simte nevoia de a batea pe alții. Modalitățile de a vorbi cu copilul despre acest subiect vor fi discutate în următorii pași.
  3. Discutați sentimentele altor persoane cu copilul dumneavoastră.
    3
    Discutați sentimentele altor persoane cu copilul dumneavoastră. Vorbind cu copilul despre sentimentele altora este importantă și ar trebui să înceapă înainte de prima zi a școlii. Utilizarea limbajului reflectorizant permite copilului să învețe fără să simtă că are probleme. De asemenea, este important să folosiți cuvintele pe care le va înțelege copilul. [2] Spunând că simplul fapt de a fi "sentimentele lui Hane Janey" este mult mai eficient decât să vorbim despre stima de sine a lui Janey. Aveți grijă să nu folosiți un ton acuzator.
  4. Întreabă-l pe copilul tău de ce a blestemat celălalt copil.
    4
    Întreabă-l pe copilul tău de ce a blestemat celălalt copil. Solicitarea întrebărilor poate fi de asemenea utilă și poate permite copilului să explice propria versiune a evenimentelor și să-și dea raționamentul pentru motivul pentru care a acționat. De exemplu, întrebați-vă copilul dvs. "De ce ați tras părul lui Janey?" Sau "De ce ați folosit limbajul ieri?".
  5. Cereți-i copilului să se pună în pantofii altcuiva.
    5
    Cereți-i copilului să se pună în pantofii altcuiva. S-ar putea să întrebați un copil care se angajează probabil să agreseze cum ar simți dacă cineva ar face același lucru cu el. Lăsați-l să acționeze în acest scenariu. Această întrebare, care pare a fi simplă și directă, poate fi o forță bună pe care copilul trebuie să o reveleze că a fost victima agresiunii în trecut, ceea ce explică acum propriul său comportament de agresiune. Luați-vă copilul să-ți ceară scuze. Prescolarii de multe ori pur și simplu trebuie să se explice că ceva este rău, iar apoi vor încerca să o evite în viitor. Dacă ți-ai ajutat copilul să vadă că acțiunile lui rănesc un alt copil, cel mai probabil va fi deschis la scuze. Copiii prescolari tind să fie capabili să ierte și să uite mult mai ușor decât colegii lor mai în vârstă.
  6. Luați în considerare o primă privire la situație.
    6
    Luați în considerare o primă privire la situație. Discutați cu profesorii copilului dvs. despre abandonul școlar în timpul jocului sau în timpul unei alte activități de grup. De asemenea, v-ați putea oferi voluntar pentru a vă ajuta pe orice proiecte pe care copiii le sunt atribuite; acest lucru vă va permite să observați situația mai bine. Acest lucru vă poate ajuta să vedeți cum interacționează copilul dvs. cu alți copii. [3] Ați putea avea, de asemenea, colegii de clasă ai copilului dvs. la domiciliu sau la o excursie ca un picnic. Aceste excursii sau întâlniri vor încuraja amestecul și dacă observați orice comportament de agresiune, puteți să-l adresați exact atunci și acolo.
  7. Corectați comportamentul atunci când vedeți că apare.
    7
    Corectați comportamentul atunci când vedeți că apare. Dacă sunteți acolo pentru a vă asista copilul ca fiind un bătăuș spre altcineva, introduceți și corectați comportamentul copilului dumneavoastră. Acest lucru nu înseamnă că țipă la copilul tău, pentru că acest lucru îl va învăța că strigătul este bine. În schimb, spuneți calm ceea ce a făcut greșit, concentrându-se mai degrabă asupra acțiunilor sale decât asupra caracterului său, și apoi rugați-l să-și ceară scuze. De exemplu, dacă copilul dvs. scoate o jucărie cu care se joacă un alt copil, pur și simplu spuneți-i să se întoarcă jucăria copilului. Realizarea unei scuze corecte și sincere poate fi, de asemenea, o modalitate bună de a corecta orice caz de agresiune.
  8. Adresați-vă profesorului pentru detalii dacă profesorul copilului dvs. vă contactează mai întâi.
    8
    Adresați-vă profesorului pentru detalii dacă profesorul copilului dvs. vă contactează mai întâi. Dacă profesorul copilului dvs. este cel care inițiază contactul pentru a vă informa despre orice comportament de agresiune, încercați să rămâneți calm și să obțineți cât mai multe detalii despre incident. Cereți informații despre: numele copilului sau al copiilor care au fost hărțuiți. Unde a avut loc incidentul (indiferent dacă sa întâmplat în interiorul clasei sau în timpul jocului). Tipul de comportament care a fost expus.
  9. Luați în considerare aducerea copilului dvs. la un psiholog copil dacă el nu va opri intimidarea altora.
    9
    Luați în considerare aducerea copilului dvs. la un psiholog copil dacă el nu va opri intimidarea altora. Dacă copilul dvs. refuză să oprească alungarea altora, poate doriți să îl luați la un psiholog copil care îl poate ajuta să lucreze prin mânie și agresiune. De asemenea, psihologul vă va oferi sugestiilor copilului ce poate face pentru a-și depăși dorința de a-i intimida pe ceilalți. Amintiți-vă că această consiliere nu ar trebui să se simtă ca o pedeapsă și nu ar trebui tratată ca și cum ar fi ceva "rău" cu copilul tău. Mai presus de toate, agresiunea este doar imbunatatita si tratata prin dragoste si intelegere.
  10. Scoateți copilul din școală dacă problema nu este rezolvată.
    10
    Scoateți copilul din școală dacă problema nu este rezolvată. Unii copii pur și simplu nu sunt pregătiți pentru grădiniță în același timp cu alți copii. Întâlnirea cu atât de mulți oameni noi poate fi copleșitoare, ceea ce poate duce la acționarea agresivă a copilului dumneavoastră. Dacă copilul dvs. are dificultăți în a-și depăși comportamentele de agresiune, vă recomandăm să-l scoateți din școală și să așteptați încă un an înainte de al inscrie din nou în preșcolar. El poate avea nevoie pur și simplu de timp pentru a se obișnui cu a fi în jurul multor oameni. După ce ați renunțat la înscriere, lucrați împreună cu copilul pentru a vă perfecționa abilitățile sociale. Petreceți timp vorbind despre sentimentele altor oameni și despre modul în care copilul le poate afecta, a stabilit locurile de joacă pentru copilul dvs. și să-l aducă la ieșiri publice.

Cap 2
Ajutând un copil care a fost hărțuit

  1. Asigurați-vă că copilul care a fost hărțuit se simte în siguranță și iubit.
    1
    Asigurați-vă că copilul care a fost hărțuit se simte în siguranță și iubit. Copiii care sunt victimizați nu pot vorbi despre problemă la început. Este important să știe că sunt în siguranță și iubiți acasă, pentru a se simți confortabil în discutarea acestor probleme. De asemenea, ei ar trebui să se simtă ca ei să poată merge la profesor sau la un alt adult de încredere, cu orice preocupări legate de agresiune. Dați-i copiilor prea multe îmbrățișări și spuneți-le că nu este vina lui că a fost agresat.
  2. Discutați frecvent despre agresiune.
    2
    Discutați frecvent despre agresiune. Părinții ar trebui să aibă aceste conversații despre agresiune frecventă în momente relaxate, non-stresante ale zilei, indiferent dacă copilul este un bănuț suspect sau o victimă. Este important ca copilul să înțeleagă ambele părți ale ecuației. Vorbind cu copilul atunci când este relaxat, el îl poate ajuta să se simtă confortabil să se deschidă în legătură cu experiența sa de a fi agresată.
  3. Încercați să vă empați cu sentimentele copilului dumneavoastră.
    3
    Încercați să vă empați cu sentimentele copilului dumneavoastră. Ascultați cu adevărat când copilul dvs. încearcă să vă explice cum a fost agresat. Învățarea cum să empatizăți cu sentimentele copilului nu numai că vă va ajuta să înțelegeți problemele sale din perspectiva lui, care vă va ajuta să găsiți o soluție la comportamentul său, dar vă va ajuta, de asemenea, să-i câștigați încrederea.
  4. Luați în considerare contactarea părinților copilului care a hărțuit copilul.
    4
    Luați în considerare contactarea părinților copilului care a hărțuit copilul. Dacă copilul dvs. dorește să vă spună cine l-ar fi torturat, ar fi o idee bună să contactați părinții bully. Spuneți părinților despre incident și colaborați cu aceștia pentru a vă da seama când copilul le-ar putea cere scuze copilului.
  5. Creați un dialog deschis cu profesorul copilului dvs.
    5
    Creați un dialog deschis cu profesorul copilului dvs. Dacă copilul dvs. a fost victima unui bătăuș și v-a spus despre acest incident, stabiliți-vă un timp pentru a vă întâlni cu profesorul copilului dumneavoastră. Discutați politicile școlii cu privire la agresiuni și ce se poate face pentru a împiedica acest lucru în viitor. Odată ce profesorul este conștient de situație, el sau ea va fi capabil să țină un ochi pentru orice evenimente viitoare.
  6. Stabiliți o întâlnire cu un psiholog copil.
    6
    Stabiliți o întâlnire cu un psiholog copil. Dacă copilul tău refuză să meargă la școală din cauza agresiunii cu care se confruntă, ai putea să-l aduci la un psiholog copil care să-l ajute să-și depășească temerile și să-i dea sugestii pentru ceea ce ar putea face dacă are loc bullying în viitor. ca să aducă atenția cadrelor didactice asupra situației. Adresați pediatrul copilului dumneavoastră pentru o recomandare pentru un psiholog copil în zona dumneavoastră.