Cum să angajeze un avocat în litigii de afaceri

S-ar putea să vă confruntați cu o problemă controversată cu încălcarea contractului sau să aveți un client sau un client care a amenințat că vă va da în judecată. În calitate de proprietar de întreprindere mică, probabil că nu aveți nevoie de un avocat de afaceri pe litigii pe întreaga durată - dar atunci când aveți nevoie de unul, timpul este esențial. Pentru a angaja un avocat de afaceri litigii, interviu mai multe perspective care au experiență de manipulare tipul de caz cu care vă confruntați. Comparați aceste posibilități pentru a găsi pe cineva care va lucra bine cu dvs. și cu compania dvs. pentru a vă îndeplini obiectivele și pentru a vă aduce peste obstacolul în litigiu.

Cap 1
Explorarea opțiunilor

  1. Cereți recomandări.
    1
    Cereți recomandări. Colegii din aceeași industrie pot oferi informații despre orice avocați în litigii de afaceri pe care i-au folosit. Dacă ați utilizat în prealabil un avocat tranzacțional, aceștia ar putea fi de asemenea în măsură să recomande pe cineva puternic în litigiu. [2] [3] Dacă avocatul dvs. tranzacțional lucrează într-o firmă care include avocați ai litigiilor, pot exista beneficii avocat din aceeași firmă - în special dacă litigiul cu care vă confruntați implică un contract întocmit de avocatul tranzacțional. Recomandările colegilor care au avut recent succes într-un proces similar pot, de asemenea, să aibă o valoare extraordinară, în special dacă dimensiunea și sfera afacerilor lor seamănă cu a ta. De asemenea, puteți solicita recomandări din partea altor profesioniști cu care lucrați în mod regulat, cum ar fi contabili. De obicei, aceștia lucrează cu avocații în mod regulat și vă pot informa care are o reputație puternică și pe cine trebuie să vă îndepărtați. Rețineți că totuși trebuie să faceți recomandări - chiar dacă avocatul dvs. tranzacțional vă recomandă să utilizați departamentul de litigii al firmei dvs. - pentru a vă asigura că ați ales cel mai bun avocat pentru litigii de afaceri pentru afacerea dvs.
  2. Evaluați nevoile afacerii dvs.
    2
    Evaluați nevoile afacerii dvs. Litigiul în afaceri este un domeniu amplu, astfel încât, înainte de a vă lărgi căutarea, trebuie să aveți o idee bună despre modul în care procesul afectează afacerea dvs. ceea ce doriți să ieșiți din litigiu. [4] Avocați diferiți în litigii de afaceri se specializează în diferite tipuri de procese . Un avocat poate fi cel mai bun din zona dvs. în ceea ce privește gestionarea încălcării cazurilor contractuale, însă știe foarte puțin despre legea privind discriminarea angajaților. Avocații diferiți au diferite stiluri de litigii. Dacă sunteți dat în judecată de un fost angajat și sperați să ajungeți la o înțelegere relativ colegioasă, nu doriți să angajați un avocat agresiv care să se lupte pentru a câștiga procesul chiar și în detrimentul relației dvs. cu fostul dvs. angajat. Obiectivele dvs. vor fi, de asemenea, diferite dacă sunteți cel care a dat în judecată altcineva, spre deosebire de cazul în care sunteți cel dat în judecată. De asemenea, avocatul pe care îl alegeți ar trebui să fie cineva cu experiență care lucrează cu companii din industria dvs., astfel încât să vă poată oferi sfaturi despre modul în care litigiul ar putea afecta linia de jos, reputația afacerii dvs. și potențialul dvs. de creștere.
  3. Căutați directoare online.
    3
    Căutați directoare online. Statul sau asociația locală de baruri deține în mod obișnuit un director de căutare al avocaților autorizați în zona dvs. și aceasta poate fi o modalitate bună de a găsi concurenți puternici pentru a vă ocupa de cazul dvs. [5] În timp ce acest tip de căutare aruncă o rețea destul de largă, vă ajuta să identificați anumiți avocați sau firme pe care ar trebui să le analizați mai atent. Concentrați-vă pe cei care practică frecvent în jurisdicția în care procesul va fi depus. De exemplu, dacă aveți un angajat care v-a depus în instanța federală pentru o încălcare a legii federale a angajaților, aveți nevoie de un avocat care are experiență în litigiu în instanța federală - nu unul care se specializează în litigii de stat. De asemenea, vă recomandăm să vă limitați căutarea, dacă este posibil, la avocații care lucrează cu întreprinderi din aceeași industrie ca ale dvs. Multe industrii, cum ar fi industria construcțiilor, au legi specifice, iar legile, cum ar fi legile privind contractele care se aplică tuturor întreprinderilor, pot fi interpretate diferit, în funcție de configurația industriei și de cerințele și provocările specifice din domeniul dvs. de activitate.
  4. Investigați experiența și experiența fiecărui avocat.
    4
    Investigați experiența și experiența fiecărui avocat. Odată ce ați adunat o listă de nume de avocați sau firme despre care credeți că ar putea să vă gestioneze litigiile, vizitați site-urile lor pentru a afla mai multe despre specialitățile lor și despre realizările din sala de ședințe. [6] Site-ul vă poate oferi o idee bună despre mărimea firmei sau a practicii și unde este situată. Privind dimensiunea, precum și imaginile biroului firmei vă poate oferi o idee generală despre cât de mult vă puteți aștepta să plătiți pentru serviciile unui avocat. Avocații și site-urile firmei pot fi o mină de aur a informațiilor despre fundalul unui avocat, succese recente în litigii și victorii ale instanțelor. Cu toate acestea, rețineți că un site al avocatului este o publicitate - de obicei vor fi incluse doar informații pozitive, iar clienții enumerați ca "reprezentanți" pot fi, în realitate, cei mai impresionanți, dar nu neapărat reprezentativi ai listei de clienți a avocatului în ansamblu. Nu puneți prea multe acțiuni în topul avocaților sau în listele "cele mai bune". Acestea sunt frecvent votate de alți avocați, dintre care mulți sunt de acord să voteze unul pentru celălalt sau care votează pentru colegii și asociații prietenoși. În schimb, căutați recenzii de clienți colectate de organizații independente. Dacă este disponibil, acestea vă pot oferi o imagine reală a ceea ce este să lucrați cu avocatul respectiv.

Cap 2
Efectuarea de interviuri

  1. Programați mai multe consultări inițiale.
    1
    Programați mai multe consultări inițiale. Chiar dacă un avocat vine foarte recomandat de cineva în care aveți încredere, totuși doriți să interviu cel puțin două sau trei altele pentru a vă face o alegere în cunoștință de cauză. [7] Unii avocați ai litigiilor de afaceri oferă consultații inițiale gratuite; cu toate acestea, alții vor percepe o taxă fixă ​​relativ mică de câteva sute de dolari. Revizuirea inițială a site-ului avocatului ar trebui să dezvăluie dacă taxează pentru consultări inițiale, astfel încât să puteți construi aceste taxe în bugetul dvs. Încercați să programați consultările inițiale într-o succesiune relativ apropiată, dar asigurați-vă că vă lăsați suficient timp între fiecare pentru a trece peste notele dvs. din consultare și pentru a evalua avocatul, astfel încât să le puteți păstra separat. Urmăriți timpul de răspuns al fiecărui avocat în timp ce programați consultații, precum și cea mai apropiată dată în care acestea sunt disponibile pentru o întâlnire. Acest lucru vă poate oferi o idee generală despre cât de ocupat este acel avocat și cât de receptivi vor fi pentru dumneavoastră dacă îi angajați.
  2. Furnizați informații în avans.
    2
    Furnizați informații în avans. Avocații intervievați probabil vor avea nevoie de informații de bază despre afacerea dvs. și despre litigiile cu care vă confruntați, astfel încât acestea să fie pregătite să se întâlnească cu dvs. pentru a discuta despre opțiunile dvs. și despre ce pot face pentru a vă ajuta. oferă avocatului informații generale despre afacerea dvs. și despre poziția sa în industria dvs. Este posibil să doriți să includeți orice documente organizaționale dacă sunteți o corporație înregistrată sau un SRL. În anumite privințe, doriți să tratați aceste consultări inițiale la fel cum ați trata o întâlnire cu un potențial investitor. Avocatul care se ocupă de litigiul dvs. trebuie să aibă o înțelegere a reputației afacerii dvs. și a planurilor sale de creștere. Informațiile de bază complete despre afacerea dvs. pot ajuta avocatul să evalueze cu exactitate impactul oricăror procese, iar informații detaliate despre finanțele afacerii dvs. oferă avocatului informațiile necesare pentru a evalua decontările și costurile litigiilor prelungite.
  3. Puneți întrebări extinse.
    3
    Puneți întrebări extinse. Pentru fiecare interviu, vino înarmat cu o listă de întrebări, astfel încât să puteți evalua în mod corespunzător competențele, atitudinea, stilul litigiilor, preferințele de lucru și de comunicare ale avocatului. [9] [10] În special, doriți să întrebați obiceiurile de lucru ale avocatului, cum își gestionează volumul de muncă și stilul lor de comunicare de bază. Aflați cât de frecvent comunică cu clienții și cât de repede răspund la întrebările clientului. De asemenea, doriți să aflați ce tipuri de clienți are în mod obișnuit avocatul și unde se află expertiza și experiența lor specială. Dacă avocatul va lucra în primul rând cu altcineva în echipa dvs. de conducere, ar trebui să-i aduceți la consultarea inițială sau cel puțin să solicitați întrebări de la ei pe care le puteți întreba. Obiectivul dvs. general este de a găsi un avocat care să se integreze fără probleme în organizația dvs. și să se ocupe de litigii cu întreruperi minime, astfel încât întrebările pe care le adresați ar trebui să fie adaptate spre atingerea acestui obiectiv.
  4. Evaluați atmosfera biroului.
    4
    Evaluați atmosfera biroului. Litigiile reprezintă o zonă de stres sporită și rapidă, iar birourile de litigii sunt adesea tensionate. Cu toate acestea, personalul din cele mai bune birouri va avea un sentiment de teamwork și camaraderie, precum și o etică puternică a muncii și atenție la detalii. [11] [12] Acordați o atenție deosebită modului în care avocatul pe care îl intervievați interacționează cu subordonații, precum și cu alți avocații din birou. Evitați să angajați pe cineva care este nepoliticos sau respingător față de alți angajați ai firmei, indiferent de stația lor. De asemenea, trebuie să urmăriți modul în care avocatul interacționează cu dvs. Dacă un avocat vă întrerupe frecvent, ignoră sau respinge întrebările dvs., este posibil ca acestea să nu respecte pe deplin opinia sau poziția dumneavoastră. Acest lucru ar putea duce la un avocat care nu respectă dorințele dvs. cu privire la anumite aspecte ale litigiilor sau cine crede că știe mai bine decât ceea ce ar fi potrivit pentru afacerea dvs.
  5. Luați în considerare menținerea apelurilor înapoi.
    5
    Luați în considerare menținerea apelurilor înapoi. După consultarea inițială, vă recomandăm să luați avocați în biroul dvs. pentru a vă întâlni cu alți proprietari sau manageri și pentru a răspunde la orice întrebări suplimentare. Un al doilea interviu poate avea o importanță deosebită dacă anticipați că avocatul va lucra intens cu alte membri ai echipei de conducere. În mod special, dacă aveți întrebări legate de atitudinea avocatului sau de capacitatea acestuia de a lucra bine cu ceilalți, un al doilea interviu la birourile dvs. sau într-o locație neutră poate uneori să vă ofere o mai bună înțelegere a personalității avocatului. Rețineți că, de obicei, oamenii acționează diferit atunci când se află pe terenul lor de acasă, în propriul birou unde se simt confortabil și responsabil, decât într-un alt cadru.

Cap 3
Efectuarea selecției

  1. Comparați și contrastați avocații pe care i-ați intervievat.
    1
    Comparați și contrastați avocații pe care i-ați intervievat. Înființați un tabel sau o foaie de calcul și evaluați pozitiv și negativul fiecărui avocat în mod obiectiv pentru a găsi cel mai bun avocat care să răspundă necesităților dvs. de soluționare a litigiilor. [14] În general, veți dori să comparați cunoștințele, experiența, experiența și costul relativ . Pot exista alte criterii pe care doriți să le evaluați în funcție de nevoile afacerii dvs. și de tipul de litigiu cu care vă confruntați. Rețineți că, deși criteriile dvs. sunt obiective, evaluarea fiecărui avocat de multe ori va fi mai subiectivă. De asemenea, diferite criterii pot avea ponderi sau priorități relative diferite în funcție de nevoile subiective ale companiei dvs.
  2. Consultați-vă echipa de conducere.
    2
    Consultați-vă echipa de conducere. În funcție de modul în care este organizată afacerea dvs., poate fi necesar să vă consultați cu alții înainte de a vă angaja un avocat în litigii de afaceri. Chiar dacă nu este necesar, în mod obișnuit doriți să discutați cu cineva care va fi implicat în proces. [15] În special dacă aveți un avocat pe care îl favorizați, dar care nu se comportă bine pe hârtie împotriva celorlalți, acesta este ceva de care aveți nevoie pentru a discuta cu ceilalți. Dacă aveți divergențe semnificative în ceea ce privește modul în care avocații pe care i-ați intervievat clasați pe hârtie, poate fi necesar să vă adaptați criteriile pentru a vă adapta mai bine nevoilor. Partenerii dvs. vă pot ajuta în acest sens. Poate doriți să contactați avocații, după discuții cu echipa dvs. de conducere, în cazul în care au fost ridicate întrebări sau preocupări suplimentare.
  3. Urmăriți-vă cu toți avocații.
    3
    Urmăriți-vă cu toți avocații. Odată ce v-ați luat decizia, acordați-i timp pentru a permite fiecărui avocat pe care l-ați interogat să știți cât mai curând posibil, pentru a nu lăsa pe cineva să stea. Discutați cu avocatul pe care l-ați ales mai întâi pentru a vă păstra opțiunile în cazul în care nu vă mai poate reprezenta dintr-un anumit motiv. [16] Permiterea celorlalți avocați să știe că ați decis să mergeți cu altcineva este o importantă amabilitate profesională și, de asemenea, poate să le permită să elibereze resursele pe care le-au dedicat în anticiparea câștigării dvs. ca client. Rețineți că doar pentru că un avocat nu a fost potrivit pentru dvs. în această conjunctură particulară nu înseamnă că nu veți dori să le apelați undeva pe linie. De exemplu, este posibil să fi decis să nu angajeze un avocat, deoarece avea mai puțină experiență în disputele contractului de construcție decât un alt avocat. Cu toate acestea, are cea mai mare experiență în domeniul reglementărilor privind siguranța în construcții și doriți să păstrați numele la îndemână în cazul în care vă confruntați cu probleme în viitor.
  4. Solicitați un proiect de contract de reținere.
    4
    Solicitați un proiect de contract de reținere. Avocatul pe care l-ați ales să îl angajați ar trebui să vă poată furniza un proiect de contract de reținere pe care să îl puteți revizui și să îl consultați cu alți membri ai echipei dvs. de conducere, dacă este necesar. [17] Citiți acordul cu atenție și asigurați-vă că toată lumea înțelege acest lucru. Programați o întâlnire cu avocatul dvs. nou în biroul dvs., astfel încât membrii echipei dvs. de conducere să poată pune întrebări. Solicitați avocatului să vă explice acordul de reținere pentru dvs. și echipa dvs. de conducere înainte de a fi semnat, acordând o atenție deosebită pentru ceea ce este acoperit de contractul de reținut, cât de des vi se vor trimite facturi și cum vor fi înregistrate costurile. La întâlnirea inițială, avocatul dvs. ar trebui să explice și primii pași care vor fi luați în litigiu. Timpul este esențial, mai ales dacă ați primit deja o sumă de plată și o plângere. Dacă anticipați să dați în judecată altcineva, avocatul dvs. ar trebui să vă poată furniza un calendar cronologic pentru progresul etapelor inițiale ale litigiului.