Cum să ajute la reducerea sărăciei

Sărăcia este una dintre cele mai dificile probleme sociale ale umanității. Va fi nevoie de eforturi globale pentru a se termina complet, dar fiecare individ poate juca un rol. Nu va fi ușor, deoarece reducerea sărăciei este diferită de a ajuta o persoană săracă. Deși sărăcia este o problemă socială, sărăcia este o problemă individuală. Cu cunoștințe, angajament și efort puteți face diferența. Cu votul și cu dolari, puteți sprijini politicile care reduc sărăcia. Cu vocea ta, poți să conștientizezi și să susții schimbarea. Și cu efortul tău, poți să-ți organizezi oameni asemănători pentru a face schimbări de jos în sus.

Cap 1
Susținerea programelor eficiente de reducere a sărăciei

  1. Susțineți educația de calitate pentru toți.
    1
    Susțineți educația de calitate pentru toți. La nivel individual, gradul de educație al unei persoane este unul dintre cei mai puternici predictori ai potențialului de venit. Astfel, prin susținerea programelor care întăresc sistemul educațional, vă ajutați să oferiți indivizilor instrumentele necesare pentru a scăpa de sărăcie. [1] Educația este multidimensională. O bună educație rezultă dintr-o combinație de factori, inclusiv abilitatea instructorilor, finanțarea materialelor educaționale (cum ar fi manualele sau computerele) și atenția diligentă a performanței la fiecare nivel de clasă. Deci, atunci când vrei să susții o educație de calitate, înseamnă să susții o varietate de programe - de la instruirea instructorilor la acces egal - care ajută studenții să-și maximizeze potențialul academic. În timp ce o educație bună face mai puțin probabil ca un copil să crească pentru a fi o persoană săracă, nu elimină sărăcia în sine. Sărăcia este pur și simplu o lipsă de resurse (bani, în economia modernă). Dacă toată lumea are resurse, nimeni nu va fi sărac. Educația nu abordează în mod direct această problemă. Dacă toată lumea ar avea mâine o diplomă medicală, lumea ar mai avea nevoie de șoferi, casieri și pickers de fructe - și încă nu ar face prea mulți bani.
  2. Asigurați-vă că oamenii sunt plătiți corect.
    2
    Asigurați-vă că oamenii sunt plătiți corect. Cele două moduri cele mai simple de a face acest lucru includ stabilirea unor niveluri minime de salarizare care să țină oamenii din sărăcie și aplicarea unor politici robuste de negociere colectivă și de sindicare, cum ar fi dreptul garantat la grevă, protecția împotriva represaliilor și înregistrarea automată a sindicatelor. economiștii consideră că salariul minim crește șomajul, dovezile pentru acest lucru sunt slabe. [4] Poate că cele mai bune dovezi pentru un salariu minim pe economie sunt următoarele: nici o țară bogată nu are un salariu minim, iar o țară săracă nu are un salariu minim. Deși există câteva țări europene care nu au un salariu minim pe economie, sindicatele negociază ratele minime ale salariilor pentru fiecare sector al economiei [5]. Sindicatele puternice înseamnă, în general, salarii mari. Statele Unite sunt singura țară bogată din lume cu legi slabe de muncă. Normal, SUA are cea mai mare rată a sărăciei din toate țările bogate și una dintre cele mai scăzute rate de sindicalizare. Deoarece ponderea forței de muncă sindicate a scăzut, creșterea sărăciei în muncă a crescut în tandem [6].
  3. Creșterea rețelei de protecție socială.
    3
    Creșterea rețelei de protecție socială. În timp ce educația și salariile puternice îi împiedică pe oameni să cadă în sărăcie în primul rând, rețeaua de protecție socială garantează celor care cad în sărăcie. Rețeaua de securitate socială include transferurile de numerar, prestațiile în natură și statutele care definesc obligațiile creditorilor față de debitori și angajatori față de angajați. Cu cât rețeaua de protecție socială este mai puternică, cu atât mai mult îi scoate pe oameni din sărăcie. Beneficiile nete de siguranță socială în SUA sunt adesea insuficiente pentru a scoate pe cineva din calea sărăciei, ceea ce înseamnă că, chiar și cu beneficiile lor eligibile, ele continuă să scadă sub pragul sărăciei. [7] Exemplul clasic al programelor de transfer de numerar în SUA Asigurările sociale pentru persoanele cu handicap (SSD) și asigurarea suplimentară de securitate (SSI). SSI, de exemplu, oferă pur și simplu anumite tipuri de oameni săraci bani - un transfer de numerar de la guvern la individ. [8] SNAP (ștampila alimentară) și medicaid sunt beneficii în natură. Aceste programe nu dau bani unei persoane, astfel încât să poată obține propriile alimente și îngrijiri medicale, le dau bunul sau serviciul în mod direct. Statutul care contribuie la rețeaua de protecție socială ar putea include legi cu privire la hârtie, care definesc dobânda maximă admisibilă pentru o persoană care poate fi acuzată, protecția împotriva falimentului și legile plătite în caz de boală [9]
  4. Extindeți calitatea de proprietar.
    4
    Extindeți calitatea de proprietar. Proprietatea asupra bunurilor determină averea, în timp ce suma pe care o persoană o face determină venitul. Majoritatea programelor de reducere a sărăciei evidențiază creșterea veniturilor, dar creșterea bogăției este la fel de importantă, deoarece bogăția este mai permanentă. Extinderea dreptului de proprietate poate fi realizată în mai multe moduri, printre care: creșterea accesului la credite cu dobândă redusă pentru persoanele sărace [10]. Dobanda este pretul banilor. Dacă banii sunt împrumutați la un preț scăzut, aceasta permite oamenilor să cumpere active, cum ar fi imobile sau întreprinderi, la un preț scăzut. [11] Crearea de stimulente juridice puternice pentru proprietatea angajaților. [12] Acordarea de către angajați a dreptului de proprietate asupra firmelor pe care le desfășoară pentru a lărgi distribuția activelor. De exemplu, firmele cu o anumită dimensiune ar putea fi obligate să renunțe la acțiunile angajaților lor, proporțional cu profitul obținut din munca lor "imaginați cât de diferit ar putea fi distribuit averea dacă angajații unei companii uriașe precum Walmart erau toți acționari în companie. Luați o casă ca o metaforă pentru bogăție și venit. Echipajul de construcție care construiește casa reprezintă venit, iar materialele de construcție reprezintă începutul bogăției. Echipajul este o resursă valoroasă, dar beneficiile sale sunt tranzitorii. Atâta timp cât echipajul este folosit pentru a construi casa, materialele de construcție au un beneficiu permanent.

Cap 2
Fiind un avocat eficient

  1. Vorbiți cu prietenii și asociații ca o practică pentru o advocacy mai serioasă.
    1
    Vorbiți cu prietenii și asociații ca o practică pentru o advocacy mai serioasă. Abordați-vă prietenii, familia și cunoștințele despre problemele pe care sunteți pasionați. Obiectivul dvs. ar trebui să fie acela de a le îngriji de această problemă. Gândiți-vă la experiențele, simpatiile și temperamentele lor, astfel încât să puteți realiza un apel care este cel mai probabil să reușească. [13] De exemplu, imaginați-vă că unchiul dvs. este ofițer de poliție într-o zonă săracă. Problema care vă interesează este educația. Dacă vrei să-l faci să aibă grijă de educație în același mod pe care îl faci, vorbește-l cu el despre cum lipsa oportunităților educaționale contribuie la infracțiuni. Ai putea să te deschizi spunând ceva de genul ăsta: "Știi că tocmai au redus finanțarea pentru programele de tip afterschool din Sandtown? Mai bine pregătește-te să începi să-i urmărești pe copii din tot orașul. Copiii care nu au nimic de-a face nu intră în necazuri. "Este mai ușor să influențezi opinia cuiva despre un subiect nou decât să-ți schimbi mintea despre ceva. Discutați cu aceștia despre subiecte necunoscute sau abordați subiecte noi în moduri necunoscute.
  2. Profitați de mediile sociale.
    2
    Profitați de mediile sociale. Platformele media sociale precum Twitter, Instagram și Facebook pot fi o modalitate excelentă de a crește gradul de conștientizare a unei probleme. Aceste instrumente vă permit să ajungeți la audiențe mari, cu un efort relativ mic și numeroase probleme au devenit virale (obținute notorietate rapid) cu ajutorul mijloacelor de comunicare socială [14]. Utilizați medii sociale pentru a promova articole, videoclipuri și meme care abordează oricare dintre multele fațete de a pune capăt sărăciei. În timp ce accesul social media este larg, efectul său este adesea superficial. Chiar dacă este o modalitate excelentă de a răspândi un mesaj, numai mediile sociale nu produc schimbări de durată. Supremația de dependență de mass-media socială riscă să creeze o mulțime de "neglijenți" sau de oameni care continuă să lovească butonul "împărțire" pentru a răspândi un mesaj, dar nu iau nicio măsură dincolo de asta.
  3. Deveniți un creator de conținut.
    3
    Deveniți un creator de conținut. Dacă doriți să vă faceți un pas în plus, creați conținut care abordează problemele legate de sărăcie. "Crearea conținutului" este un termen larg, însă tot ceea ce înseamnă într-adevăr este crearea unui tip de media - indiferent dacă este audio, video, vizual sau scris. Pentru a vă publica conținutul, puteți să vă creați propria platformă sau să contribuiți la altcineva, în funcție de efortul pe care îl puteți dedica. [16] Podcast-urile, blogurile și YouTube reprezintă modalități excelente de a vă publica mesajul. Puteți crea propriul dvs. blog, podcast sau canal YouTube dacă credeți că puteți atrage un public și doriți un control complet asupra mesageriei. Consultați Începeți propriul podcast și începeți un blog pentru a afla mai multe. Există o mulțime de moduri de a vă publica conținutul pe site-ul altcuiva, dar toți vor să se fierbe până la două metode de bază: [17] Îi poți da ceea ce vor sau dacă îi convingi să accepte ceea ce Oferind. Căutați bloguri, podcasturi și canale YouTube pe care credeți că le va crea o platformă bună pentru mesajul dvs. și le veți întreba despre politicile lor privind trimiterile. Fie că vă vor cere să creați ceva despre un anumit subiect, fie că veți dori să le puneți pe ceva la care lucrați.
  4. Alăturați-vă unui grup.
    4
    Alăturați-vă unui grup. Multe voci împreună sunt mai puternice decât o singură voce. Prin aderarea la un grup care se ocupă de aceleași probleme cu care vă preocupați, veți câștiga credibilitate și acces. De exemplu, dacă preocuparea dvs. specială este sărăcia în rândul femeilor care lucrează, puteți să vă alăturați unui grup de 9 - 5, care lobby și susține această problemă. [18] În calitate de membru de la 9 la 5, veți câștiga credibilitate atunci când vorbiți cu alții despre sărăcia în rândul femeilor care muncesc. Spunând: "Sunt membru de 9 până la 5 și ne ocupăm și organizăm în numele unor probleme de interes special pentru femeile sărace și care lucrează", are un inel mult mai bun decât "Știți ce cred? "În plus, 9 la 5 are deja un buletin informativ, un site web și un blog. Ce modalitate mai bună de a vă răspândi ideile despre sărăcie și femeile care muncesc, decât să le difuzați unui grup pe care deja știți că-i pasă de această problemă?
  5. Adresați-vă factorilor de decizie.
    5
    Adresați-vă factorilor de decizie. Fiți un avocat prin luarea mesajului dvs. către persoane care au puterea de a face schimbările pe care doriți să le faceți. Cu o problemă la fel de mare ca sărăcia, există o mulțime de factori de decizie și o mulțime de modalități de a comunica cu ei. De exemplu: Puteți scrie o scrisoare editorului ziarului local, congresmanului, senatorului, primarului sau altei figuri politice. [19] Adresați-vă reprezentantului ales. Începeți o petiție online (pe care ați răspândit-o prin intermediul rețelelor sociale). Deoarece o singură voce ar putea să nu fie suficientă, permiteți factorilor de decizie să știe cât de mulți oameni au grijă de problema pe care sunteți pasionat. Change.org este unul dintre cele mai cunoscute locuri pentru a crea o petiție online, dar este departe de a fi singura. [20] Dacă ați adunat suficiente semnături, investiți banii și timpul pentru a tipări o copie de hârtie. Mână care livrează un teanc de hârtii cu 30.000 de semnături este mult mai vizibil decât trimiterea unui e-mail cu un atașament.

Cap 3
Organizarea pentru schimbare

  1. Reduceți problema.
    1
    Reduceți problema. Vrei să reduci sărăcia și asta este un obiectiv lăudabil. Dar numărul de persoane care doresc să crească sărăcia se apropie de zero. Deci, de ce sărăcia este încă o problemă? Unul dintre motive este faptul că sărăcia este o problemă mare și majoritatea oamenilor nu știu de unde să înceapă. [21] Deci, dacă încercați să organizați un grup pentru a lupta împotriva sărăciei, oamenii vor dori să știe cum vă planificați să faceți acest lucru și unde se potrivesc. Dacă nu îi puteți da un răspuns care îi va face să înțeleagă modul în care acțiunea lor specifică va duce la rezultatul tangibil al unei sărăciri mai puține, va fi o vândă dură. De asta îți îngust mesajul. La început, problema dvs. ar trebui să fie cât mai concretă și mai specifică posibil. Oamenii nu s-ar putea să înțeleagă cum pot reduce sărăcia, dar vor înțelege cum să construiască 500 de case mici de 300 de metri pătrați pentru a scoate pe cei fără adăpost din orașul tău de pe stradă.
  2. Identificați aliații voștri.
    2
    Identificați aliații voștri. Chiar dacă aveți un mesaj perfect și o strategie ingenioasă pentru a rezolva problema pe care doriți să o rezolvați, trebuie să aveți tovarăși în armă pentru a executa strategia. Veți progresa mult mai bine dacă vă apropiați de ei decât dacă așteptați să vă apropie, astfel încât să identificați acești oameni. [23] Evaluați-vă aliații și dușmanii pe un spectru, de la cei mai prietenoși la cei mai ostili. Activiștii activi și aliații activi ar trebui să se afle la un capăt cu oponenți activi și conducători la celălalt capăt. De exemplu, dacă doriți să transformați Proiectul Tiny House într-o realitate, activiștii și aliații activi ar putea fi aceia care ajută deja pe cei fără adăpost, cum ar fi directorii de bucătării și adăposturi de supă. Activiștii de vârf vor fi cei cu profil public, iar aliații activi sunt cei care sunt implicați în muncă, dar au un profil mai scăzut. Leaderii și adversarii activi ar putea fi dezvoltatori, membri și lideri ai grupurilor Not In My Backyard (NIMBY) și oficialii lor aleși.
  3. Elaborați detaliile preliminare ale planului dvs.
    3
    Elaborați detaliile preliminare ale planului dvs. Odată ce ați identificat cine este probabil să fie cu dvs. și împotriva dvs., trebuie să elaborați detaliile de bază despre modul în care vă veți realiza obiectivul. Nu trebuie să țineți cont de fiecare centimetru din bugetul dvs. și planificați un itinerar pentru fiecare zi a anului viitor. Dar ar trebui să estimați costul și ar trebui să proiectați cât timp va dura pentru a vă atinge obiectivul. [24] Vă schimbați planul de bază, astfel încât să puteți avea un pas efectiv când vine timpul să vă recrutați aliații. Prin urmare, încercați să aflați cum succesul planului vostru va aduce beneficii partenerilor dumneavoastră potențiali. Deci, explicați directorului adăpostului câte paturi se va elibera de adăpostul casei Tiny House. [25]
  4. Dezvoltați un grup de bază.
    4
    Dezvoltați un grup de bază. [26] Odată ce v-ați identificat aliații și ați creat un plan de bază, trebuie să recrutați o echipă de lideri care vă pot executa proiectul. Începeți prin a vă apropia de activiștii de vârf și de a vă deplasa înapoi. Căutați persoane cu legături cu comunitatea care au experiență în strângerea de fonduri, în comunicații, în organizarea câmpurilor și în colaborarea cu oficialii aleși. Încercați întotdeauna și "încălziți" conducerea dvs. înainte de a vă apropia de un aliat țintă. O conducere caldă este doar un posibil aliat cu care aveți o legătură personală - chiar dacă este doar printr-o cunoaștere reciprocă. Este întotdeauna mai ușor să convingi un plumb cald decât este un plumb rece - o țintă pe care nu aveți nicio legătură. Întâlnirile față în față reprezintă cea mai eficientă formă de contact, urmată de apeluri telefonice calde, e-mailuri calde, apeluri telefonice reci și e-mailuri reci. Nu vă surprindeți dacă 90% din emailurile dvs. reci nu răspund. [28]
  5. Ieșiți din calea dvs. pentru a primi informații de la grupul dvs. de bază.
    5
    Ieșiți din calea dvs. pentru a primi informații de la grupul dvs. de bază. Feedback-ul și intrarea sunt absolut necesare, în special în fazele de început ale unei organizații. Dacă nu aveți deja o reputație legendară în comunitatea activistă, oamenii vor dori să facă mai mult decât să ia ordine de la dvs. [29] Amintiți-vă că recrutați o echipă dintr-o bază de aliați. Nu ar fi aliați dacă nu au încă legături cu cauza dvs. și nu ar fi în grupul de activiști de bază dacă nu ar avea calificările pentru asta. Afacerea dvs. va beneficia de intrările și contactele lor în moduri neașteptate. De exemplu, unul dintre membrii echipei dvs. de bază ar putea avea o legătură cu un distribuitor de bunuri cu consum redus, ceea ce ar putea ajuta Tiny House să se aventureze foarte mult.
  6. Construiți baza de sprijin pentru a-ți construi puterea.
    6
    Construiți baza de sprijin pentru a-ți construi puterea. Puterea este capacitatea de a face ceva. Vrei să poți face ceva și vei fi mai probabil să o faci dacă o mulțime de alte persoane vor să facă același lucru. Cele mai de succes organizații de eliberare au puternice baze populare de sprijin - ele nu sunt doar liste de mail și donatori. Dacă doriți ca organizația dvs. să aibă succes, trebuie să construiți o bază de sprijin în cadrul comunității. [30] Începeți eforturile de construire a bazei prin atingerea conexiunilor celor din echipa de bază. În mod ideal, recrutează membri și voluntari, care, la rândul lor, recrutează membri și voluntari și așa mai departe și așa mai departe. Apoi, conectați-vă cu alte organizații simpatice. Este întotdeauna mai bine să aveți o legătură cu organizația, deci dacă cineva din echipa dvs. este membru al unei biserici, al unui membru al uniunii sau al unei părți a unui club (cum ar fi Kiwanis, Rotary sau Lions), începeți acolo . Dar chiar dacă nu aveți o legătură cu o biserică locală sau cu un club, trebuie să ajungeți. Aceștia pot oferi voluntari, posibili membri și asistență financiară în natură și financiară [31]. În cele din urmă, să se angajeze în comunitatea directă. Extinderea directă este o activitate cum ar fi ștergerea clipboard-ului la un eveniment local sau efectuarea unei vizite de la ușă la ușă. Cu proiectul Tiny House, le-ai putea explica scopul sau proiectul și le-ai beneficiat de ele (adu-le pe oamenii străzii de pe străzi) și este benefic pentru destinatari (crearea unui adăpost). este cel mai puțin eficace ", dar totuși merită. [32]
  7. Consolidați conexiunile dintre membrii dvs.
    7
    Consolidați conexiunile dintre membrii dvs. Înființați o organizație pentru a aborda o problemă și veți avea nevoie de un angajament puternic din partea dvs. pentru a face acest lucru. Cea mai bună modalitate de a mări membrii în jurul problemei este de a vorbi despre ea "mult". Organizați întâlniri deschise comunității și conduse de membrii și liderii de bază cu scopul de a crește gradul de conștientizare cu privire la problema dvs. și de a ajunge la un plan de acțiune consensual. Regula principală a unei întâlniri este să înceapă la timp și să se încheie mai devreme. A doua regulă este de a avea o discuție structurată - nu o dezbatere fără sens. Aceasta sesiune isnâ € ™ ta colegiu taur; indiferent dacă participanții o știu sau nu, construiți un plan de acțiune. [33] O modalitate de a aplica acest lucru exemplului Casei Tinere ar putea fi organizarea unei întâlniri legate de avansarea obiectivului - cum ar fi îndepărtarea multora pentru ao pregăti pentru începerea construcției.
  8. Ascultați ce au de spus părțile interesate.
    8
    Ascultați ce au de spus părțile interesate. În timp ce doriți să asigurați conexiuni între grup în timpul ședințelor de întâlnire, aceasta nu este singura utilizare pentru ei. Dumneavoastră și echipa dumneavoastră trebuie să ascultați ce au de spus membrii și comunitatea despre problemă, cum le afectează și ce înseamnă rezolvarea cu succes a problemei. Revenind la exemplul proiectului Tiny House, este posibil să aveți o mulțime de persoane fără adăpost și fără adăpost care să participe la întâlnirile dvs. Evident, ei vor dori o casă, dar ce dacă auziți feedback despre modul în care doresc să lucreze? Folosiți feedback-ul în avantajul dvs. "dacă aveți posibilitatea ca persoanele fără adăpost să furnizeze toate sau unele din forța de muncă pentru construcția caselor, aceasta vă poate ajuta bugetul, viața și economia locală.
  9. Alegeți o luptă pe care o puteți câștiga.
    9
    Alegeți o luptă pe care o puteți câștiga. Dacă puternicul ar avea intenția de a rezolva problema pe care o organizați în jur, ar fi fost deja rezolvată. Dar nimeni cu putere nu va asculta cererile (sau cererile) decat daca aratati ca aveti puterea de a va complica viata. Durerea de a spune "nu" pentru tine trebuie să depășească durerea de a spune "ochii". [34] Deoarece puterea este capacitatea de a face un lucru, trebuie să demonstreze capacitatea organizației tale de a face lucruri. Nu vă subminați percepția puterii dvs. prin alegerea unei lupte pe care o veți pierde. De exemplu, probabil că nu vrei să încerci să fugi Primăria pentru prima demonstrație de putere, deoarece Primăria este o țintă intimidantă și bine apărată. Cu toate acestea, dacă dezvoltatorii locali sunt cei care stau în calea Proiectului Tiny House, puteți executa, probabil, o demonstrație foarte perturbatoare (dar pașnică) la Camera de Comerț Picnic locală. O demonstrație de acest tip atrage multă atenție, ceea ce generează notorietate, ceea ce generează calitatea de membru, ceea ce mărește și mai mult puterea.
  10. Repetați, apoi executați.
    10
    Repetați, apoi executați. Practica este perfectă. Înainte de lansarea demonstrației, asigurați-vă că toată lumea își cunoaște rolurile și sarcinile. Asigurați-vă că demonstranții știu ce să facă în cazul în care organele de forță fac o apariție sau mulțimea în care demonstrează că se transformă în ostilitate. Mulți oameni cred că jocul de rol este un fel de brânză, și ei au dreptate. Cu toate acestea, jocul de rol este una dintre cele mai eficiente modalități de a pregăti oamenii pentru furia unei mulțimi ostile.
  11. În sus ante până când adversarul tău se pliază.
    11
    În sus ante până când adversarul tău se pliază. O demonstrație reușită a puterii poate începe o buclă de feedback pozitiv. Succesul mărește puterea, care vă va permite să alegeți o țintă mai semnificativă. Trebuie să continuați luptele pe care le puteți câștiga până când adversarul tău se dă. [35] [36] De exemplu, Mișcarea drepturilor civile din anii 1950 și 60 a fost lansată de către Boycott din Montgomery Bus. Sistemul de autobuz municipal al unui mic oraș sudic este o țintă relativ minoră, dar succesul Boycottului a întărit Mișcarea. Mișcarea a continuat să vizeze ținte progresiv mai mari, cum ar fi Woolworth, statul Mississippi și Convenția Națională Democrată din 1964. Proiectul dvs. Tiny House, probabil, nu va necesita un efort atât de mare, dar se aplică același principiu.