Cum să cucerești insomnia prin numărarea respirațiilor

Implicând mintea ta în procesul de respirație, calmează mintea și relaxează corpul. Noaptea induce somnul. Poate înlocui pastile de somn pentru unii oameni.

Cap 1
Paşi

  1. Lie și închide ochii.
    1
    Lie și închide ochii. Urmați acești pași simpli. În timpul respirației incipiente: Concentrați-vă pe răceala ușoară din interiorul nasului. În timpul respirației în aer: conteaza încet în minte, numărul "singur". Repetați același număr în timpul respirației în aer liber. Nu încercați să schimbați modelul de respirație. Următorul inhalator: Bucurați-vă din nou de răcoarea din nas. Expiratie

Cap 2
dincolo de somn de calitate

  1. Gândiți-vă la câteva respirații sau pur și simplu concentrați-vă asupra senzațiilor din nas, în timpul respirațiilor in-out și oriunde, oriunde și oricând, atunci când - în mod inactiv și stresat, trezindu-se, mergând, făcând ceva, ascultând, juca jocuri, furios, trist, vinovat, frustrat, stresat, obosit ".
    1
    Gândiți-vă la câteva respirații sau pur și simplu concentrați-vă asupra senzațiilor din nas, în timpul respirațiilor in-out și oriunde, oriunde și oricând, atunci când - în mod inactiv și stresat, trezindu-se, mergând, făcând ceva, ascultând, juca jocuri, furios, trist, vinovat, frustrat, stresat, obosit ". În câteva luni, vă veți concentra spontan asupra respirației, după cum este necesar, menținând o minte calmă și un corp relaxat. Făcând acest exercițiu simplu vă pot ajuta să reduceți stresul și anxietatea.