Cum să creați un meniu pentru un fast-food sănătos pentru acasă

Mâncarea rapidă este rapidă și ușoară, dar cea mai mare parte din ea nu este chiar atât de sănătoasă. Cu toate acestea, lipsindu-vă de ea tot timpul este un pic de plictisit, deci există o soluție - faceți-vă propriul fast-food acasă. Nu va fi la fel de rapid, dar poate fi de multe ori mai sanatos!

Paşi

  1. Faceți o listă a mâncărurilor fast-food gustoase pe care le comandați în mod normal, atunci când doriți să mâncați afară.
    1
    Faceți o listă a mâncărurilor fast-food gustoase pe care le comandați în mod normal, atunci când doriți să mâncați afară. Printre exemplele obișnuite se numără: burgeri și cartofi prajiti cu băuturi sifonice sau lapte de whisky WH.shared.addScrollLoadItem ('img_ea26879dc1')
  2. Reintroduceți mâncărurile fast-food pe care dvs. și familia dvs. le mâncați.
    2
    Reintroduceți mâncărurile fast-food pe care dvs. și familia dvs. le mâncați. Aveți multe puteri pentru a reinventa și pentru a îmbunătăți starea de sănătate a fast-food-ului în mediul dvs. de origine. Selectați opțiunile care vă plac cel mai mult și apoi urmați câteva exemple în pașii următori, pentru a îmbunătăți meniul pentru fast-food servit acasă. Utilizați întotdeauna cele mai bune și cele mai proaspete ingrediente pentru o nutriție optimă. Prefer uleiuri mai sănătoase peste grăsimi saturate, trans-grase sau solide. Un studiu recent din British Medical Journal a arătat că uleiurile de măsline și de floarea soarelui sunt uleiuri bune care nu par a fi implicate în boala cardiacă. Totuși, încercați foarte mult să evitați prăjirea adâncă.
  3. Refaceți opțiunea burger și cartofi prajiti.
    3
    Refaceți opțiunea burger și cartofi prajiti. Burgerul și cartofii prajiti nu trebuie să fie o experiență de grăsime, zahăr și calorii goale. Poate fi o carne cu adevărat satisfăcătoare și gustoasă care are o multime de alimentație: Alege carne de burger de calitate pentru a face din bomboane de burger. Asigurați-vă propriile patties și utilizați ulei de măsline sau de floarea-soarelui pentru a le prăji, sau coaceți-le. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_0e35dd77e5')
  4. Reduceți pizza îmbibată cu grăsime și transformați-o sănătoasă.
    4
    Reduceți pizza îmbibată cu grăsime și transformați-o sănătoasă. Pizza poate fi îngrășată dacă nu ai grijă cât de mult mâncați scoateți versiunile. Iată cum se poate îmbunătăți: Alegeți o bază de pizza subțire, integrală. Încercați să creați o bază integrală de grâu în întregime făcând grâu integral, speltă sau altă făină integrală în locul făinii albe. Utilizați tăvile neacoperite sau hârtia pergament pe tava de pizza, în loc să adăugați mai multe grăsimi pentru a împiedica lipirea. Alegeți carne slabă. În loc de pepperoni, salam, cârnați și slănină, alegeți fâșii de miel de prăjit, piept de pui mărunțit, șuncă sau creveți. Reduceți cantitatea de brânză utilizată de cel puțin jumătate sau folosiți brânză cu conținut scăzut de grăsimi. Alternativ, nici măcar nu adăugați brânză. Utilizați topping-uri de legume în loc de topping de carne. Nu aveți pâine de usturoi, dar aveți cu o mulțime de salate proaspete. Nu uitați alte opțiuni rapide italiene, cum ar fi pastele sau lasagna, cu o mulțime de legume în sos și pâine de usturoi de casă, folosind unt adevărat (nealterat) sau ulei de măsline și usturoi proaspăt.
  5. Faceți pește și chipsuri de casă.
    5
    Faceți pește și chipsuri de casă. Faceți degetele de pește de casă și faceți chipsuri coapte. Nu adăugați prea multă sare și asigurați-vă că aveți o salată pe partea laterală și un anumit ketchup de casă (sos de roșii).
  6. Creați pui prăjit cu uleiuri sănătoase și prăjituri puțin adânci.
    6
    Creați pui prăjit cu uleiuri sănătoase și prăjituri puțin adânci. În loc să se prăjească adânc, se prăjește în uleiul puțin adânc, folosind un ulei sănătos cum ar fi ulei de măsline sau de floarea-soarelui. Vedeți Cum puteți face carne de pui "prăjită" mexicană și a verifica opțiunea escalopes în Cum se face pui prăjit pentru metoda de prăjire superficială. Mancati cu o multime de salate sau legume aburite.
  7. Mergeți mexican, nu Tex Mex.
    7
    Mergeți mexican, nu Tex Mex. Prin revenirea la rădăcinile Tex Mex, puteți să descoperiți versiunile mult mai sănătoase ale mexicanilor, care ar fi consumate zilnic și care vor fi umplute cu substanțe nutritive. Printre exemple se numără: orezul mexican tortilla de casa mexicană plăcintă a se vedea Cum de a găti mâncăruri reale mexicane pentru mai multe idei.
  8. Bucurați-vă de mai multe alegeri de fast-food inspirat de Asia.
    8
    Bucurați-vă de mai multe alegeri de fast-food inspirat de Asia. Multe sortimente asiatice sunt sănătoase dacă evitați mesele cu prăjituri grase sau cu calorii înalte. Efectuarea acestor mese acasă este ușoară și poate include: curry făcute cu ghee redus sau alte cantități de grăsime, orez brun, salate care însoțesc curry, mai puțin carne și mai mult conținut de legume, etc WH.shared.addScrollLoadItem ('img_f7f400d868')
  9. Faceți mâncare cinematografică.
    9
    Faceți mâncare cinematografică. Acest lucru se poate face și acasă pentru nopți cinematografice: Nachos poate fi relativ ușor de făcut prin amestecarea roșiilor, ardei i usturoiului, apoi adăugarea de legume la alegere (ceapa, piper și mai multe ardei iute sunt adesea gustoase). Se încălzește salsa, apoi se toarnă niște chipsuri într-un vas de sticlă, se toarnă salsa deasupra și se presară cu puțin brânză Monterey Jack sau brânză preferată cu aromă foarte mare. Proaspetele nachos pot fi foarte gustoase. Faceți popcorn acasă. În loc să adăugați grăsime, adăugați mirodenii cum ar fi scorțișoară sau stoarceți cantități mici de suc de lămâie și presărați piperul pe popcorn. WH.shared.addScrollLoadItem ( 'img_782133c54c')
  10. Luați în considerare și lucrurile mici.
    10
    Luați în considerare și lucrurile mici. Ai inel de ceapa? Luați în considerare coacerea inelelor de ceapă în loc să le prăjiți. Îți place gogoșii? Schimbați la gogoși cu pepene verde pentru a reduce conținutul de grăsimi. Dacă vă place cheesecake, face o versiune ușoară la domiciliu și stick la doar o bucată fiecare pentru desert.
  11. Finalizați experiența "fast food" prin amestecarea împreună a sucurilor de fructe și a apei carbogazoase pentru a face o băutură revigorantă, dar sănătoasă, fizică.
    11
    Finalizați experiența "fast food" prin amestecarea împreună a sucurilor de fructe și a apei carbogazoase pentru a face o băutură revigorantă, dar sănătoasă, fizică. Puteți, de asemenea, să aveți înghețată pentru desert dacă doriți, alegeți o opțiune de sorbet pe bază de fructe fără lapte sau porții mici de înghețată de calitate pentru produse lactate.
  12. Învață din experiențele tale.
    12
    Învață din experiențele tale. Încercați diferite modalități de a pune împreună mâncărurile fast-food acasă. Mențineți notele despre care dintre ele funcționează cel mai bine și ce fel de înlocuitori vă plac cel mai mult pe tine și pe familia ta. Test de gust! Are gust similar? Mai bine? Fresher? Este mai economic? Este mai satisfăcătoare decât cea pentru fast-food? Ce gândesc ceilalți despre încercarea ta? Ce ați putea face mai bine data viitoare când ați reușit? Păstrați un dosar al rețetelor dvs. preferate pentru fast food, fie pe hârtie, fie pe suport digital. Includeți o listă de ingrediente pentru a ajuta la cumpărăturile rapide. Construiți pe experiențele voastre. Încercați-le o dată pe săptămână până când le obțineți perfecți și nu uitați să vă ajustați rețeta dacă vi se pare de-a lungul drumului!
  13. Rezervați alimente rapide la domiciliu pentru tratamente neregulate, speciale.
    13
    Rezervați alimente rapide la domiciliu pentru tratamente neregulate, speciale. O dată sau de două ori pe lună este probabil o medie bună pentru tratamentele la fast-food la domiciliu care conțin o mulțime de grăsimi sau niveluri ridicate de zahăr, deși dacă ați îmbunătățit într-adevăr sănătatea, mai des este posibil, mai ales în stilul asiatic și bucătăria tradițională sud-americană. Favoriți întotdeauna imitațiile de fast-food care sunt umplute cu substanțe nutritive și care sunt simple. Obțineți copiii implicați în a face alimente fast-food de casă; le invatati ca gatitul este mai usor decat obtinerea de bere.