Cum să alegi alimente sanatoase post exercitii

Deci, tocmai ați terminat cursa de 4 km (6,4 km), care este cea mai mare distanță pe care ați fugit-o mult timp. Te simți minunat! Apoi, du-te acasă, deschideți congelatorul și ridicați cada de înghețată și o lingură. Nu este o decizie bună.

Paşi

  1. Consuma proteine.
    1
    Consuma proteine. După un antrenament, resursele de energie ale corpului dumneavoastră sunt epuizate și necesită completarea. Proteina, denumită și aminoacizi (blocuri pentru proteine) este o alegere bună. Alimentele grase, zaharoase și uleioase ar trebui evitate. De asemenea, trebuie să alimentați cu unele carbohidrați sănătoși, cum ar fi pâinea integrală de grâu sau fructele, pentru a vă alimenta alimentarea cu glicogen
  2. Faceți un shake de proteine.
    2
    Faceți un shake de proteine. Unul se simte invariabil înfometat - este modul în care organismul cere să se completeze. Cea mai bună cale ar fi să transportați un shake de proteine ​​și să-l sorbiți după antrenament. Acest lucru funcționează în două moduri: începe procesul de restaurare cu ceea ce are nevoie organismul fără a nega efectul antrenamentului și vă scade foamea astfel încât să nu vă răsfățați și să vă bucurați de mâncarea nesănătoasă.
  3. Reumpleți electroliții pierduți.
    3
    Reumpleți electroliții pierduți. Apele de apă, Gatorade și alte băuturi sportive pot restabili substanțele nutritive pierdute în timp ce se transpiră. Apa de nucă de cocos este o altă băutură electrolitică excelentă, are în mod natural mineralele necesare pentru a absorbi mai bine apa și poate fi, de asemenea, găsită în arome delicioase cum ar fi guava. De asemenea, funcționează apă plată.
  4. Evitați hrana junk.
    4
    Evitați hrana junk. Cea mai bună modalitate de a evita consumul de alimente nesănătoase după exerciții sau în orice moment este să nu cumpărați nimic. Desigur, acest lucru este mai greu dacă aveți copii, deoarece tind să iubească mâncarea nesănătoasă. Cu toate acestea, puteți cumpăra versiuni cu conținut scăzut de calorii ale alimentelor care vă plac. Încercați să cumpărați Fudgesicles, înghețată Skinny Vaca etc. Dacă vă placeți jetoane / cookie-uri sau alte alimente nesănătoase, vă puteți răsfăța, doar cu moderare.
  5. Mănâncă fructe și legume.
    5
    Mănâncă fructe și legume. Acestea sunt întotdeauna cele mai bune gustări posibile pe care le puteți avea. Mananca alimente cum ar fi telina si hummus, sau mere si unt de arahide.
  6. Bea mai multă apă.
    6
    Bea mai multă apă. Apa este cea mai bună băutură pe care o puteți avea, în afară de lapte. Proteinele și amestecurile pot fi bune, dar verificați-le înainte de a bea.