Cum să facem față insomniei adolescente

Până la 30% dintre adolescenți au insomnie, dar se află în principal nediagnosticate sau se abate doar ca un comportament adolescent normal. Poate fi greu să trăiești uneori, dar există modalități de a ajuta sau chiar de a le vindeca!

Cap 1
Îmbunătățirea rutinei

  1. Nu beți lucruri care conțin cofeină (cocs, cafea, ceai) cu cel puțin trei ore înainte de a merge la culcare.
    1
    Nu beți lucruri care conțin cofeină (cocs, cafea, ceai) cu cel puțin trei ore înainte de a merge la culcare. Dacă este posibil, tăiați cofeina cât mai mult posibil, cum ar fi ceaiul de ceai.
  2. Nu vă duceți în pat înfometați, dar nu vă faceți bine.
    2
    Nu vă duceți în pat înfometați, dar nu vă faceți bine. Luați masa de seară cu cel puțin trei ore înainte de culcare și luați cina dacă vă este foame.
  3. Asigurați-vă că dormitorul este întunecat când dormiți și luminați în timpul zilei.
    3
    Asigurați-vă că dormitorul este întunecat când dormiți și luminați în timpul zilei. Aceasta înseamnă că corpul tău se așteaptă să doarmă când este întunecat.
  4. Nu faceți temele în dormitorul dvs.
    4
    Nu faceți temele în dormitorul dvs. Acest lucru aduce asociații proaste cu dormitorul și ideea de a petrece timp acolo.
  5. Asigurați-vă că camera dvs. este confortabilă:
    5
    Asigurați-vă că camera dvs. este confortabilă: Nu este prea cald sau rece și aerul nu este uscat.
  6. Aveți un timp de culcare rezonabil.
    6
    Aveți un timp de culcare rezonabil. Trebuie să vă recalificați corpul atunci când obțineți obiceiul de a rămâne prea târziu, astfel încât aceasta trebuie menținută.
  7. Nu urmăriți stimularea televiziunii înainte de culcare.
    7
    Nu urmăriți stimularea televiziunii înainte de culcare.
  8. Dacă aveți nevoie de un pui de somn puteți, dar numai pentru 40 de minute între orele 3 și 4pm.
    8
    Dacă aveți nevoie de un pui de somn puteți, dar numai pentru 40 de minute între orele 3 și 4pm. Încearcă să înrăutăți asta în timp.
  9. Citeste in pat.
    9
    Citeste in pat. Acest lucru vă oferă corpului o șansă să vă relaxați și să vă lăsați în jos înainte de somn.
  10. Nu privi ceasul.
    10
    Nu privi ceasul. Expertii vor spune ca daca te-ai trezit si te trezesti dupa 20 de minute, ar trebui sa te plimbi despre aceasta, insa asta inseamna ca veti urmari ceasul si va asteptati ca va trebui sa te ridici. Întoarceți ceasul cu alarmă la perete sau acoperiți-l, mai ales dacă se aprinde.
  11. Nu te gândi la asta.
    11
    Nu te gândi la asta. Acest lucru poate părea ciudat, dar atâta timp cât de la al doilea vă puneți capul pe pernă să dormiți, vă gândiți la ceva în afara propriei vieți, veți deveni mai puțin conștienți de mediul înconjurător și veți adormi treptat.
  12. În mod ideal, du-te la culcare în același timp în fiecare noapte (da, inclusiv în weekend-uri) și se ridică în același timp în fiecare zi.
    12
    În mod ideal, du-te la culcare în același timp în fiecare noapte (da, inclusiv în weekend-uri) și se ridică în același timp în fiecare zi. Din punct de vedere tehnic, adolescenții ar trebui să se trezească în mod firesc la ora 10:00 și să se culce la ora 1 dimineața (pentru a obține cele nouă ore), cu toate acestea majoritatea societății nu se ocupă de acest lucru, deci înseamnă să te ridici la șapte în fiecare zi.

Cap 2
Suplimentarea cu medicamente

  1. Luați două pastile Advil PM (sau altele similare) atunci când sunteți gata să dormiți.
    1
    Luați două pastile Advil PM (sau altele similare) atunci când sunteți gata să dormiți.
  2. Setați alarma să se trezească cu 30 de minute înainte de a fi nevoie.
    2
    Setați alarma să se trezească cu 30 de minute înainte de a fi nevoie.
  3. Luați 2 (200 mg) pastile de cofeină și întoarceți-vă adormit pentru restul celor 30 de minute.
    3
    Luați 2 (200 mg) pastile de cofeină și întoarceți-vă adormit pentru restul celor 30 de minute. Advil-ul vă va șterge astfel încât pastilele cu cafeină vă vor ajuta să vă treziți. Totuși, acest lucru nu poate fi necesar.