Cum să îmbunătățiți vânzările cu o singură copie

Este ușor să vă descurajați de încercările de a obține produsul dvs. la vânzarea cu amănuntul și vânzarea prin intermediul unui procent decent. Editorii chiar consideră că părăsesc canalul în întregime, punând toate speranțele de ouă în marketingul abonamentelor sau pe internet. Cu toate acestea, există tendințe de vânzări. Singurul instrument cel mai bun pe care îl aveți pentru a vă crea este lucrurile pe care le puteți face acum pentru a vă îmbunătăți vânzările cu o singură copie.

Paşi

  1. Puneți produsul pe capac.
    1
    Puneți produsul pe capac. Orice subiect este acoperit de publicația dvs., ar trebui să fie imaginea de pe copertă pentru fiecare problemă. Ce e pe coperta revistei People? Oameni! Fiecare revistă de computer de succes prezintă un computer pe copertă. Revistele de copii prezintă copii și copii. Există o convingere că plasarea unei persoane pe copertă va crește vânzările, însă acest lucru nu este întotdeauna adevărat. Persoana trebuie să se refere la subiect - o persoană potrivită poate merge pe coperta unei reviste de fitness, o celebritate pe o revistă de celebritate - asta e bine. În caz contrar, ați putea găsi mai bine dacă lăsați persoana afară și să vă concentrați asupra produsului în sine.
  2. Elementele de acoperire a testului.
    2
    Elementele de acoperire a testului. Ce fel de acoperire funcționează pentru dvs.? Înclinați linia înclinată sau dreaptă pe publicul dvs.? Serif sau fonturile Sans Serif? Ce zici de o acoperire de tot felul? Conceptul "acoperă" munca pentru dvs.? Ar trebui să testați toate aceste elemente. Acestea cu chioșcuri de chirie sau un sondaj online, dar testați foarte mult și testați devreme.
  3. Analizați strategia chioșcului de știri este propria dvs. informație de vânzare.
    3
    Analizați strategia chioșcului de știri este propria dvs. informație de vânzare. Aflați dacă categoria dvs. câștigă sau pierde? Vânzările pentru titlul dvs. sunt în același fel sau sunt diferite? Sunt aceleași tendințe care trec prin toate canalele sau sunt un comerciant cu ridicata, un bloc sau un canal de distribuție care diferă de tendința generală? Dacă analizați aceste lucruri, veți găsi atât provocări, cât și oportunități în canalul dvs. de distribuție. Fiți conștienți de propriile tendințe de vânzări, astfel încât să puteți planifica un răspuns adecvat.
  4. Extindeți Specialitatea.
    4
    Extindeți Specialitatea. Unele oportunități care sunt disponibile în specialitate acum, când nu sunt disponibile în trecut: lanțuri de magazine care încep să poarte reviste, noi resurse de telemarketing, noi oportunități prin utilizarea prezenței dvs. de web pentru a cultiva parteneriate de vânzare cu amănuntul. Cunoașteți aceste posibilități și profitați de ele.
  5. Amintiți-vă Internațional
    5
    Amintiți-vă Internațional Numeroși editori evită internațional sub impresia că este mai costisitoare, mai puțin profitabilă decât cea internă. Totuși, acest lucru nu este cazul. Întrucât comercianții cu amănuntul internațional nu au nevoie de o plată separată pentru ADR, misiunea dvs. poate fi mai mare decât prin alte surse. Câțiva angrosiști ​​internaționali plătesc transportul de mărfuri în străinătate, ceea ce înseamnă că trebuie să plătiți doar pentru a vă face publicația către transportatorul de marfă. Și deoarece comerciantul internațional cu ridicata preia încărcătura, ei tind să fie atenți la comandarea prea multor copii, astfel încât numărul de copii nevândute va fi în mod frecvent mai mic decât în ​​cazul canalelor interne.
  6. Creați stimulente.
    6
    Creați stimulente. Dacă sunteți presat să vă măriți rata de reducere și luați în considerare acest lucru, gândiți-vă să o faceți într-un mod care să vă garanteze că vă veți întoarce. Poate grupul dvs. de comerciant cu amănuntul s-ar gândi să vă conecteze punctul dvs sau doi la un program de promovare sau un stimulent de vânzări. În cadrul parteneriatelor cu amănuntul, ar putea fi luate în considerare și stimulente, sau chiar adăugarea de mită sau concursuri pentru cititori, pentru a ajuta la atragerea vânzărilor la nivelul comerțului cu amănuntul.
  7. Adaugă valoare.
    7
    Adaugă valoare. În timp ce începem să găsim mai multă rezistență la preț la nivel de vânzare cu amănuntul, vom vedea încă că browserul pentru chioșc preferă o valoare mai bună la un preț mai mic. Dacă trebuie să decideți între reducerea prețului cu un dolar și adăugarea unei alte semnături în revista dvs., adăugați semnătura. Puține lucruri sunt mai importante pentru vânzările de chioșcuri decât pentru greutatea revistei dvs. sau pentru factorul "thud".
  8. Ridicați prețul.
    8
    Ridicați prețul. În același mod, dacă trebuie să decideți între reducerea dimensiunii revistei și creșterea prețului cu un dolar, alegeți să ridicați prețul. Este adevărat că veți pierde niște vânzări, chiar dacă nu în mod permanent, deoarece rezistența la preț se va reduce, de obicei, odată cu trecerea timpului. Cu excepția cazului în care vă ridicați prețul trecut "punctul de valență" - punctul în care venitul crescut nu compensă pierderea de vânzare - creșterea veniturilor vă va permite să măriți dimensiunea cărții, să acoperiți mai bine , sau adăugați valoare în alte moduri.
  9. Promova.
    9
    Promova. Dacă concurența dvs. se vinde bine în anumite comercianți cu amănuntul pe care tocmai nu le puteți găsi, încercați să le promovați. Acest lucru vă va ajuta să obțineți intrarea în aceste puncte de vânzare pivot, iar dacă vânzările dvs. sunt bune, vă puteți aștepta să vă mențineți distribuția în cadrul acestora.
  10. Celofan.
    10
    Celofan. Dacă aveți broșuri tipărite, CD-uri sau DVD-uri sau alte produse editoriale care au o valoare deosebită pentru client, gândiți-vă la ambalarea acestora în reviste și la prețuri ridicate. S-ar putea să vedeți că puteți crește vânzările și veniturile în acest fel.