Cum să alegi o agentie de publicitate

Înainte de a alege o agenție de anunțuri, analizați în detaliu necesitățile dvs. de publicitate și abilitățile, reputația și taxele agențiilor care vă interesează. Agenția de anunțuri pe care o alegeți ar putea crea totul, de la publicitatea tipărită la campaniile de e-mail , și va juca un rol crucial în determinarea modului în care potențialii clienți văd compania dvs.

Paşi

  1. Decideți ce servicii aveți nevoie.
    1
    Decideți ce servicii aveți nevoie. Înainte de a angaja o agenție de anunțuri, stabiliți de ce le angajați. Aveți nevoie doar de câteva materiale de marketing produse, cum ar fi o scrisoare de vânzări sau o carte poștală? În acest caz, este posibil să aveți nevoie pur și simplu de un copywriter independent sau de un designer grafic, și nu de o agenție de publicitate pe scară largă. Dacă, totuși, aveți nevoie de o campanie extensivă de marketing, cu totul, de la anunțuri tipărite la spoturi radio, probabil că veți avea nevoie de ajutorul unei agenții. Veți dori, de asemenea, o agenție dacă aveți nevoie de ajutor pentru a decide ce fel de campanie de publicitate să lansați sau dacă aveți nevoie de cineva să vă plaseze anunțuri. Știind de ce aveți nevoie, vă ajută și să decideți ce fel de agenție să alegeți. Unele agenții se specializează în anumite formate, cum ar fi reclame radio sau de televiziune, în timp ce altele oferă o varietate mai largă de servicii. De asemenea, unele agenții se concentrează în principal pe crearea materialelor publicitare specifice, în timp ce altele vă vor ajuta să vă definiți obiectivele și nevoile de marketing.
  2. Determinați bugetul publicitar.
    2
    Determinați bugetul publicitar. Agenții mai mari percep taxe mai mult decât agenții mai mici, mai ales dacă oferă mai multe servicii. În timp ce poate doriți să angajați o agenție proeminentă, taxele pot depăși ceea ce vă puteți permite. În consecință, ați putea să vă puteți permite doar servicii limitate de la ei, dar vă puteți permite un plan mai cuprinzător la o agenție mai mică.
  3. Decideți dacă vreți pe cineva local.
    3
    Decideți dacă vreți pe cineva local. Cu instrumente precum e-mail, videoconferință și mesagerie instantanee, este mai ușor ca oricând să comunicați în timp real cu oameni din întreaga țară și chiar din lume. Nu vă mai limitați la alegerea unei agenții din orașul dvs. Înainte de a alege o agenție, decideți dacă vreți pe cineva din comunitatea pe care o deserviți, mai ales dacă sunteți o afacere mică care servește un anumit oraș sau regiune. În timp ce puteți angaja o agenție în orice locație, vreți să o vizitați în persoană? Sau este proximitatea mai puțin importantă decât calitatea muncii sau reputația companiei, de exemplu?
  4. Potriviți dimensiunea companiei dvs. la dimensiunea agenției de anunțuri.
    4
    Potriviți dimensiunea companiei dvs. la dimensiunea agenției de anunțuri. Dacă conduceți o mică afacere, probabil veți fi mai bine deservită de o agenție mică. Agenții mai mari pot oferi mai multe servicii, dar pot atribui talentele lor de vârf mai multor clienți de renume. Cu agenții mai mici, cu toate acestea, este mai probabil să primiți o atenție personalizată și să aveți acces la cei mai talentați angajați, care adesea includ președintele sau directorul general. De asemenea, dacă sunteți o companie mică, probabil că nu aveți nevoie de toate serviciile oferite de o agenție mai mare. Dacă conduceți o corporație mare, cu toate acestea, va trebui probabil să lucrați cu o agenție mai mare, care poate gestiona o varietate mai largă de servicii de publicitate.
  5. Uită-te mai atent la agențiile care te interesează.
    5
    Uită-te mai atent la agențiile care te interesează. Întrebați dacă puteți vizita agenția și puteți observa angajații într-o zi de lucru obișnuită. Veți avea o idee mai bună despre cum funcționează agenția, cât de bine funcționează angajații acesteia și dacă vă simțiți confortabil cu stilul companiei și angajații săi. De asemenea, solicitați eșantioane de lucru produse pentru alți clienți și solicitați 2 sau 3 referințe de la clienți actuali sau fosti.