Cum să devii un organizator profesionist

Dacă sunteți un organizator strălucit, vă place să lucrați cu oameni și aveți un spirit antreprenorial, o carieră ca organizator profesionist ar putea fi cea potrivită pentru dvs. Organizatorii profesioniști ajută clienții să creeze sisteme personalizate pentru a aduce ordine în încăperile și spațiile de birouri, pe hârtie și fișiere electronice, precum și abordarea lor în planificarea și realizarea obiectivelor. Citiți despre cum să vă pregătiți pentru o carieră de organizator profesionist, să primiți abilitățile și instruirea necesare și să obțineți succesul în acest domeniu în creștere rapidă.

Cap 1
Pregătiți-vă să fiți un organizator profesional

  1. Fii un rezolvator de probleme.
    1
    Fii un rezolvator de probleme. Organizatorii profesioniști sunt angajați de clienți pentru a aborda problemele organizației care necesită o perspectivă externă de rezolvat. Unele proiecte, cum ar fi dezmembrarea unui birou de domiciliu sau facilitarea mutării unei familii într-o casă nouă, au o dată finală definită, în timp ce altele, cum ar fi lucrul cu o afacere pentru a pune în aplicare un nou sistem de evidență, pot necesita o atenție permanentă. Pe măsură ce vă pregătiți să deveniți un organizator profesionist, gândiți-vă la ce tip de organizare sunteți cel mai bun și luați în considerare următoarele servicii pe care le puteți oferi clienților dvs.: Organizarea spațială. Unii organizatori profesioniști excelează în a face casele clienților mai viabile. Ei sunt capabili să se uite la o cameră și să intuite cel mai bun mod de a maximiza spațiul și de a-și crește funcționalitatea. Sisteme de organizare. Organizatorii profesioniști ajută adesea clienții să vadă un nou sistem pentru a-și organiza finanțele sau fișierele. Într-o afacere, obiectivul organizatorului este de a ajuta compania să sporească productivitatea și profiturile, devenind mai bine organizată. Planificarea și organizarea obiectivelor. Organizatorii profesioniști sunt capabili să vadă imaginea de ansamblu atunci când clienții lor nu pot. Ei îi învață pe oameni noi modalități de a-și organiza planificarea vieții și de a-și îndeplini obiectivele vieții, oricare ar fi ele.
  2. Iubesc lucrul cu oamenii.
    2
    Iubesc lucrul cu oamenii. Organizatorii profesioniști sunt organizați în mod excepțional, da, dar, la fel de important, îi place să lucreze cu oameni. Organizatorii profesioniști sunt chemați când clienții au nevoie de ajutor. Capacitatea de a asculta cu atenție preocupările oamenilor și de a fi cu adevărat investită în a le ajuta să rezolve problemele este esențială. O parte din satisfacția profesională a organizatorilor profesioniști constă în faptul că munca lor a îmbunătățit tangibil viața clienților lor. Predarea, sau coaching-ul, este adesea centrală pentru munca unui organizator profesionist. Organizatorii profesioniști pot reorganiza locuința unei persoane, dar ei sunt, de asemenea, responsabili pentru a preda acelei persoane cum să rămână organizată. Tratarea clienților cu respect și ajutarea acestora să se simtă auziți este una dintre cele mai bune modalități de a obține noi referințe pentru clienți; a fi personaj și a lăsa o impresie bună de durată este o parte importantă a organizării profesionale.
  3. Gândește-te ca un antreprenor.
    3
    Gândește-te ca un antreprenor. Unii organizatori profesioniști lucrează pentru organizațiile profesionale de organizare, dar majoritatea lucrează independent, construindu-și afacerea prin intermediul rețelelor și referințelor clienților. Ei își găsesc de multe ori nișa pe teren, specializându-se într-un anumit tip de organizație, cum ar fi lucrul exclusiv pe organizarea imobiliară sau reorganizarea spațiilor de birouri pentru întreprinderi. Ca și ceilalți proprietari de afaceri mici, aceștia sunt abilitați să se comercializeze și să rămână pe marginea terenului lor prin participarea la conferințe și cursuri de formare.

Cap 2
Obțineți abilități și pregătire

  1. Alăturați-vă unei asociații profesionale de organizatori.
    1
    Alăturați-vă unei asociații profesionale de organizatori. Participarea la o asociație profesională, cum ar fi Organizația Națională a Organizatorilor Profesioniști sau Institutul pentru Dezorganizarea Provocatoare, este o modalitate excelentă de a afla mai multe despre profesie și de a începe procesul important de întâlnire a oamenilor și a rețelelor. Alăturați-vă listelor de organizații pentru a avea acces la cunoștințele a mii de alți organizatori profesioniști. Adresați-vă o mulțime de întrebări, participați la întâlniri și conferințe și fiți cât mai activi în cadrul asociației. Efectuarea unui nume pentru tine te va da credibilitate pe măsură ce avansezi cu cariera ta. Pe măsură ce cunoașteți organizatorii profesioniști, întrebați dacă vă puteți asista la un proiect. Aceasta este o modalitate bună de a vă dovedi și de a afla mai multe despre organizarea profesională.
  2. Educați-vă.
    2
    Educați-vă. Asociațiile profesionale de organizare oferă cursuri personale, variind de la Intro la Organizarea Profesională până la Transferul Abilităților Organizaționale pentru a vă ghida înainte la începutul carierei. Unele asociații oferă teleclasses sau webinars, care sunt realizate online. Acestea sunt, în general, mai puțin costisitoare decât clasele personale. Rețineți că cursurile oferite de organizarea de asociații nu au drept rezultat un grad; mai degrabă, ele sunt concepute pentru a educa și pentru a construi încrederea.
  3. Luați în considerare un program de instruire.
    3
    Luați în considerare un program de instruire. Unele companii oferă programe de formare, cu cursuri constructive spre o certificare emisă de această companie. Unii se specializează în organizarea afacerilor și alții în organizarea personală. Asigurați-vă că efectuați o mulțime de cercetări înainte de a vă înscrie pentru un program de instruire. Aceste programe pot fi costisitoare și nu vor duce neapărat la mai mulți clienți sau la o carieră mai bună. Este important să vă asigurați că programul de formare pe care îl alegeți este recunoscut ca un program de renume de către alți organizatori profesioniști.

Cap 3
Reuseste ca organizator profesional

  1. Începeți organizarea.
    1
    Începeți organizarea. Odată ce ați luat câteva cursuri și vă simțiți încrezători, veți fi un organizator eficient pentru potențialii clienți, vă veți arunca cu capul în jos și veți avea câteva locuri de muncă. Construiți relații cu clienții dvs. și spuneți-le că sunteți la dispoziție și pentru a vă ajuta pe prietenii lor. Amintiți-vă că promovarea relațiilor pozitive reprezintă cheia succesului unei organizări profesioniste de succes.
  2. Puneți-vă pe piață.
    2
    Puneți-vă pe piață. Când aveți câteva locuri de muncă de succes sub centură, este timpul să răspândiți în mod oficial cuvântul despre noua dvs. afacere. Creați un site web. Aceste zile, având un site web este una dintre cele mai bune modalități de a atrage clienți. Folosiți copie concisă pe web, fotografii profesionale și marturii gustoase pentru a vă prezenta munca. Asigurați-vă că informațiile dvs. de contact sunt vizibile în mod clar. Utilizați medii sociale. Creați o pagină Facebook și un cont Twitter pentru afacerea dvs. Actualizați-vă cu idei despre tendințele profesionale de organizare și imagini din conferințele pe care le participați, pentru a arăta că vă aflați la vârful terenului. Imprimarea cărților de vizită. Asigurați-vă că vă duceți cărțile de vizită la conferințe și cursuri de formare, și nu vă deranjează să le aveți la îndemână pentru conversații zilnice de afaceri impromptu.
  3. Obțineți certificat.
    3
    Obțineți certificat. După ce ați fost în afaceri de câțiva ani și sunteți sigur că doriți să vă organizați profesionist cariera, luați în considerare obținerea certificării de către Comitetul de organizatori profesioniști certificați (BCPO), care este recunoscut ca standard industrial. Această certificare nu este necesară pentru a avea o carieră de succes în organizarea profesională, dar ar putea da mai multă credibilitate afacerii dvs. Pentru a primi certificarea, trebuie să îndepliniți următoarele calificări: să aveți o diplomă minimă de liceu sau un nivel echivalent de educație. Beneficiați de 1500 de ore de muncă plătită în calitate de organizator profesionist, dintre care 250 de ore pot fi înlocuite cu ore petrecute la studii superioare sau alte cursuri de formare. Sunt de acord să adere la Codul de etică pentru organizatorii profesioniști certificați. Trece examenul de certificare BCPO.