Cum să revendicați taxele bancare

Băncile pot percepe comisioane clienților lor din mai multe motive, inclusiv pentru un overdraft, o plată la plată pe cec sau o taxă pentru menținerea contului. Dacă observați o taxă pe extrasul de cont bancar pe care nu ați văzut-o în trecut și nu ați fost de acord, trebuie să contactați imediat banca. Chiar dacă taxa a fost o pedeapsă pentru o greșeală pe care ați făcut-o, băncile sunt adesea dispuse să renunțe la taxă sau să recupereze contul dvs. mai degrabă decât să riscă să piardă un client loial.

Cap 1
Determinarea dacă ați fost penalizată

  1. Examinați în mod regulat declarațiile dvs. bancare.
    1
    Examinați în mod regulat declarațiile dvs. bancare. În unele cazuri, singura dvs. notificare a unei taxe percepute în contul dvs. bancar va fi deducerea din contul dvs. care se reflectă în extrasul dvs. bancar. Este foarte important să examinați în mod regulat toate deducerile efectuate din contul dvs., nu doar soldul contului dvs. Dacă vi s-a plătit o taxă, veți dori să contactați banca cât mai curând posibil pentru a rezolva problema.
  2. Examinați termenii și condițiile.
    2
    Examinați termenii și condițiile. Ori de câte ori vă înscrieți pentru un cont bancar sau un card de credit, vi se va da un termen de serviciu (TOS) pentru a fi revizuit. Acest document oferă informații importante despre contul dvs. și va descrie toate serviciile pe care banca le va furniza și eventualele taxe sau penalități pe care vi le puteți imputa. Dacă ați pierdut sau nu mai puteți găsi termenii și condițiile dvs. de serviciu, puteți să le accesați online, de obicei, pe site-ul băncii sau puteți solicita o copie personală la o sucursală locală. Atunci când evaluezi dacă ai plătit în mod greșit o taxă bancară, vrei să revedezi termenii și condițiile pentru următoarele: Ești obligat să menții un depozit minim? Unele bănci oferă "conturi libere" atâta timp cât vă mențineți o sumă minimă lunară în conturile dvs. Dacă nu reușiți să păstrați acest depozit lunar minim, banca dvs. vă poate percepe o taxă lunară de serviciu pentru cont. Există limite la retrageri? Aceste informații ar trebui să fie conținute în TOS. Băncile vă pot percepe o penalizare dacă depășiți numărul de retrageri alocate. Ți se plătește o taxă pentru scrierea de cecuri? Unele bănci permit numai clienților săi să scrie un anumit număr de controale înainte de a suporta o penalizare. Sunteți taxat (ă) când folosiți cardul dvs. de debit? Sunteți taxat (ă) regulat? Unele bănci perceapă clienților săi comisioane lunare sau anuale pentru servicii de întreținere sau alte servicii legate de cont. Doriți să vă revizuiți TOS pentru a înțelege în ce condiții puteți fi taxat (ă) o taxă. [1]
  3. Determinați ce tip de pedeapsă ați fost taxată.
    3
    Determinați ce tip de pedeapsă ați fost taxată. Odată ce ați identificat că o taxă a fost debitată din contul dvs., doriți să stabiliți ce tip de taxă ați fost taxat, astfel încât să puteți discuta despre aceasta cu banca și să încercați să renunțați la taxă. În general, un client bancar poate vedea următoarele tipuri de taxe percepute în contul său: O taxă anuală care vă este percepută pentru a vă menține contul. O penalizare pentru nerespectarea unui echilibru minim în cont. O taxă de penalizare pentru depășirea contului dvs. (încercarea de a retrage mai mulți bani decât aveți în contul dvs. la un moment dat). O taxă de întârziere. O taxă de penalizare pentru oprirea plății unui cec [2].
  4. Verificați dacă ați optat pentru protecția descoperit de cont.
    4
    Verificați dacă ați optat pentru protecția descoperit de cont. Unele bănci oferă protecție la descoperit de cont, ceea ce înseamnă că dacă scrieți un cec sau plătiți ceva pentru contul dvs. și costă mai mult decât în ​​contul dvs. bancar, banca va plăti taxa fie prin a lua banii din contul dvs. de economii, fie din o linie de credit. De fiecare dată când banca folosește "protecția", se percepe o taxă per tranzacție care ți-a depășit contul. În mod legal, trebuie să fiți de acord să participați la un program de descoperit de cont. Din cauza abuzurilor bancare în ceea ce privește protecția descoperit de cont, Congresul a adoptat o lege care impune tuturor clienților băncilor să opteze pentru protecția de tip overdraft, ceea ce înseamnă că banca nu te poate înscrie fără cunoștință. Înainte de a contesta o taxă de descoperit de cont, trebuie să determinați dacă ați consimțit la protecția descoperit de cont. Dacă nu vă puteți aminti înscrierea la program, sunați la bancă și cereți-i să vă furnizeze dovezi că v-ați înscris la program. Chiar dacă ați consimțit la protecția de tip overdraft, puteți contesta încă o taxă și căutați să renunțați la taxă. [3]
  5. Verificați dacă taxa a fost vina dvs.
    5
    Verificați dacă taxa a fost vina dvs. Înainte de a începe să negociați cu banca dvs. pentru a elimina o taxă, este important să determinați dacă ați făcut o greșeală. Poate că nu ați citit noile condiții de serviciu sau că un cec pe care l-ați scris cu mult timp în urmă a ieșit în mod neașteptat. Dacă greseala a fost a ta, este posibil să fie nevoie să luați un tact diferit decât dacă banca a făcut eroarea. Cu o eroare bancară, puteți să solicitați o corectare imediată a problemei și chiar să exprimați indignarea și incompetența băncii. Cu toate acestea, neplăcerea vă va ajuta foarte rar să obțineți calea, deoarece majoritatea oamenilor pe care îi veți vorbi nu au autoritatea de a corecta eroarea. Dacă ați făcut o eroare care a condus la o taxă, solicitați băncii să vă facă o favoare pe baza istoricului dvs. bancar, a relației dvs. cu banca sau a oricărui alt argument care vă poate ajuta să demonstrați că aceasta este o greșeală simplă.

Cap 2
Negocierea cu banca dvs. pentru a elimina o taxă

  1. Adresați imediat taxa.
    1
    Adresați imediat taxa. După ce observați o taxă pentru contul dvs., doriți să o abordați cât mai curând posibil. Ar trebui să revizuiți TOS, să determinați tipul de taxă și să trageți împreună notele sau informațiile pe care le aveți cu privire la contul dvs., astfel încât să fiți pregătit să discutați cu un reprezentant al băncii. Ar trebui să trageți rapid informațiile și chiar dacă nu aveți toate informațiile, trebuie să contactați banca. În general, este mai ușor să eliminați o taxă dacă o adresați cât mai curând posibil. [4]
  2. Sunați-vă banca.
    2
    Sunați-vă banca. Cel mai bun pas pentru a începe negocierile cu banca dvs. este acela de a vorbi cu o persoană reală. În general, acest lucru vă va face cel mai rapid răspuns și va necesita cel mai mic efort din partea dvs. Vrei să vorbești cu un reprezentant al serviciului pentru clienți. De obicei, puteți găsi numărul de telefon al băncii dvs. pe bancheta sau pe cardul dvs. de debit sau pe site-ul băncii. [5]
  3. Fii politicos la angajații băncii.
    3
    Fii politicos la angajații băncii. În timp ce vă puteți simți frustrat sau chiar furios în legătură cu taxa din contul dvs., nu ar trebui să luați această frustrare pe reprezentantul serviciului pentru clienți. Fiind politicos, persoana de la telefon care vă asistă poate fi mai înclinată să vă ajute să renunțați la taxă. Răspundeți politicos de ce apelați și afirmați că sunteți în căutarea asistenței dvs. în rezolvarea unei taxe percepute în contul dvs. Chiar dacă inițial angajatul afirmă că nu vă poate ajuta, trebuie să perseverați politicos și să îi cereți să revizuiască taxa. [6] Dacă banca a făcut o eroare, ei vor fi mai înclinați să soluționeze rapid greșeala. În cazul în care o taxă a fost percepută din cauza unei erori pe care ați făcut-o, poate fi necesar să convingeți reprezentantul serviciului pentru clienți să vă ajute. De exemplu, puteți spune: "Înțeleg că taxele sunt percepute pentru un motiv, dar solicit băncii să-mi facă o ameliorare și să renunț la această taxă. Sunt un client bancar loial și aș vrea să pot continua relația noastră bancară. Aș aprecia ajutorul acordat pentru renunțarea la această taxă
  4. Cereți băncii să renunțe la taxa dvs.
    4
    Cereți băncii să renunțe la taxa dvs. Vrei să fii politicos, dar clar în a cere băncii să renunțe la taxă. După cum sa menționat mai sus, un angajat bancar poate să afirme la început că nu este în măsură să vă ajute eliminând taxele. În astfel de cazuri, clientul ar trebui să ceară cu respect să vorbească cu un supraveghetor cu autoritatea de a întreprinde acțiunea solicitată. În timp ce ar trebui să procedați în mod politicos, trebuie să precizați și motivele pentru care banca ar trebui să vă elimine taxele. Băncile nu doresc să piardă un client valoros în legătură cu o contestație a taxelor, în special dacă taxa nu este semnificativă. Când explicați de ce credeți că banca ar trebui să elimine taxa, luați în considerare următoarele argumente: Dacă este pentru prima oară când ați răsturnat contul dvs., trebuie să precizați: "Aceasta este prima dată când mi-am depășit contul și sper că banca ar face o indemnizație pentru o greșeală de o dată. "O bancă poate fi dispusă să ajute un client dacă aceasta este prima dată când a fost penalizată. Când cereți ca o taxă să fie eliminată, puteți recunoaște că ați făcut o greșeală. De exemplu, dacă ați uitat să înregistrați un cec pe care l-ați scris și apoi nu aveați fonduri suficiente pentru a acoperi cecul, ați putea explica: "Acest lucru nu mi sa întâmplat niciodată înainte, dar am uitat cumva să înregistrez cecul și nu am fost așteptând ca banii să iasă din contul meu sau nu aș fi scris vreo verificare suplimentară. "Prin arătând că comportamentul dvs. a fost accidental, banca ar putea fi mai dispusă să vă ajute.
  5. Discutați relația de lungă durată cu banca, dacă este cazul.
    5
    Discutați relația de lungă durată cu banca, dacă este cazul. În cazul în care angajatul băncii pare neclintit de argumentele dvs. specifice despre motivul pentru care taxa ar trebui eliminată, ar trebui să faceți o argumentare mai largă despre loialitatea față de bancă. Dacă sunteți un client de lungă durată, puteți susține că banca ar trebui să elimine taxa ca o curtoazie pentru tine. Băncile nu doresc să își piardă clienții de lungă durată în legătură cu o contestație a taxelor. Puteți folosi acest lucru în avantajul dvs. Puteți spune angajatului băncii: "Am fost un client fidel de mai mulți ani și sper că banca ar dori să ajute un client care nu a avut niciodată probleme în acest moment." Dacă angajatul nu vă poate ajuta, puteți spune întotdeauna că considerați că poate fi timpul să vă transferați la o altă bancă, dacă acesta este modul în care banca dvs. curentă vă dorește să vă trateze. Deși aceste argumente ar putea să nu funcționeze, multe bănci vor renunța la o taxă pentru a-și păstra un bun client [7].
  6. Cereți să vorbiți cu un supraveghetor.
    6
    Cereți să vorbiți cu un supraveghetor. Dacă reprezentantul serviciului pentru clienți refuză să renunțe la taxă, ar trebui să cereți politicos să discutați cu un supervizor cu autoritatea de a vă ajuta. Este posibil ca reprezentantul să nu aibă autoritatea de a renunța la taxă sau el sau ea simte că au renunțat recent la prea multe taxe. După ce este clar că persoana nu vă va ajuta, este timpul să cereți un supervizor și să treceți din nou argumentele.
  7. Luați în considerare vizitarea sucursalei locale.
    7
    Luați în considerare vizitarea sucursalei locale. Dacă vorbiți cu un reprezentant al serviciului de relații cu clienții și cu supraveghetorul său nu vă ajută, trebuie să vă gândiți să vizitați filiala locală și întâlnirea cu un angajat bancar față în față. Este mai dificil să întoarceți cererea cuiva atunci când stau în fața dvs. Ar trebui să explicați ce sa întâmplat și să cereți ca taxa să fie eliminată. Dacă taxa era pentru nerespectarea unui echilibru minim sau a unei alte pedepse, puteți discuta despre alte opțiuni bancare care ar putea ajuta la eliminarea eventualelor taxe pe viitor [8].

Cap 3
Depunerea unei plângeri la agenția federală de reglementare

  1. Luați în considerare depunerea unei plângeri împotriva băncii dvs.
    1
    Luați în considerare depunerea unei plângeri împotriva băncii dvs. Dacă considerați că banca dvs. a fost nedreaptă sau înșelătoare, ați fost discriminată în timpul procesului de împrumut sau ați încălcat o lege federală privind protecția consumatorilor, puteți depune o plângere împotriva băncii. Dacă sunteți îngrijorat că ați fost perceput o taxă excesivă și ilegală de descoperit de cont sau altă taxă ilegală, este important să ridicați această preocupare cu banca dvs. și dacă nu acționează, luați măsuri pentru a raporta comportamentul băncii. Puteți consulta un ghid juridic individual pentru state cu privire la suprataxele de credit și de debit la: http:
    www.ncsl.org/research/financial-services-and-commerce/credit-or-debit-card-surcharges-statutes. aSPX. Legea federală interzice băncilor să perceapă clienților taxele de descoperit de cont decât dacă un client a fost de acord cu serviciul de descoperit de cont. Dacă nu sunteți de acord cu acest serviciu, trebuie să raportați banca dvs. [9]
  2. Determinați unde să depuneți reclamația.
    2
    Determinați unde să depuneți reclamația. În funcție de modul în care banca dvs. a fost închiriată, puteți depune o plângere la una dintre agențiile guvernamentale. Primul pas este să determinați la ce agenție să depuneți plângerea. Puteți face acest lucru utilizând instrumentul de căutare al instituției financiare a Federal Reserve, situat la: http:
    www.ffiec.gov/nicpubweb/nicweb/SearchForm.aspx. Dacă doriți să depuneți o plângere împotriva unei bănci naționale, băncile care au scrisorile "după numele lor", sau economiile și împrumuturile federale, sau băncile federale, trebuie să depuneți plângerea la Oficiul Comptroller al monedei . Societatea Federală de Asigurări a Depozitelor (FDIC) se ocupă de plângeri împotriva băncilor statale. Administrația Națională a Creditului se ocupă de plângerile privind sindicatele de credit federalizate. Dacă nu sunteți sigur unde să depuneți plângerea, consultați Biroul de protecție financiară a consumatorilor (CFBP). CFBP investighează plângerile privind o gamă largă de servicii financiare, inclusiv credite pentru studenți, credite ipotecare, carduri de credit, bancar și colectarea datoriilor. Puteți depune o plângere la CFBP la adresa: http:
    www.consumerfinance.gov/complaint/.[10]
  3. Includeți toate informațiile relevante în reclamația dvs.
    3
    Includeți toate informațiile relevante în reclamația dvs. Fiecare agenție are propriul site web unde puteți depune reclamații. Este important să furnizați toate informațiile solicitate de agenția respectivă. În general, plângerea dvs. ar trebui să includă următoarele: Numele dvs. complet și adresa de corespondență, care ar trebui să se potrivească cu înregistrările băncii dvs. Cel mai bun număr de telefon la care vă puteți adresa și adresa dvs. de e-mail. Dacă este cazul, numele avocatului dvs. sau al altui reprezentant desemnat cu care doriți ca agenția să vă dezbată reclamația. Numele și adresa instituției dvs. financiare. Tipul de cont pe care îl dețineți la instituția financiară. Numele oricărei persoane la banca cu care ați fost în contact. Indicați dacă banca a răspuns la plângerea dvs. O explicație clară și detaliată a reclamației dvs. [11]
  4. Așteptați un răspuns.
    4
    Așteptați un răspuns. În general, odată ce ați depus reclamația, agenția va contacta banca în cauză și va încerca să obțină un răspuns la afirmațiile și informațiile dvs. suplimentare. Banca are de obicei un anumit timp pentru a răspunde. De exemplu, CFBP oferă băncilor 15 zile să răspundă și așteaptă ca o bancă să închidă aproape toate plângerile în termen de 60 de zile. În timp ce depuneți o plângere, nu puteți garanta că anumite taxe vor fi creditate în contul dvs., implicând o agenție guvernamentală dedicată protejării drepturilor consumatorilor, ar trebui să vă sporească șansele de a rezolva problema. În general, odată ce banca răspunde la plângere, agenția guvernamentală vă va permite să vizualizați răspunsul. [12] Dacă tot credeți că ați suferit daune ca urmare a activității ilegale a băncii, ați putea lua în considerare angajarea unui avocat care să depună un proces împotriva băncii. În mod tipic, însă, daunele în cauză nu justifică un proces individual. În cazul în care comportamentul ilegal al băncii a afectat mai mulți clienți, unii avocați depun procese în numele întregului grup (numit acțiune de clasă). Puteți efectua o căutare pe Internet pentru a vedea dacă există proceduri de acțiune în curs împotriva băncii dvs. din aceleași motive pentru care ați depus plângerea. În caz afirmativ, puteți contacta avocatul cu privire la caz și discutați despre aderarea la proces.