Cum să integrează software-ul Excel și business intelligence

În departamentul de control Excel este folosit pentru a pregăti și personaliza rapoarte, prezentări și analize ad-hoc în conformitate cu liniile directoare de management. Excel oferă funcții excelente controlorilor și este un instrument esențial în munca de zi cu zi fără alternative. Pe de altă parte, software-ul de business intelligence este excelent în raportare, planificare, flux de lucru, consolidare, analiză, management de date master și procese similare în control. Lipsa integrării între software-ul Excel și Business Intelligence provoacă multe probleme de zi cu zi.

Paşi

  1. Dacă Excel este folosit ca sursă pentru date nes structurate sau externe care nu sunt cuprinse în niciun sistem vechi, structura formei trebuie să fie stabilizată și fixată.
    1
    Dacă Excel este folosit ca sursă pentru date nes structurate sau externe care nu sunt cuprinse în niciun sistem vechi, structura formei trebuie să fie stabilizată și fixată.
  2. Aplicați ETL pe fișierul Excel și importați date în software-ul Data Warehouse / Business Intelligence.
    2
    Aplicați ETL pe fișierul Excel și importați date în software-ul Data Warehouse / Business Intelligence.
  3. Creați un set logic multidimensional de date - cubul OLAP pe baza datelor din Warehouse Data Warehouse.
    3
    Creați un set logic multidimensional de date - cubul OLAP pe baza datelor din Warehouse Data Warehouse.
  4. Utilizați conexiunea ODBC și importați date în Excel.
    4
    Utilizați conexiunea ODBC și importați date în Excel. ODBC va asigura conectivitatea automată a aplicației Excel cu datele live furnizate de serverul de producție utilizat în Data Warehouse.
  5. Aplicați filtrarea datelor în pivotul Excel bazat pe definițiile afacerii.
    5
    Aplicați filtrarea datelor în pivotul Excel bazat pe definițiile afacerii.
  6. Utilizați datele din tabele pivotare filtrate în procesele standard de raportare.
    6
    Utilizați datele din tabele pivotare filtrate în procesele standard de raportare.
  7. Legați datele din tabele pivot filtrate cu șabloane standard în alte documente în controlul sarcinilor.
    7
    Legați datele din tabele pivot filtrate cu șabloane standard în alte documente în controlul sarcinilor.