Cum să a crea o afacere mică și artistică

Transformarea abilităților tale artistice într-o afacere nu este întotdeauna cea mai ușoară dintre eforturi. Punerea unui preț la creativitate poate părea descurajantă, dar este vitală dacă intenționați să câștigați bani din arta și ambarcațiunile dvs. Dacă vă puteți vedea pe dvs în rolul dual de a crea și de a vinde, de a conduce o afacere artistică mică și artizanală poate fi exact ceea ce căutați prin intermediul unei surse independente de venituri.

Cap 1
Planificarea afacerii dvs.

  1. Începeți planificarea.
    1
    Începeți planificarea. Decideți ce veți face sau faceți. Aceasta trebuie să fie aleasă pe ceea ce ești foarte bun la lucru și știți că puteți continua să reproduceți în mod fiabil și cu un standard ridicat de calitate. Dacă aceasta înseamnă că trebuie să luați cursuri, atunci va trebui să includeți acest lucru în planificarea voastră. Lucruri pe care le-ați putea lua în considerare includ: Picturi, desene, schițe etc. Articole cusute, cusute, brodate cum ar fi îmbrăcăminte, jucării, miniaturi, tricotat / croșetat, pături / afghani / aruncări, pături, papuci, perne, diverse obiecte de uz casnic, pungi etc. Articole de ceramică, ceramică, articole din sticlă (inclusiv sticla suflată) și articole turnate. Articole din piele sau pene, cum ar fi pungi, portofele, curele, pantofi etc. Articole de hârtie, cum ar fi cărți, seturi de papetărie, cutii acoperite, suporturi pentru pen, origami etc. Elemente de iluminat, cum ar fi abajururi, etc. Articolele de îngrijire / frumusețe / igienă, cum ar fi săpunuri, loțiuni de corp, produse de curățare a feței / corpului, loofahuri, plăci de căldură, bombe de baie, gel etc. o necesitate specială, cum ar fi uneltele pentru animale de companie, articolele de decorare a torturilor, accesorii pentru păr, decalcomanii de perete și altele asemenea. Articolele prajite / gătite, cum ar fi bomboane, bomboane, pâine etc., toate cu acel "artizan" ating sau au făcut "modă veche". Cărți (hard cover sau ebooks) despre abilitățile tale. Predarea abilităților tale în orice artă sau meserie specială. Ați putea stabili ore de clasă pentru a învăța pe ceilalți cum să facă lucrurile uimitoare pe care le vindeți.
  2. Examinați cât de comercială sunt produsele dvs.
    2
    Examinați cât de comercială sunt produsele dvs. Dacă deja faceți articole, va trebui să evaluați modul în care vânzările sunt demne de fapt. Este un lucru să faci obiecte potrivite pentru cadouri de sfârșit de an pentru prieteni și familie, care vor fi politicoși și vor iubi ceea ce faci, indiferent de calitate și utilitate; este un alt lucru pentru a produce elemente pe care oamenii le vor plăti efectiv. Veți avea nevoie să evaluați cât de comercializabile sunt produsele dvs. de artă și / sau meserii prin verificarea următoarelor aspecte: Există o cerere actuală pentru obiectele, produsele, creațiile sau serviciile dvs.? De unde știi asta? Efectuați o căutare online a unor site-uri cum ar fi Pinterest, Etsy și eBay pentru a vedea ce atrage atenția și potențial vinde bine în prezent. Faceți o vizită la magazinele de artizanat local și la galeriile de artă pentru a vedea ce se vinde în acest moment. Cât de durabile, utile, frumoase, neobișnuite etc. sunt creațiile voastre? Luați în considerare cine altcineva se află în competiție în zona dvs. și dacă oferiți ceva de valoare mai mare sau mai mult interes sau dacă diversificați suficient domeniul pentru a captura noi zone ale pieței fără a fi în concurență cu altcineva.
  3. Planificați-vă bugetul.
    3
    Planificați-vă bugetul. Totul trebuie să vină într-un buget care este ușor de gestionat și posibil. Ce fonduri de start aveți? Îți împrumuți bani de la familie, prieteni sau bancă? Aveți deja fonduri alocate în economiile dvs.? Trebuie să știți care este baza financiară solidă pe care o începeți și atunci va trebui să știți cum să reconciliați acest lucru cu cheltuielile dvs. curente și să plătiți sumele împrumutate. Dacă nu reușiți să vă descurcați această parte, luați-vă de cineva care are un cap mare de numere și este dispus să vă ajute gratuit la început (poate să le dați câteva creații gratuite ca plată). Luați în considerare posibilitatea de a obține un contabil de la început, pentru a vă ajuta cu aspectele financiare și pentru a rămâne pe partea de sus a lucrurilor.

Cap 2
Alegerea locației vânzărilor

  1. Decideți unde doriți să vă desfășurați afacerea mică și artistică.
    1
    Decideți unde doriți să vă desfășurați afacerea mică și artistică. Acest lucru se poate face de la domiciliu, cu o cameră mică, un atelier sau un magazin dedicat unei afaceri cu amănuntul. Va trebui să respectați legile locale privind vânzările într-o zonă rezidențială și unele locuri nu vor permite acest lucru, în timp ce în altele ar putea fi norma (cum ar fi un oraș de țară sau o fermă). Dacă doriți un magazin independent, va trebui să găsiți unul accesibil. Alte opțiuni includ: Pentru un începător, este adesea cel mai bine să găsiți un magazin care să acționeze ca un loc de vânzări sau de cooperare pentru mulți artiști care își vând produsele; aceasta menține costurile pentru dvs. și lărgește baza cumpărătorului, deoarece cumpărătorii sunt atrași de o gamă largă de bunuri oferite. Ați putea să vă vindeți articolele online, mai degrabă decât într-un spațiu fizic, utilizând site-uri cum ar fi Etsy sau eBay, sau deschizându-vă propriul magazin independent. Ați putea să vindeți obiecte la un stand regulat de piață sau pe piețe de artă și artizanat specializate care nu sunt la fel de regulate, dar sunt o afacere mare atunci când acestea sunt ținute. Va trebui să includeți cerințele privind transportul și standul tabel / bannere / acoperă / adăpost ca parte a planificării pieței.

Cap 3
Alte considerații

  1. Luați în considerare dacă veți vinde singur sau împreună cu alții.
    1
    Luați în considerare dacă veți vinde singur sau împreună cu alții. Dacă puteți gestiona crearea și vânzarea în timpul pe care îl aveți la dispoziție, atunci îl puteți face singur, cel puțin la început. Cu toate acestea, dacă descoperiți că vânzările se mută în timpul creativ sau că aveți un volum atât de mare de vânzări încât nu puteți face acest lucru singur, atunci veți avea nevoie de ajutoare. Opțiunile includ: Angajați niște prieteni care să vă ajute. Acest pas este opțional. Dacă doriți să lucrați unii oameni, întrebați-i și dacă doresc să fie plătiți, să le plătiți puțin din profitul realizat.
  2. Luați în considerare ce legături veți produce.
    2
    Luați în considerare ce legături veți produce. De exemplu, poate doriți să rulați o listă de e-mail pentru cumpărătorii interesați și să le actualizați în mod regulat cu produse noi, povestiri despre călătoria dumneavoastră artizanală și, eventual, legătura cu un blog actualizat în mod regulat referitor la afacerea dvs. artistică și artizanală. Amintiți-vă că acest lucru va adăuga timp pentru munca dvs., dar este adesea o formă excelentă, non-intruzivă și utilă de marketing pe care le iubesc cititorii, mai ales când li se dă posibilitatea să vă citească blogul în timpul și în modul propriu. Fiți întotdeauna gata să răspundeți la comentarii sau întrebări ori de câte ori utilizați medii interactive pentru a vă promova vânzările.