Cum să construiești o rutină de exerciții zilnice

Dacă nu exersați deja zilnic, este timpul să începeți. Citiți acest articol.

Paşi

  1. Încercați să faceți un program de când vă veți exercita.
    1
    Încercați să faceți un program de când vă veți exercita. Ar putea doar să vă ajute să nu ezitați.
  2. Stabiliți obiectivele posibile.
    2
    Stabiliți obiectivele posibile. Chiar nu vrei să renunți pentru că ai stabilit un obiectiv pe care nu îl poți ajunge.
  3. Începeți cu ceva mic.
    3
    Începeți cu ceva mic. Ca 100 de metri (328.1 ft) de a alerga o zi. Curând du-te până la 200 de metri (656.2Â ft).
  4. Îmbunătățiți stamina trecând pe distanțe destul de lungi.
    4
    Îmbunătățiți stamina trecând pe distanțe destul de lungi. Dacă ați făcut-o timp de un an, mergeți la două kilometri pe zi.
  5. Mânca sănătos.
    5
    Mânca sănătos. Acest lucru te-ar putea face să te simți mai mult ca să faci exerciții.
  6. Slăbi.
    6
    Slăbi. Când pierdeți în greutate, veți descoperi că este mult mai ușor să vă exercitați. Dar trebuie să exerciți pentru a pierde în greutate.