Cum să calculează cifra de afaceri

Cifra de afaceri are loc atunci când un angajat părăsește un loc de muncă, iar poziția trebuie să fie ocupată. Cifra de afaceri poate fi măsurată utilizând o formulă de rată de cifră de afaceri. Timpul și costul pe care îl suporți pentru a intervieva și pentru a angaja noi lucrători pot afecta profitul și pierderea companiei dvs. Angajatorii și profesioniștii din domeniul resurselor umane ar trebui să știe cum să calculeze rata cifrei de afaceri pentru a lua decizii de afaceri inteligente.

Cap 1
Revizuirea conceptului de cifră de afaceri

  1. Du-te peste formula de rata cifra de afaceri.
    1
    Du-te peste formula de rata cifra de afaceri. Activitatea cea mai valoroasă a companiei dvs. poate fi angajații dvs. talentați. Rata cifrei de afaceri măsoară rata la care muncitorii părăsesc firma dvs. [1] Formula ratei cifrei de afaceri este (numărul de angajați care părăsesc întreprinderea) / (numărul mediu de lucrători totali în perioada). Cifra de afaceri este măsurată pe o anumită perioadă, cum ar fi o lună sau un an. Afacerea dvs. ar trebui să ia măsuri pentru a scădea cifra de afaceri a angajaților. Dacă compania dvs. are un nivel în creștere al cifrei de afaceri, costurile firmei dvs. vor crește.
  2. Identificați motivul pentru care angajații vă părăsesc firma.
    2
    Identificați motivul pentru care angajații vă părăsesc firma. Lucrătorii vă pot părăsi firma datorită demisiilor sau altor separări, cum ar fi pensionările. Majoritatea întreprinderilor doresc să urmărească angajații care părăsesc voluntar. [2] Angajații care sunt reziliați nu sunt, de obicei, incluși în formula ratei cifrei de afaceri. Formula este concepută pentru a analiza procentajul lucrătorilor care părăsesc voluntar. Compania dvs. are mai puțin control asupra angajaților care părăsesc voluntar. Totuși, este important să urmăriți pe cei care pleacă. Dacă observați că rata cifrei de afaceri este în creștere, puteți lua măsuri pentru a reduce rata de cifră de afaceri.
  3. Aruncați o privire asupra numărului mediu de angajați și a ratei cifrei de afaceri.
    3
    Aruncați o privire asupra numărului mediu de angajați și a ratei cifrei de afaceri. Numărul mediu de angajați este calculat pentru o anumită perioadă. De exemplu, pentru a calcula media pentru luna octombrie, luați [(Total angajați pe 1 octombrie) + (total angajați pe 31 octombrie) / 2]. [3] Numărați numărul de salariați în prima zi și ultima zi a (octombrie, în acest caz). Să presupunem că 20 de angajați pleacă în luna octombrie. Ați început luna cu 1.200 de angajați. Terminați luna cu 1.190 de muncitori. Chiar dacă au rămas 20 de muncitori în cursul lunii, unele dintre posturile lor au fost ocupate înainte de sfârșitul lunii. Asta este motivul pentru care scăderea în cursul lunii este de numai 1.200 - 1.190 = 10 angajați. Numărul mediu de angajați în luna octombrie este (1.200 + 1.190) / 2 = 1.195. Rata cifrei de afaceri pentru luna octombrie este (20 / 1,195 = 1,7%).

Cap 2
Luând în considerare impactul cifrei de afaceri

  1. Analizați costul pe care îl suportați pentru separarea angajaților.
    1
    Analizați costul pe care îl suportați pentru separarea angajaților. Când un lucrător pleacă voluntar din firma dvs., vă va costa timp și bani pentru a înlocui persoana respectivă. În timpul acestei tranziții, compania dvs. nu va fi la fel de productivă. [4] Să presupunem că contabilul care generează facturi pentru clienți decide să se pensioneze. Acest loc de muncă este esențial, deoarece trebuie să puteți trimite în timp util o factură exactă clienților. Dacă nu puteți face acest lucru, nu veți colecta rapid plățile pentru clienți. Trebuie să găsiți candidați calificați pentru această funcție. Puteți plasa postarea pe site-uri industriale sau pe site-uri de locuri de muncă cum ar fi Monster.com. Unele companii angajează firme de recrutare pentru a găsi candidați buni. Veți suporta timp și cheltuieli pentru a găsi candidați demni. Afacerea dumneavoastră poate avea mai multe persoane intervievând candidații la locul de muncă. Acest lucru va duce personalul departe de locul de muncă obișnuit, astfel încât să poată participa la interviuri. Procesul de interviu reduce productivitatea angajaților dumneavoastră. Odată ce angajați un nou angajat, va trebui să-i instruiți. Formarea va necesita mai mult timp pentru personal. În timpul procesului de formare, noul lucrător nu va fi la fel de productiv ca angajatul care a plecat. Personalul dvs. poate avea nevoie să asiste noul procesor de facturi, astfel încât facturile să fie trimise clienților în timp util.
  2. Adăugați costul terminării lucrătorilor.
    2
    Adăugați costul terminării lucrătorilor. Formula de rată a cifrei de afaceri nu include de obicei terminarea numărului de angajați care părăsesc totalul. Cu toate acestea, rezilierea reduce numărul mediu de lucrători, ceea ce afectează formula ratei cifrelor de afaceri. Analiza dvs. privind cifra de afaceri a angajaților ar trebui să includă costurile de terminare a contractului. [5] Angajații care părăsesc voluntar și cei care au încetat ambele au acces la COBRA. COBRA este o lege federală care permite lucrătorilor care părăsesc o firmă să continue să beneficieze de o asigurare de sănătate prin firma dvs. Durata și condițiile variază. Acesta este un cost suplimentar pentru afacerea dvs. Lucrătorii care sunt reziliați pot, de asemenea, să acceseze asigurarea de șomaj prin intermediul statului lor. Programul de stat este finanțat de impozitele percepute companiilor. Dacă foștii muncitori din afacerea dvs. solicită prestații de șomaj, rata de impozitare pe care o veți plăti poate crește. Aveți dreptul să suportați costuri juridice pentru a vă apăra firma împotriva litigiilor de la un angajat rezident.
  3. Minimizați costul cifrei de afaceri.
    3
    Minimizați costul cifrei de afaceri. Aruncați o privire la rata cifrei de afaceri a altor firme din industria dvs. Dacă rata dvs. este mai mare decât media din industrie, investigați procesul de angajare și instruire. [6] Investiți timpul pentru a efectua interviuri de ieșire cu lucrătorii care părăsesc voluntar afacerea dvs. Află de ce pleacă. Documentați rezultatele și căutați tendințe. Spune, de exemplu, că un număr din ce în ce mai mare de oameni pleacă pentru că nu primesc recenzii de performanță în timp util. Utilizați aceste informații pentru a face schimbări în procesul de examinare. Insistați-vă că managerii dvs. comunică bine cu angajații. Mențineți un manual de proceduri scrise pentru fiecare loc de muncă. Un manual este un instrument valoros pentru personalul dvs., în special pentru un nou angajat. Explicați cât de des vor fi acordate recenzii de performanță și respectați acel program.