Cum să respirați în timpul travaliului

Utilizarea tehnicilor de respirație în timpul travaliului vă poate ajuta să gestionați durerea. Cel puțin, vă poate ajuta să lucrați prin durere. În primul rând, trebuie să găsiți un model care să funcționeze pentru dvs., apoi să lucrați la practicarea respirației. În felul acesta, odată ce vei intra în muncă, vei fi la fel de pregătit cum poți fi.

Cap 1
Găsirea modelului propriu

  1. Începeți cu două respirații la o singură lovitură.
    1
    Începeți cu două respirații la o singură lovitură. "Un model de respirație lent de bază se inspiră de două ori, de fiecare dată când respirați. Este un model de respirație mai rapid decât modul în care respirați în mod normal, de aproximativ două ori mai repede decât în ​​mod normal. [1] Puteți încerca să respirați prin nas și să ieșiți prin gura ta, deși faci tot ce te simți cel mai bine. Veți folosi acest tip de respirație mai târziu în timpul travaliului dvs. De asemenea, puteți utiliza un raport mai echilibrat, cum ar fi raportul unu-la-unu sau un raport mai mare, utilizând până la șase respirații în fiecare respirație, încercați modele diferite pentru a afla ce vă pare mai bine pentru dvs. Ar trebui să vă simțiți confortabil folosind modelul de respirație și ar trebui să cădeți în ceea ce vă pare mai ușor.
  2. Lucrați pe o respirație lentă, modelată.
    2
    Lucrați pe o respirație lentă, modelată. Respirația lentă vă poate ajuta să treceți prin contracțiile timpurii. Când utilizați respirație lentă, ar trebui să vă aflați la jumătate din ritmul normal de respirație. Aceasta poate ajuta să respirați foarte adânc la începutul și la sfârșitul respirației lente, în special atunci când începeți și încheiați o contracție. [2] Închideți ochii și inspirați până la numărul patru nasul tau. Du-te la numărul patru prin gură. Continuați în acest ritm lent.
  3. Încercați să folosiți o focalizare.
    3
    Încercați să folosiți o focalizare. Un focus vă poate ajuta să vă mențineți atenția de la durerea și respirația dumneavoastră. Puteți utiliza un obiect real, cum ar fi o imagine sau chiar un punct pe care îl izolați pe tavan. De asemenea, puteți să creați o imagine în mintea dvs. sau să vă concentrați pe cineva apropiat de dvs. [3]

Cap 2
Practicandu-ti respiratia

  1. Utilizați respirația când sunteți stresat.
    1
    Utilizați respirația când sunteți stresat. Vrei ca respirația ta cu model să devină un răspuns normal la stres și durere. Prin urmare, trebuie să o folosiți în viața de zi cu zi. Când vă simțiți stresat, alunecați-vă în modelul special de respirație, folosindu-l pentru a vă liniști. [4] Încercați respirația lentă atunci când vă simțiți stresați.
  2. Folosește respirația când simți durere.
    2
    Folosește respirația când simți durere. O altă modalitate de a normaliza acest tip de respirație este să o încercați atunci când vă aflați în durere. De exemplu, puteți să o încercați atunci când aveți o durere de cap sau chiar dacă aveți o tăietură (pe care ați curățat-o și ați bandajat) cauzând durere. Încercați să vă folosiți respirația pentru a vă distrage atenția de durere. [5] Încercați să respirați mai repede când încercați să lucrați prin durere.
  3. Induceți o stare dificilă.
    3
    Induceți o stare dificilă. Dacă găsiți că nu obțineți suficientă practică, o modalitate de a vă exercita este să încercați să țineți un cub de gheață în mână. Pe măsură ce o țineți, încercați să respirați prin frig și durere, folosind modelul pe care l-ați ales. A face acest exercițiu în mod regulat vă poate ajuta să învățați să-l utilizați atunci când sunteți în muncă. [6] Încercați ambele tipuri de respirație în acest exercițiu.
  4. Cineva să te ajute.
    4
    Cineva să te ajute. Poate fi benefic dacă cineva lucrează la respirație cu tine. Ar trebui să fie persoana care va fi cu tine când ai copilul. În acest fel, dacă simți că nu poți să intri în modelul tău de respirație, persoana te poate ajuta să te antrenezi prin ea. [7] Fă-i să-ți antrenezi respirația când încerci să treci prin durere. Ei pot respira cu tine sau pot folosi cuvintele pentru a vă ajuta să respirați "in-out-out, in-out-out".

Cap 3
Folosind respirația în timpul muncii

  1. Începeți cu respirație lentă.
    1
    Începeți cu respirație lentă. Când contracțiile devreme încep să ajungeți la punctul în care vă fac să opriți ceea ce faceți, este timpul să începeți o respirație lentă. Inspirați-vă prin nas, respirați adânc. Pe măsură ce respirați prin gură, lăsați corpul să se relaxeze complet. Continuați să respirați lent și adânc, concentrându-vă atenția asupra relaxării corpului dvs. [8]
  2. Utilizați respirația rapidă.
    2
    Utilizați respirația rapidă. Pe măsură ce contracțiile dvs. devin din ce în ce mai intense și mai apropiate, puteți să vă alunecați în respirația modelată pe care ați ales-o. Pentru mai multe contracții dureroase, este posibil să aveți nevoie de modelul mai rapid și mai scurt pentru a vă ajuta să treceți prin ele. Nu uitați să vă concentrați asupra unui lucru dacă aveți nevoie, cum ar fi o imagine sau partenerul dvs. [9] Încercați să gâfâiți. Este posibil să aveți nevoie să vă mutați în respirații scurte și superficiale pentru a trece prin unele dintre durerile mai intense, gâfâind aproape ca un câine. [10]
  3. Ascultați sprijinul dvs.
    3
    Ascultați sprijinul dvs. Echipa de nastere si persoana de sprijin va fi acolo pentru a va ajuta. Desigur, trebuie să faci ceea ce este bine, dar te pot ajuta să te întorci pe pistă cu respirația ta dacă te cobori. Încercați să le ascultați pentru a vă ajuta să găsiți ritmul dvs. [11]
  4. Lasa totul afara.
    4
    Lasa totul afara. Nu vă fie frică să strigați, să țipați sau să striviți. Tu faci ceea ce trebuie să faci pentru a trece prin muncă. Echipa dvs. de înmormântare a auzit totul, și a face orice zgomot ai nevoie pentru a vă ajuta să treci prin ea. De fapt, majoritatea zgomotelor pe care le faci vor fi involuntare. [12]
  5. Găsiți-vă ritmul.
    5
    Găsiți-vă ritmul. În timpul tragerii, puteți constata că modelul pe care l-ați ales mai devreme nu funcționează așa cum ați sperat. Lasă corpul tău să te ghideze. Utilizați orice model de respirație vă ajută prin procesul de muncă, deoarece acesta este cel mai bun pentru dvs. în acest moment. [13]