Cum să a crește nivelul de energie folosind purslane

Purslane, o plantă suculentă care este bogată în vitamine, minerale, proteine, omega 3 și acizi grași, poate oferi un impuls energetic mare. Deși crește în întreaga lume și este comună în multe tipuri de bucătărie, americanii au redescoperit recent acest super-aliment. [1] Este întotdeauna mai bine să discutați cu medicul dumneavoastră despre a lua suplimente pe bază de plante, cum ar fi purslane, dar atunci când sunt combinate cu obținerea unui somn bun și a unei diete bogate în nutrienți, această buruiană comună ar putea fi exact ceea ce trebuie să vă simțiți energizați.

Cap 1
Creșterea nutrienților cu păsărică

  1. Mănâncă purslane proaspete.
    1
    Mănâncă purslane proaspete. De obicei, alimentele integrale oferă beneficii mai echilibrate pentru sănătate decât suplimentele. Dacă este posibil, utilizați purslane în forma sa naturală. De exemplu, puteți să înlocuiți purslane comune, care se găsește pe fiecare continent populat din lume, pentru salată în salată. O piață locală a fermierului, un magazin de produse pentru cartier sau un magazin alimentar care se specializează în alimentația sănătății ar trebui să poarte purslane. [2] [3] Puteți găsi o varietate de idei de rețete prin căutarea unui purslan pe un aliment online și o resursă de gătit cum ar fi epicurious [4].
  2. Obțineți suplimente purslane.
    2
    Obțineți suplimente purslane. Mai multe branduri, cum ar fi Plantation Natural și Terraternal, fac suplimente purslane. Atunci când selectați o marcă, citiți eticheta pentru a vă asigura că suplimentele îndeplinesc recomandările medicului dumneavoastră pentru dozare. Suplimentele Purslane pot furniza o varietate de beneficii, însă mai multe cercetări privind utilizarea lor sunt necesare pentru a spune definitiv. Cel mai bine este să discutați cu medicul dumneavoastră dacă suplimentele sunt sau nu potrivite pentru dvs. [5] De exemplu, se recomandă să luați suplimente de melatonină doar pentru perioade scurte de timp de câteva luni, astfel încât medicul dumneavoastră poate dori să vă limiteze în mod similar utilizarea de suplimente purslane [6]. Dacă mâncați o dietă echilibrată, dar nu puteți obține întreaga doză de vitamine sau minerale specifice pe care le recomandă medicul dumneavoastră, pot fi recomandate suplimente nutritive. Femeile gravide și persoanele cu vârsta peste 50 de ani, în special, pot fi sfătuite să utilizeze suplimente nutritive. [7]
  3. Obțineți substanțe nutritive din purslane.
    3
    Obțineți substanțe nutritive din purslane. Purslane oferă acizi grași omega-3, antioxidanți, magneziu, potasiu și fier. Sistemul imunitar necesită doze zilnice de astfel de vitamine, minerale, antioxidanți și acizi grași pentru a-l menține puternic. [8]
  4. Mănâncă o dietă echilibrată.
    4
    Mănâncă o dietă echilibrată. Purslane oferă astfel de acizi grași omega-3, antioxidanți, magneziu, potasiu și fier că sistemul imunitar trebuie să rămână puternic. [9] Totuși, este important să consumați o varietate de alimente bogate în nutrienți pentru a vă ajuta organismul să-și mențină sistemul imunitar și să vă mențină sănătoși și energici. Planificați o dietă echilibrată pentru a vă asigura că aveți toate substanțele nutritive de care aveți nevoie. Puteți găsi recomandări recomandate pentru o dietă echilibrată prin intermediul agențiilor de sănătate publică, cum ar fi Organizația Mondială a Sănătății. [10]

Cap 2
Ajungerea la somn cu păsărică

  1. Îmbunătățiți aportul de melatonină.
    1
    Îmbunătățiți aportul de melatonină. Purslane oferă cantități mari de melatonină, un antioxidant care ajută la reglarea ciclului de somn. Mananca mai mult purslane, atunci, poate fi un impuls semnificativ pentru a va ajuta sa imbunatatiti rutina de somn si tratarea unor tulburari de somn. Melatonina are avantaje suplimentare, cum ar fi: atenuarea durerilor de cap [12] Tratarea efectelor secundare ale medicamentelor împotriva cancerului [13]
  2. Discutați cu medicul despre un plan de somn care este potrivit pentru dvs.
    2
    Discutați cu medicul despre un plan de somn care este potrivit pentru dvs. Purslane poate ajuta la reglarea ciclului de somn, dar este important să discutați cu un medic cât de mult somn aveți nevoie în primul rând. Acest lucru este valabil mai ales dacă vă simțiți simțit cronică obosită. Din moment ce sunteți obosit tot timpul poate fi un semn al sindromului oboselii cronice (CFS) sau a numeroaselor probleme majore de sănătate, va trebui să-l informați pe medicul dumneavoastră dacă sunteți epuizat înainte de a încerca să corectați lucrurile cu purslane.
  3. Mențineți ciclul de somn.
    3
    Mențineți ciclul de somn. Purslane vă poate ajuta să obțineți suficientă melatonină pentru a vă reglementa programul de somn, dar nu poate depăși obiceiurile de somn proaste. Mențineți un program regulat, faceți exerciții regulate și expuneți-vă la lumina naturală pentru a menține un ciclu de somn sănătos. [15]

Cap 3
Ajutând sistemul imunitar

  1. Păstrați-vă sistemul imunitar puternic.
    1
    Păstrați-vă sistemul imunitar puternic. Veți pierde energie dacă vă luptați împotriva bolilor. O dietă echilibrată și un somn bun te vor ajuta să rămâi sănătos, dar ar trebui să limitezi și posibilitatea ca bacteriile să intre în sistemul tău.
  2. Spălați-vă mâinile cu sapun care conține purslane.
    2
    Spălați-vă mâinile cu sapun care conține purslane. Un dezinfectant de mână care conține ulei purslane acționează ca un dezinfectant de mână și loțiune, toate într-una. Este ușor să contractați o răceală sau o gripa prin atingerea unei suprafețe pe care o persoană bolnavă a folosit-o recent. Spălarea frecventă a mâinilor vă reduce șansele de a transfera germeni de pe mâini pe față. Spălarea frecventă poate să vă usuce mâinile și să conducă la piele crăpată care vă face mai sensibile la infecții. Utilizarea unui dezinfectant de mână pe bază de alcool, așa cum recomandă în multe cazuri oficialii din domeniul sănătății, poate înrăutăți această problemă [16]. Săpunul cu ulei de purslane, prin hidratarea mâinilor, poate contracara această problemă.
  3. Utilizați purslane pentru a curăța alimentele.
    3
    Utilizați purslane pentru a curăța alimentele. Produsul este adesea contaminat cu murdărie, deșeuri animale, poluanți atmosferici, pesticide chimice și bacterii care pot fi dăunătoare pentru sănătatea ta. Nu ar trebui să utilizați săpunuri convenționale pe alimentele dvs., deoarece alimentele pot absorbi substanța chimică. Puteți, totuși, să spălați produse proaspete cu un produs cum ar fi Spălarea de fructe și legume naturale de plantație înainte de a le pregăti pentru cină.