Cum să păstrați angajații fericiți

Asigurarea că angajații dvs. sunt fericiți și productivi sunt importanți pentru succesul afacerii dvs. Indiferent dacă sunteți o corporație majoră sau un magazin mic, costurile de angajare și de formare a noilor membri ai personalului sunt adesea mai mari decât costurile investiției și menținerii angajaților actuali. Pentru a atrage și a menține cei mai buni muncitori pe piața forței de muncă, satisfacția angajaților trebuie să fie o prioritate. Mențineți angajații fericiți prin aflarea a ceea ce îi va ajuta să se simtă ca ei fac parte dintr-o echipă și să contribuie la succesul companiei.

Cap 1
Ascultă-ți angajații

  1. Luați un sondaj de satisfacție a angajaților.
    1
    Luați un sondaj de satisfacție a angajaților. Acest lucru se poate face anonim și în mod voluntar. Invitați angajații dvs. să împărtășească ceea ce îi plac și să nu-i placă de locurile de muncă și mediul lor de lucru. [1] Puneți întrebări cum ar fi: "Credeți că aveți instrumentele și resursele necesare pentru a-ți face treaba?" Sau " vă dau un sentiment personal de realizare? "sau" Sunteți mulțumiți de implicarea voastră în deciziile care vă afectează personal la locul de muncă? "sau" Ce putem schimba pentru a crește satisfacția angajaților? "Atenție la rezultatele sondajului . S-ar putea să existe câteva lucruri despre care nu puteți face nimic acum, cum ar fi asigurarea unor beneficii sau beneficii mai bune. Cu toate acestea, acordați atenție lucrurilor care nu vor costa nimic, cum ar fi un cod de îmbrăcăminte care include vineri ocazionale. Continuați să invitați sugestii de la angajați. O casetă de sugestii poate face mult timp pentru a vă păstra personalul simțind că poate oferi idei pentru un mediu de lucru mai pozitiv.
  2. Rețineți recenzii periodice.
    2
    Rețineți recenzii periodice. Chiar dacă o creștere salarială se face numai anual, supervizorii și managerii ar trebui să ofere revizuiri de performanță cel puțin la fiecare câteva luni. Acest lucru oferă angajaților dvs. șansa de a vă angaja cu privire la performanța lor la locul de muncă și la modul în care se simt lucrați acolo. [2] Lăudați personalul care se descurcă bine. Audierea că fac o muncă bună va motiva cei mai buni angajați și îi va menține fericiți. Dacă un angajat se descurcă bine, încercați să spuneți ceva de genul: "Suntem foarte mulțumiți de performanța dvs. generală, mai ales în astfel de zone." Dacă vă simțiți că un angajat trebuie să se îmbunătățească într-o anumită zonă, spunându-le, "Apreciem toata munca grea pe care o desfasurati aici la companie, in special in ceea ce priveste cresterea vanzarilor. Dar credem că societatea ar beneficia dacă ați acordat mai multă atenție facturii de urmărire. "
  3. Comunicați deschis.
    3
    Comunicați deschis. Angajații dvs. vor fi fericiți atunci când primesc informații exacte direct de la companie. Ei nu doresc să audă despre știri sau evenimente din partea mass-media, a concursului sau a altor persoane. [3] Întrețineți întâlniri regulate sau trimiteți buletine informative prin care informați angajații cu privire la schimbările importante ale companiei - indiferent dacă sunt legate de afaceri sau politici interne. Dacă compania dvs. planifică o fuziune cu o altă companie, organizați o întâlnire în care informați angajații. Nu vrei să audă despre asta din surse din afara managementului. Spunându-le personal ce se întâmplă, va contribui, de asemenea, la atenuarea oricăror temeri pe care le-ar putea avea cu privire la stabilitatea locurilor de muncă cu viitoarele schimbări. Spuneți ceva de genul: "Am vrut să vă informăm că în viitorul apropiat se produc schimbări la nivelul întregii companii, despre care suntem foarte entuziasmați." Oferiți câteva detalii specifice și acordați timp pentru întrebări.
  4. Includeți angajații oricând revizuiți politica.
    4
    Includeți angajații oricând revizuiți politica. Personalul va fi mai fericit dacă simte că are contribuții atunci când vine vorba de a face schimbări sau îmbunătățiri în modul în care se desfășoară afacerea. [4] Invitați câțiva angajați să lucreze cu departamentul de beneficii în timpul înscrierii deschise. Acest lucru vă va ajuta să oferiți beneficii pe care toată lumea le apreciază și care să reflecte cu adevărat interesele angajaților. Recrutați angajați de la toate nivelurile pentru a servi în comisii. Angajați-vă personalul atunci când vine vorba de planificare strategică, planificare de vacanță, angajări și revizuiri anuale.

Cap 2
Crearea unui mediu pozitiv

  1. Stabiliți programe și rutine previzibile și coerente.
    1
    Stabiliți programe și rutine previzibile și coerente. Acest lucru este deosebit de important atunci când aveți angajați care lucrează în schimburi, cum ar fi în fabrici sau spitale. [5] Mențineți angajații într-o singură trecere, fie zi sau seară, și rotiți numărul de săptămâni și sărbători pe care oamenii trebuie să muncească. Niciun angajat nu va fi fericit dacă trebuie să lucreze la Crăciun în fiecare an sau în fiecare schimbare de sâmbătă.
  2. Încurajați un mediu creativ și plăcut.
    2
    Încurajați un mediu creativ și plăcut. Oamenii vor aprecia afișarea fotografiilor de familie sau a copiilor lor în carcase. Pur și simplu cereți-i să-l păstreze profesional. [6] A fi capabil să personalizați spațiul lor îi va ajuta pe angajații dvs. să se simtă ca ei într-adevăr aparțin acolo și că conducerea vrea să se simtă confortabil în timp ce lucrează. S-ar putea să vă gândiți, de asemenea, să impuneți alte avantaje la nivel de birou care pot crește satisfacția angajaților, cum ar fi permiterea unui cod de îmbrăcăminte mai obișnuit într-o zi pe săptămână.
  3. Aveți încredere în angajații dvs.
    3
    Aveți încredere în angajații dvs. Majoritatea profesioniștilor din domeniul resurselor umane sunt de acord că angajații nu le place să fie micromanageați. Permiteți-i să-și facă treaba și să aibă încredere că vor face o treabă bună. [7] Puteți supraveghea munca angajaților dvs. fără a le face să vă simțiți că vă uitați constant peste umăr și așteptați să facă o greșeală. Oferiți angajaților dvs. responsabilitatea de care au nevoie pentru a-și îndeplini sarcinile. Dacă atribuiți unui angajat un loc de muncă, nu continuați să le verificați despre progresul acestora sau să vă verificați dublu activitatea după fiecare pas pe care îl realizează.
  4. Promovarea echilibrului între muncă și viață.
    4
    Promovarea echilibrului între muncă și viață. Angajații sunt mulțumiți când angajatorii își înțeleg responsabilitățile și trăiesc în afara muncii. [8] Introducerea programelor flexibile de lucru. O parte din personalul dvs. ar putea să lucreze mai bine dimineața, dar să-și verifice în mod mental până la ora 15:00. Alții lucrează mai bine mai târziu în cursul zilei. Facilitați angajaților să lucreze din casă atunci când au nevoie. Îngrijirea unui copil bolnav sau șederea acasă în timpul unei furtuni de zăpadă, în loc să se lupte pentru a intra în birou, îi va menține pe angajați mult mai fericiți, mai ales dacă aceștia pot rămâne în fruntea muncii lor acasă.

Cap 3
Demonstrarea aprecierii angajaților

  1. Oferiți cadouri și cadouri atunci când puteți.
    1
    Oferiți cadouri și cadouri atunci când puteți. Unele companii oferă bilete de concert sau de sport angajaților lor. Alții dețin desene pentru carduri cadou pentru restaurant. Aceste tipuri de avantaje pot contribui mult la angajarea angajaților dumneavoastră la muncă. [9] Aceasta poate fi, de asemenea, o modalitate amuzantă pentru angajați și conducere de a interacționa și de a crea legături mai puternice.
  2. Adu mâncare.
    2
    Adu mâncare. Oamenii răspund bine la încurajarea alimentelor. Arătați-le angajaților dvs. că îi apreciați, oferindu-le o băutură răcoritoare pe banii companiilor din când în când. [10] Luați în considerare aducerea în batoșele pentru micul dejun o dată pe săptămână sau găzduirea unui prânz pizza pentru departamentele de înaltă performanță o dată pe lună .
  3. Încurajați angajații să socializeze.
    3
    Încurajați angajații să socializeze. O modalitate excelentă de a vă asigura că angajații dvs. sunt fericiți este să vă asigurați că își creează legături cu colegii lor la locul de muncă. Facilitați acest tip de angajament social între colegii de companie prin găzduirea evenimentelor companiei. [11] Găzduiți o oră fericită, organizați un picnic de companie în timpul verii și celebrați sărbătorile ca o echipă la sfârșitul anului.
  4. Promovarea dezvoltării profesionale.
    4
    Promovarea dezvoltării profesionale. Indiferent dacă acordați rambursări de școlarizare sau o șansă de a vă pregăti pentru un nou rol, angajații care văd oportunități de creștere într-o companie sunt mai susceptibili să fie fericiți și să rămână acolo unde sunt. [12] Angajații fericiți rămân la locuri de muncă mai mult decât cei nefericiți va economisi banii companiei pe termen lung. Luați în considerare oferirea de cursuri de formare profesională, oportunități de îngrijire a managerilor sau opțiuni de transfer mai ușor de departamente / locații.