Cum să dab

Dabul este o mișcare de dans super, simplă, super, pe care o puteți învăța în doar câteva minute. Este o mișcare grozavă pentru a busta la un club sau la un dans școală. După ce ați stăpânit dab, ați putea dori, de asemenea, să încercați lovit quan sau de a face shmoney. Puteți să combinați aceste miscări cu dab sau să le alterați pentru a crea un dans hibrid de-al tău!

Cap 1
Făcând dab

  1. Ridicați brațele în lateral.
    1
    Ridicați brațele în lateral. Ridicați-vă amândouă brațele astfel încât acestea să iasă direct din umeri. Apoi, îndoiți un braț spre corpul vostru, ca și cum v-ați pregăti să vă străneți în mânecă. [1] Țineți celălalt braț drept.
  2. Pune capul în jos.
    2
    Pune capul în jos. Înainte de a vă pune fruntea în jos spre brațul care este îndoit și atingeți fruntea în zona cotului, ca și cum ați strănut în mânecă sau vă smulgeți sudoarea de pe fruntea dvs. [2] [3] Țineți celălalt braț drept. [4]
    Îndreptați-vă brațul după ce vă bateți fruntea pe ea.
  3. Dă-ți capul în cot.
    3
    Dă-ți capul în cot. După ce vă aduceți capul în fața cotului, puteți face o mișcare rapidă (sau două) înainte de a vă îndrepta brațul și a vă schimba părțile. Doar repede tai capul spre cot. / / Capul bâzâit este în general considerat sigur, dar țineți cont de faptul că este poate provoca vătămări dacă faceți prea tare. Puteți săriți întotdeauna mișcarea capului dacă aveți îngrijorări.
  4. Schimbați laturile.
    4
    Schimbați laturile. Puteți repeta dabul de mai multe ori pe o parte sau comutați pe laturi. Dacă schimbați părțile laterale, repetați aceeași mișcare de deplasare pe partea cealaltă cu brațul celuilalt. De exemplu, dacă ați început să faceți clic pe partea stângă, treceți la partea dreaptă.
    Mențineți trecerea înainte și înapoi împreună cu muzica.
  5. A se misca prin imprejur.
    5
    A se misca prin imprejur. Puteți face mișcarea picătură cu partea superioară a corpului și mutați corpul inferior totuși doriți. Puteți să vă plimbați, să vă plimbați sau să vă ștergeți șoldurile.
    Puteți face și alte mișcări între dab-uri, cum ar fi fluturați pumnii în aer sau vă mișcați brațele dintr-o parte în alta în fața dvs. [7] Adăugați propriul dvs. fler și încercați doar să vă distrați!

Cap 2
A lovit quan

  1. Squat jos.
    1
    Squat jos. A lovi Quan necesită o mulțime de mișcări în corpul tău inferior, așa că stai jos pentru a-ți da picioarele și șoldurile mai mult spațiu pentru a te mișca. Îndoiți genunchii, astfel încât să fiți ghemuit puțin.
    Țineți minte că nu trebuie să ajungeți cu adevărat jos la pământ pentru a face această mișcare de dans. O ușoară îndoire în genunchi este tot ce aveți nevoie.
  2. Leagă-ți brațele.
    2
    Leagă-ți brațele. Apoi, lăsați-vă brațele să vă lăsăm puțin în picioare și apoi folosiți-vă umerii pentru a vă mișca brațul drept în fața dvs. și a brațului stâng în spatele vostru. Apoi, schimbați brațele astfel încât brațul dvs. stâng să fie în fața dvs. și brațul drept este în spatele vostru. [8]
    Continuați să vă rotiți brațele înainte și înapoi așa. Puteți să vă țineți brațele în sus sau în jos. Puteți, de asemenea, să vă îndoiți brațele ușor la coate sau să le țineți drept.
  3. Mișcați șoldurile.
    3
    Mișcați șoldurile. Apoi, începeți să vă mutați șoldurile înainte și înapoi într-o mișcare lentă. Rulați șoldurile înainte și înapoi. Încercați să mutați corpul ca un vierme.
    Puteți, de asemenea, să vă mutați abdomenul dacă sunteți suficient de flexibil pentru a face acest lucru. Unii oameni folosesc o mișcare de împingere când au lovit quanul. [9] Fă ceea ce ți se pare natural.
  4. A se misca prin imprejur.
    4
    A se misca prin imprejur. Luați pașii copilului înainte și înapoi sau mutați o parte în alta în timp ce continuați să vă mișcați brațele înainte și înapoi și să vă mișcați șoldurile. Puteți face, de asemenea, hamei puțin sau doar stați într-un singur loc, dacă preferați.

Cap 3
Încercând shmoney

  1. Stați cu picioarele umărului la distanță.
    1
    Stați cu picioarele umărului la distanță. Shmoney este un dans foarte simplu si este grozav pentru cântecele mai lent. Puteți face acest lucru într-un singur loc, de unul singur sau de un partener. Va trebui să începeți să stați în picioare, cu lățimea picioarelor de la umăr și să vă îndoiți ușor genunchii.
    Nu ai nevoie să faci prea puțin la pământ pentru acest dans, dar poți, dacă vrei. Depinde de tine.
  2. Începeți să vă răsuciți șoldurile.
    2
    Începeți să vă răsuciți șoldurile. Pentru a genera mișcare pentru dansul shmoney, va trebui să începeți rotirea și răsucirea șoldurilor înainte și înapoi. Permiteți genunchilor să se deplaseze împreună cu șoldurile. Mutați la muzică și relaxați-vă. [11]
    Încercați să mutați o parte de două ori și apoi să mutați o altă parte pentru a adăuga o mică variație. Sau, a veni cu propriul model pe care să-l urmezi.
  3. Mutați brațele la timp cu șoldurile.
    3
    Mutați brațele la timp cu șoldurile. Puteți să vă ridicați brațele peste cap sau doar să le ridicați ușor deasupra pieptului. Mișcați-vă brațele oricum vă place cum faceți Shmoney. [12]
    Încercați să vă mișcați brațele înainte și înapoi peste cap sau să le răsuciți înainte și înapoi în fața dvs.