Cum să capturați segmentul ebay al pieței de consum online

Dacă dețineți o afacere, dețineți o afacere, oferiți un serviciu sau distribuiți un produs și doriți să vă extindeți baza de clienți, este bine să vă gândiți să cultivați o reputație pe eBay. EBay servește peste 250 de milioane de cumpărători, făcându-l o piață primară în care să-ți promovezi afacerea, produsul sau serviciul. Urmați acești pași despre cum să capturați segmentul eBay al pieței de consum online.

Paşi

  1. Stabiliți o prezență pe eBay.
    1
    Stabiliți o prezență pe eBay. Configurarea magazinului pe piața principală de vânzări web este primul pas spre câștigarea clienților eBay. Interfața de listare și vânzare automată EBay este simplă și ușor de utilizat. Utilizați fie aspectul magazinului de bază, fie șablonul de aspect avansat al magazinului pentru a construi magazinul. Alegeți un antet magazin personalizat pentru aspectul cel mai atrăgător. Adăugați înregistrările. Decideți fie pe un plan de vânzări în stil stil de licitație sau cu preț fix. Încărcați fotografii ale articolelor pe care le listați.
  2. Alegeți cuvintele cheie optimizate pentru titlurile dvs. de licitație.
    2
    Alegeți cuvintele cheie optimizate pentru titlurile dvs. de licitație. Rețineți diferitele cuvinte sau fraze pe care cumpărătorii eBay le pot utiliza atunci când caută elementul dvs. (sau un element similar celui al dvs.) și ajustați titlurile licitațiilor pentru a ajunge la cea mai largă audiență, incluzând cât mai multe din aceste cuvinte cheie posibil. Titlul licitației este prima impresie pe care o faceți și un instrument puternic pentru capturarea clienților eBay.
  3. Creați pagini de vânzări de înaltă calitate.
    3
    Creați pagini de vânzări de înaltă calitate. Scrieți o copie la nivel profesional, pentru fiecare articol pe care îl enumerați, folosind descrieri clare și detaliate care vor capta și păstra interesele cumpărătorilor eBay. Descrieți în detaliu specificațiile elementului. Furnizați o istorie interesantă sau descrieți istoricul elementului, dacă este cazul. Utilizați un limbaj emoțional care va atrage cumpărătorii online la acțiune. Explicați de ce cumpărătorii eBay ar trebui să cumpere de la dvs. spre deosebire de altcineva.
  4. Utilizați avantajele instrumentelor vânzătorului eBay, cum ar fi cutiile promoționale și promoțiile încrucișate.
    4
    Utilizați avantajele instrumentelor vânzătorului eBay, cum ar fi cutiile promoționale și promoțiile încrucișate.
  5. Oferiți o garanție de returnare a banilor.
    5
    Oferiți o garanție de returnare a banilor. Acest lucru scutește orice preocupare pe care un potențial client o poate avea cu privire la cumpărarea online.
  6. Promovați magazinul dvs. eBay.
    6
    Promovați magazinul dvs. eBay. EBay îi oferă vânzătorilor adrese individuale de web pe care le pot utiliza pentru a conduce afaceri în magazinele lor. Includeți această adresă web pe toate materialele dvs. de marketing, precum și pe e-mailuri și pe site-ul dvs. de afaceri.
  7. Consultați site-ul dvs. de afaceri pe site-ul dvs. de magazin eBay.
    7
    Consultați site-ul dvs. de afaceri pe site-ul dvs. de magazin eBay. Furnizarea unui site de afaceri pentru cumpărătorii eBay nu numai că vă oferă credibilitate instantanee, dar, de asemenea, conduce mai mulți clienți la afacerea dvs.