Cum să aveți grijă de leziuni repetate

Rularea este una dintre cele mai multe sporturi predispuse la vătămări, iar tratarea leziunilor poate fi frustrant. Cu toate acestea, există modalități de a se vindeca și de a fi un concurent de succes sau pur și simplu să puteți alerga pentru plăcere.

Cap 1
întreținere

  1. Aveți grijă de corpul vostru.
    1
    Aveți grijă de corpul vostru. Rularea este un sport foarte simplu, dar dacă nu întărești anumite mușchi și ligamente, poți să te rănești.
  2. Încearcă să te întinzi după ce alergi.
    2
    Încearcă să te întinzi după ce alergi. Acest lucru vă va menține mușchii în vrac și în stare mai bună și vă veți simți mai bine mai târziu.
  3. Gheață când simți ceva.
    3
    Gheață când simți ceva. Icing nu poate face rău, și poate opri răniți înainte de a vă forța să faceți timp liber.
  4. Încercați să întăriți mușchii în jurul picioarelor și genunchilor.
    4
    Încercați să întăriți mușchii în jurul picioarelor și genunchilor. Lunges, squats, și raise-uri de vițel sunt minunate pentru picioare, în timp ce vă puteți exersa picioarele prin înșurubarea unui prosop cu degetele de la picioare și încercând să echilibrați pe un picior. Există multe alte exerciții care sunt bune pentru dvs., dar petrecerea de câteva minute în fiecare zi, adresându-vă slăbiciunilor din corpul dvs., poate face multe pentru a preveni rănirile.

Cap 2
Odihnă

  1. Dacă vă răniți, faceți suficient timp pentru a vă vindeca.
    1
    Dacă vă răniți, faceți suficient timp pentru a vă vindeca. În caz contrar, rănirea dvs. poate deveni mult mai rău.
  2. Nu încercați să construiți kilometraj sau intensitate prea repede, deoarece mușchii se dezvoltă mai repede decât tendoanele și ligamentele adesea rănite.
    2
    Nu încercați să construiți kilometraj sau intensitate prea repede, deoarece mușchii se dezvoltă mai repede decât tendoanele și ligamentele adesea rănite. Urmați regula standard de 10%: creșteți doar intensitatea antrenamentului sau distanța de 10% pe săptămână.

Cap 3
Pantofi

  1. Înțelegeți că pantofii dvs. de alergare sunt cheia rănilor în toate părțile corpului.
    1
    Înțelegeți că pantofii dvs. de alergare sunt cheia rănilor în toate părțile corpului. Asigurați-vă că cumpărați pantofi la un magazin care rulează, unde puteți vorbi cu oamenii despre ceea ce are nevoie piciorul dvs., pentru că toată lumea este diferită.
  2. Înlocuiți-vă pantofii atunci când este necesar, de obicei, aproximativ 500 de mile sau 800 de kilometri pe pereche de pantofi.
    2
    Înlocuiți-vă pantofii atunci când este necesar, de obicei, aproximativ 500 de mile sau 800 de kilometri pe pereche de pantofi. Aceste numere sunt doar valori medii, deși unele pantofi durează mai mult și unele mai scurte, deci, dacă încălțămintea nu mai este bună, înlocuiți-le, indiferent câte kilometri au pe ele.
  3. Nu-ți lega pantofii prea strâns.
    3
    Nu-ți lega pantofii prea strâns. Se pare simplu, dar dacă pantofii tăi sunt legați prea strâns, pot provoca mai multe probleme.

Cap 4
A se vedea un medic

  1. Uneori nu poți rezolva singur singur.
    1
    Uneori nu poți rezolva singur singur. Găsiți un doctor bun, de preferat unul specializat în alergare, și să ascultați ce au de spus despre a fi mai bine. Se va plăti în cele din urmă.